Hij kon mijn overwinning niet aan denk ik...quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:22 schreef defokkingfoker het volgende:
Hij heeft jullie niet in het filmpje gegooid![]()
![]()
![]()
En mijn Fokcrew promotie zit er gvd ook niet in
Ook maar een PlayStation plus kaart gekocht na het kijken van die filmpjesquote:Op donderdag 27 november 2014 00:09 schreef PicoMMP het volgende:
Complete chaos race
8-track met 22 man
aangemeld voor de fok crew? dan kan ik je toevoegen.quote:Op maandag 1 december 2014 16:22 schreef Pond het volgende:
PS4 gekocht plus GTA V
PSN is nieuwslezer
Heb net een request ingediendquote:Op maandag 1 december 2014 18:07 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
aangemeld voor de fok crew? dan kan ik je toevoegen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan nog dit:
Ik ben geil
in de OP staat de link naar Social club > daar een request doen en hier in het topic even je Social club naam droppenquote:
Ik heb zelf ook UPC en nat 2 , met kabel werkt eigenlijk prima (tenzij iemand het licht uit doet in huisquote:Op woensdag 3 december 2014 11:49 schreef appelsjap het volgende:
Ik heb sinds zaterdag GTA V op de PS4, daarvoor vorig jaar op de 360 gespeeld maar nooit online omdat het toen totaal niet werkte. Dus ik denk dat alle problemen nu wel opgelost zullen zijn. Maar heb twee vragen:
1. Matchmaking van jobs duurt echt tering lang en uiteindelijk zitten er 3 of 4 mensen in de lobby terwijl er 16 ofzo in kunnen, wat doe ik verkeerd?
2. Ik krijg af en toe dat het beeld vast blijf zitten bij Launching Session. En dan kan ik lang wachten of moet ik het spel afsluiten en opnieuw opstarten wat ook weer lang duurt.
Deze twee dingen samen kosten zoveel tijd, terwijl ik de paar races die ik wel gespeeld heb zo leuk vond. Het zou veel sneller moeten gaan en niet zoveel kostbare tijd moeten verneuken.
Hebben jullie deze problemen ook of ligt het aan mijn netwerk (wat ik me niet kan voorstellen met super snelle verbinding van UPC en NAT2).
20 als je 2 garages hebtquote:Op woensdag 3 december 2014 18:15 schreef LeaderRoel het volgende:
ategorie 1 auto kopen en die tunen? Want je kan toch maximaal 10 auto's hebben neem ik aan?
hallonquote:Op vrijdag 28 november 2014 00:47 schreef KaoloJoeka het volgende:
Ik heb net een PS4 en GTAV. Mag ik in het groepje?
Request pending: So__Surreal (2 streepjes)quote:Op woensdag 3 december 2014 15:31 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
in de OP staat de link naar Social club > daar een request doen en hier in het topic even je Social club naam droppen
ok je zit er inquote:Op donderdag 4 december 2014 07:01 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Request pending: So__Surreal (2 streepjes)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |