SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door richolio op 21-11-2014 17:55:22 ]'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
IJslandse Republiekquote:Op vrijdag 21 november 2014 17:53 schreef richolio het volgende:
Lijst is geupdate, deze is uitgebreider.
[..]
Hoe noem je het ?
Kan iemand die paint bijhouden en posten?quote:Op vrijdag 21 november 2014 17:56 schreef richolio het volgende:
Even inkleuren, mijn computer gaat vet langzaam. Jullie staan genoteerd.
En je hebt gelijk HPLCOok Monaco weggehaald
afkorting hiervan is drol besef k me nuquote:Op vrijdag 21 november 2014 17:52 schreef Faux. het volgende:
Ik claim Letland!
En ik noem het DE DEMOCRATISCHE REPUBLIEK VAN DE ORDE VAN DE LETTEN
Monaco is geen land.quote:Op vrijdag 21 november 2014 17:59 schreef Jellereppe het volgende:
Ik neem Monaco en noem het de Gokmekka.
Marokkanen in IJsland. Dat eiland heeft 450 moslims en welgeteld één moskee.quote:Op vrijdag 21 november 2014 17:59 schreef Tassendief het volgende:
* Tassendief gooit alle Marokkanen uit IJslandse republiek.
Doe ikquote:Op vrijdag 21 november 2014 17:57 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Kan iemand die paint bijhouden en posten?
Ik heb een chromebook en kan dus niet painten.
Bepaal jij dat of ik?quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:02 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Nee, man. Noem het 'this is Sparta'.
Heb jij mooi pech.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:04 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Wij allebei. We moeten tot een compromis komen. Zo werkt democratie.
quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:05 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Waarom, ben je een dictatuur. Wil je alle macht in handen hebben. Zoek je oorlog?
Jaquote:Op vrijdag 21 november 2014 18:05 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Waarom, ben je een dictatuur. Wil je alle macht in handen hebben. Zoek je oorlog?
Jep. Maar kan nog niks doen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:05 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Waar blijft mijn Monaco? Ik noem dat de Gokmekka.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:06 schreef richolio het volgende:
Ben ik iemand vergeten?
[ afbeelding ]
Nogmaals, Monaco is geen land.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:07 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Waar blijft mijn Monaco? Ik noem dat de Gokmekka.
Monaco heb ik uit de lijst gehaald, vond het moeilijk inkleuren. Monaco is toch een pussy land, voel je vrij om een andere te kiezenquote:Op vrijdag 21 november 2014 18:07 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Waar blijft mijn Monaco? Ik noem dat de Gokmekka.
Geef mij GODVERDOMME mijn staatje. Baka.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:07 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Nogmaals, Monaco is geen land.
Nou nou, even kalm aan jongeman. Neem maar even een glaasje water, daar zit tenminste geen kleurstof in.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:08 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Geef mij GODVERDOMME mijn staatje. Baka.
Neejoh, gaat nog wel even duren. Mensen mogen ondertussen alsnog wel een vrij land kiezen hoorquote:Op vrijdag 21 november 2014 18:08 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Misschien even wachten tot alle landen gekozen zijn?
Ik kies Spanje en noemt het El Rafaelospanjanaquote:Op vrijdag 21 november 2014 18:08 schreef richolio het volgende:
[..]
Monaco heb ik uit de lijst gehaald, vond het moeilijk inkleuren. Monaco is toch een pussy land, voel je vrij om een andere te kiezen
In OP staat 1 land pp.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:09 schreef richolio het volgende:
[..]
Neejoh, gaat nog wel even duren. Mensen mogen ondertussen alsnog wel een vrij land kiezen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |