Weet niet wat voor kapsalons jij op hebtquote:Op zaterdag 22 november 2014 12:57 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Mur zijn kapsel lijkt verdomme op een kapsalon.
ik druk zeker 660kg kk jong wa lul je ga je stekenquote:Op zaterdag 22 november 2014 12:56 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]Spotter nodig hebben.
Slappe kknegro.
kk lekkere verdomme.quote:Op zaterdag 22 november 2014 12:58 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Weet niet wat voor kapsalons jij op hebt
Als dat echt leven is dan is het me ook niet veel waard neequote:
Je weet niet hoe het is om die gesmolten kaas met knoflooksaus gedipt in die goed gegaarde kebab je mond in te zien rollen waarna je een paar slappe patatten erachter aan flikkert. Verdomme wat geil.quote:Op zaterdag 22 november 2014 13:00 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Als dat echt leven is dan is het me ook niet veel waard nee
slappe patatquote:Op zaterdag 22 november 2014 13:00 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Je weet niet hoe het is om die gesmolten kaas met knoflooksaus gedipt in die goed gegaarde kebab je mond in te zien rollen waarna je een paar slappe patatten erachter aan flikkert. Verdomme wat geil.
Gewoon naar binnen harken en niet zeuren. Miet.quote:
Wow ben blij dat ik je vriendin niet ben als je dat geil vindtquote:Op zaterdag 22 november 2014 13:00 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Je weet niet hoe het is om die gesmolten kaas met knoflooksaus gedipt in die goed gegaarde kebab je mond in te zien rollen waarna je een paar slappe patatten erachter aan flikkert. Verdomme wat geil.
Wat heeft dat met mijn vriendin te maken.quote:Op zaterdag 22 november 2014 13:02 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wow ben blij dat ik je vriendin niet ben als je dat geil vindt
Ook net na ze heeft zitten schijten?quote:Op zaterdag 22 november 2014 13:03 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Wat heeft dat met mijn vriendin te maken.![]()
Maar ik zou indd kapsalon van haar billetjes kunnen eten
Ik zei billen, niet anus. Vunzig persoon.quote:Op zaterdag 22 november 2014 13:03 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ook net na ze heeft zitten schijten?
Wat jouw gegeil met je vriendin te maken heeft? Hoop toch wel ietsquote:Op zaterdag 22 november 2014 13:03 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Wat heeft dat met mijn vriendin te maken.![]()
Maar ik zou indd kapsalon van haar billetjes kunnen eten
Oh nee klopt, zeg je nu dat je vriendin een massief grote reet heeft?quote:Op zaterdag 22 november 2014 13:03 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik zei billen, niet anus. Vunzig persoon.
neequote:Op zaterdag 22 november 2014 13:05 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wat jouw gegeil met je vriendin te maken heeft? Hoop toch wel iets
Bak verdriet is het toch ook, 10/10 zou eten.quote:Op zaterdag 22 november 2014 13:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met stukjes kipfilet en samuraisaus is ook wel lekker voor een keertje btw.
Hmm.. nee maar wel keurig in proportie zodat je niet als je op haar billetjes ligt met je gezicht kan zien wat ze heeft gegeten.quote:Op zaterdag 22 november 2014 13:05 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Oh nee klopt, zeg je nu dat je vriendin een massief grote reet heeft?
Nare situatie danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |