Oh dus er zijn heel veel domme mensen, ja vertel mij wat. Maar wat doe je eraan hè.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:27 schreef vanBoeschoten het volgende:
[..]
Als ik zie hoeveel mensen in de auto bellen/appen/twitteren whatever dan zie ik helaas wel dat hij gelijk heeft..
Dus jij laat je emoties gewoon de vrije loop? zonder na te denken?quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:37 schreef Perrin het volgende:
[..]
Niet iedereen is Vulcan.
[ afbeelding ]
Tussen zwart en wit zit grijs.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:39 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dus jij laat je emoties gewoon de vrije loop? zonder na te denken?
Hoe heftiger, hoe lastiger.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:41 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Zeker, maar er werd beweerd dat je je emoties niet kan relativeren.
Dat is voor iedereen anders toch? er zijn best mensen op deze wereld die zich in vrijwel elke situatie kunnen beheersen, daarentegen heb je ook weer mensen die om het kleinste agressief worden.quote:
Correctquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:42 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat is voor iedereen anders toch? er zijn best mensen op deze wereld die zich in vrijwel elke situatie kunnen beheersen, daarentegen heb je ook weer mensen die om het kleinste agressief worden.
De meesten mensen zitten daar ergens tussen in.
Maar zeg nu eens eerlijk, heb jij echt begrip voor de reactie van deze man? ik bedoel, het is niet alsof hij deze uitspraak niet kon verwachten he. Hij is bewust naar die zitting gegaan en als hij zich een beetje had verdiept in de Nederlandse rechtszaak dan zou hij weten dat wij geen hoge straffen uitdelen voor ongelukken, hoe tragisch de consequenties van dat ongeluk ook zijn geweest.quote:
Ik snap dat je boos wordt, maar je gaat de rechterlijke macht niet bekogelen met stoelen!quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:42 schreef Mint_Clansell het volgende:
Hopelijk mag die vader straks lekker meeschoffelen met die Pool.
Ik had net een dergelijke comment geplaatst en die werd verwijderd omdat het te ver ging volgens de moderator. Lijkt me niet meerquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:17 schreef Spezza19 het volgende:
Heeft mevrouw de rechter een kind en ouders? Die even doodrijden? Kijken of ze dan ook een voorwaardelijk hark strafje geeft....
Nederlands rechtssysteem is een faalhuis ten top
Als vader zou je ook boos worden, met zo een stoel gooien is nog het minste wat je kan doen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:42 schreef Mint_Clansell het volgende:
Hopelijk mag die vader straks lekker meeschoffelen met die Pool.
Dit systeem is iddquote:Op vrijdag 21 november 2014 18:44 schreef beantherio het volgende:
Ik vind de uitspraak trouwens echt angstaanjagend. Dit is bijna het aanmoedigen van slecht weggedrag of zelfs moord. Rij iemand dood, gooi het op "ik verloor de macht over het stuur" en je staat zo weer buiten.
De reactie van de man vind ik niet constructief, maar wel begrijpelijk. Vermoedelijk zal hij ervoor worden veroordeeld.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:45 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Maar zeg nu eens eerlijk, heb jij echt begrip voor de reactie van deze man? ik bedoel, het is niet alsof hij deze uitspraak niet kon verwachten he. Hij is bewust naar die zitting gegaan en als hij zich een beetje had verdiept in de Nederlandse rechtszaak dan zou hij weten dat wij geen hoge straffen uitdelen voor ongelukken, hoe tragisch de consequenties van dat ongeluk ook zijn geweest.
En op basis van de huidige wetgeving, soortgelijke gevallen en wat er bewezen is van de tenlastelegging, wat had jij een redelijke straf gevonden?quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:49 schreef Skillstorm het volgende:
Deze 'straf' Is kanker in zijn puurste vorm, dit kan je niet maken.
Heel begrijpelijk de reactie, Had die stoel maar geraakt.
Op basis van? Ervaringen uit het verleden dat familie van slachtoffers emotioneel werden of onderbuikgevoel?quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:55 schreef Perrin het volgende:
Vermoedelijk zal hij ervoor worden veroordeeld.![]()
Wat voor straf wil je dan? het is uiteindelijk altijd arbitrair he.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:55 schreef Perrin het volgende:
[..]
De reactie van de man vind ik niet constructief, maar wel begrijpelijk. Vermoedelijk zal hij ervoor worden veroordeeld.![]()
Verder vind ik in deze zaak geen gerechtigheid gedaan, nee. De dader heeft geen berouw getoond en hoogstwaarschijnlijk verwijtbaar gehandeld.
verbaastquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als vader zou je ook boos worden, met zo een stoel gooien is nog het minste wat je kan doen.
OT : Zielige troll reacties hierverbaasd me niet in NWS.
Open er een topic over.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:47 schreef danny081 het volgende:
[..]
Ik had net een dergelijke comment geplaatst en die werd verwijderd omdat het te ver ging volgens de moderator. Lijkt me niet meer
Dan vrijheid van meningsuiting dit eerlijk gezegd. Wel gek dat mijne word verwijder en al die andere niet.
Lijkt me logisch dat je het gooien van stoelen naar rechters niet toestaat.. Veroordeeld met een voorwaardelijke straf, verwacht ik. Jij verwacht dat hij ermee wegkomt?quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:57 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Op basis van? Ervaringen uit het verleden dat familie van slachtoffers emotioneel werden of onderbuikgevoel?
Ik verwacht inderdaad dat hij een waarschuwing krijgt, maar niets zo zwaars als een veroordeling.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:59 schreef Perrin het volgende:
Op basis van? Ervaringen uit het verleden dat familie van slachtoffers emotioneel werden of onderbuikgevoel?
Weltschmerz represent!quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:58 schreef beantherio het volgende:
[..]
Nog heerlijker: de nep-intellectuelen die denken elke emotie weg te kunnen relativeren.
Dat vond die vader dus ook, alleen verpakte hij zijn argument met de kinetische energie van een zetel.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:59 schreef Ixnay het volgende:
De winnaar is de dader, de verliezer is de vader. Het Nederlands recht is de veroorzaker van het onrecht dat de rechter wordt aangedaan. Dat is mijn uitspraak en daarmee zullen jullie het moeten doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |