Wodkaquote:Op zaterdag 22 november 2014 04:26 schreef Lamonliefenveranderd het volgende:
Wodka trek ik trouwens echt niet. Te zwaar. Echt een coma-zuip drankje,
Opinions may differ, en ik heb het geprobeerd, maar pakte na enkele dag al erg slecht uit.:o
Daraan merk ik dat ik echt oud begin te worden.
Ieder verdovend middel nemen dat voor handen ligt, maar na naar jaren toch voorzichtiger worden..
Ik snap die Rssen best.
Als het altijd koud en donker is, waarom niet?Maar al Nederlander zou ik het anderen niet aanraden.
Betere Russische tijden in contemporary music;
niet aan je zusje?quote:Op zaterdag 22 november 2014 09:03 schreef Robophatt het volgende:
Wow net even in BT's FoBo gelurkt, net zo'n schattig jochie van een jaar of 18![]()
Zou koppelen aan m'n nichtje
Nee die is 21 is te oudquote:
;$ Is een wat oude fotooow.quote:Op zaterdag 22 november 2014 09:03 schreef Robophatt het volgende:
Wow net even in BT's FoBo gelurkt, net zo'n schattig jochie van een jaar of 18![]()
Zou koppelen aan m'n nichtje
jij slijt die dingen ook sneller dan je schoenen of niet?quote:Op zaterdag 22 november 2014 10:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn telefoon gaat kapot
Droevige dag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
wtfquote:Op zaterdag 22 november 2014 11:50 schreef Chai het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/6626949/9a91ba60/hoiii.html
Netjes teruggroeten terwijl je bezig bent
quote:Op zaterdag 22 november 2014 11:42 schreef 2NutZ het volgende:
WerkenKantoorlaaf die in het weekend denkt " Kan niet wachten tot het weer maandag is. "SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kan ik niet, stoned ben ik sociaal gehandicaptquote:
Sicke wereld yo.quote:Op zaterdag 22 november 2014 11:57 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Kantoorlaaf die in het weekend denkt " Kan niet wachten tot het weer maandag is. "
Ik ook.quote:Op zaterdag 22 november 2014 12:18 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
kan ik niet, stoned ben ik sociaal gehandicapt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |