Ik wist helemaal niet dat daar (weer) een Lidl komt! Of is-ie al open? Die is nog dichterbij mijn huis dan die bij het Trudoplein.quote:Op maandag 24 november 2014 19:06 schreef friekin_ het volgende:
De nieuwe aan de lievendaalseweg krijgt een bakker!misschien ook wel kaas!
Net een rondje gelopen daar, is huuuuuuge!!quote:Op maandag 24 november 2014 20:34 schreef Copycat het volgende:
Vorige week geopend ... zal er nog kaas liggen? Morgen ga ik het checken!
Godsamme dan heeft mijn lief ws gewoon de verkeerde gekocht. De mijne begon in de ingrediëntenlijst en verder stond er volgens mij alleen E dit, zuur dat, niks over koffiequote:Op maandag 24 november 2014 14:25 schreef minilot het volgende:
[..]
Huh, echt? Ik vond het vooral smaken naar pure chocopasta met lekkere bittere koffie erin.
Ook als je naar de ingredienten kijkt klopt dat wel: er zitten kleine stukjes gemaken koffiebonen in en als ik het goed heb bestaat de toegevoegde 'mokkapasta' in de ingredientenlijst ook uit koffiebonen, + een vetstof. En verder weinig zooi erin, dacht ik.
Dus wel degelijk koffie wat je proeft.
Waar vinden jullie zulke dingen toch altijd? Ik zie hier de lekkerste dingen langskomen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 11:25 schreef SimtekF1 het volgende:
Ooh, die mosterd met honingsmaak, goddelijK!
Dit product kwam ik in Zutphen tegen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 11:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waar vinden jullie zulke dingen toch altijd? Ik zie hier de lekkerste dingen langskomen.
Graag gedaanquote:Op dinsdag 25 november 2014 11:52 schreef Copycat het volgende:
Yes!
Nieuwe Lidl met nog zeker vijftig stuks truffelkaas. Minus vier.
Mag ik je een stukje kaas aanbieden?quote:
quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mag ik je een stukje kaas aanbieden?
Lijkt mij ook! Pak em aan! Maar als je de goeie hebt smaakt het gewoon echt naar koffie.quote:Op dinsdag 25 november 2014 08:57 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Godsamme dan heeft mijn lief ws gewoon de verkeerde gekocht. De mijne begon in de ingrediëntenlijst en verder stond er volgens mij alleen E dit, zuur dat, niks over koffie
Ik wil de jouwe!
Hier liggen ze nog volop (net lag er nog een bak vol, stuk of 10 minimaal denk ik).quote:Op maandag 24 november 2014 14:08 schreef ThePlaneteer het volgende:
Komen die kerst truien nog opnieuw in voorraad? Allemaal uitverkocht hier
¤15,- voor bijna een kilo kaas is toch verre van duur manquote:Op dinsdag 25 november 2014 12:47 schreef 10minuteman het volgende:
Ik vind de kaas nogal duur... Iemand al die van ¤15 geprobeerd? Was bijna een kilo kaas! Wat een geld
Vind je?quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:00 schreef Molo het volgende:
[..]
¤15,- voor bijna een kilo kaas is toch verre van duur man
Bij mijn kaasboer betaal ik ook zoiets voor mijn pittig belegen kaas. Maar die smaakt zo ontzettend veel beter dan de reguliere supermarkt'kaas'.quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:05 schreef 10minuteman het volgende:
Vind je?Speciale kaas geloof ik. Ben kwijt wat het was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |