Nou ja, ze konden vooral niet bij de bal op een normale manierquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:48 schreef HPLC het volgende:
Die jaLas dat hij toen regelmatig flinke trappen kreeg omdat hij de spelers zodanig voor schut zette met z'n dribbels
quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
tekenaar Morris vond de figuur van ? als slimme, heldhaftige hond zo belachelijk en ongeloofwaardig, dat hij de dwaze, blunderende Rataplan bedacht.
quote:
Blijkbaar nietquote:Op vrijdag 21 november 2014 20:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Was die slim en heldhaftig? [ afbeelding ]
Zou het ook niet geweten hebben.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb het opgezocht. Wel eens van gehoord, maar wel redelijk obscuur hoor.
quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:13 schreef HPLC het volgende:
Ik wilde eerst Commissaris Rex noemen voor de grap, maar dan had ik er nog best dichtbij gezeten (qua hondensoort)
Is dat niet bobby? Die hier ergens werd genoemdquote:Op vrijdag 21 november 2014 20:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
De striphond Rataplan uit Lucky Luke is bedoeld als tegenpool van Rin Tin Tin.\
ff nieuwe bedenken dan
Neequote:Op vrijdag 21 november 2014 20:18 schreef AF_ het volgende:
[..]
Is dat niet bobby? Die hier ergens werd genoemd
oh kuifje was natuurlijk tintin. Laat maar foutjequote:
hahaha nee het heeft niets met boerderijen of dieren te makenquote:Op vrijdag 21 november 2014 20:30 schreef AF_ het volgende:
Als er een vogelgriep uitbreekt onder de kippenboerderijen
Sowieso dialectquote:Op vrijdag 21 november 2014 20:37 schreef Baconbus het volgende:
Die dialectvragen zijn niet aan mij besteed.
Jazekerquote:Op vrijdag 21 november 2014 20:36 schreef Fok-it het volgende:
Heeft het niet iets met weer te maken?
Dat er op 1 moment meerdere weertypes gelden Ofzo?quote:
Dat reken ik goed, kippenkermis is als het regent en tevens de zon schijnt, het is inderdaad West Fries.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat er op 1 moment meerdere weertypes gelden Ofzo?
Warmer, warmer.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat er op 1 moment meerdere weertypes gelden Ofzo?
Juistquote:
Dacht dat moet ik even vermelden, anders doe ik mezelf te kort.quote:Op vrijdag 21 november 2014 17:27 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Terechte edit, bek viel open.
Dus je leest geen boeken en je kijkt geen films?quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:14 schreef raptorix het volgende:
Geen idee wie dat is, komen die films op SBS ofzo?
Vrij weinig eerlijk gezegt, ik lees vooral informatie en nieuws.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus je leest geen boeken en je kijkt geen films?
quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:14 schreef raptorix het volgende:
Geen idee wie dat is, komen die films op SBS ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |