Pools zijn?quote:Op vrijdag 21 november 2014 17:14 schreef hugecooll het volgende:
Weet je meteen wat je moet doen als je iemand wil omleggen
Nou, vandaar dus.quote:De rechtbank vindt echter dat er onvoldoende bewijs is dat verdachte is gaan slingeren door (veel) te hard te rijden. Van strafrechtelijke “schuld” in de zin van (artikel 6 van) de Wegenverkeerswet 1994 is naar het oordeel van de rechtbank daarom geen sprake.
Poolse huurmoordenaars huren dus.quote:Op vrijdag 21 november 2014 17:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Pools zijn?
Als ik iemand wil omleggen verwittig ik liever een Pool.
Overhoop rijden hequote:Op vrijdag 21 november 2014 17:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Pools zijn?
Als ik iemand wil omleggen verwittig ik liever een Pool.
Ja maar er zijn 3 mensen doodquote:
Tsja, ze geven die straf natuurlijk niet omdat ze het zo leuk vinden om lage straffen uit te delen. Lijkt me tenminste.quote:Op vrijdag 21 november 2014 17:16 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja maar er zijn 3 mensen doodHoe dan ook dood door schuld. En dat is nooit 120 uur schoffelen lijkt me.
quote:Op vrijdag 21 november 2014 17:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
Tsja, ze geven die straf natuurlijk niet omdat ze het zo leuk vinden om lage straffen uit te delen. Lijkt me tenminste.
Indd een PVV rechter zou die buitenlandse vlegel al de hoeken van PI Vught hebben laten zienquote:Op vrijdag 21 november 2014 17:18 schreef deadprez het volgende:
Zal vast een D66-rechter geweest zijn.
Ben het wel eens, ook al is het per ongeluk. Er moet een goede strafschuld bij zitten aangezien dit verre van zomaar kan.quote:Op vrijdag 21 november 2014 17:16 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja maar er zijn 3 mensen doodHoe dan ook dood door schuld. En dat is nooit 120 uur schoffelen lijkt me.
Alsof een PVV'er het voor elkaar krijgt om rechter te worden.quote:Op vrijdag 21 november 2014 17:19 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Indd een PVV rechter zou die buitenlandse vlegel al de hoeken van PI Vught hebben laten zien
Ik ben er achter gekomen dat er zowiezo veel mis is met (rechts)systemen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 17:18 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]Dus is er iets mis met het rechtssysteem. Of met deze rechter.
quote:Op vrijdag 21 november 2014 17:18 schreef deadprez het volgende:
Zal vast een D66-rechter geweest zijn.
huequote:Op vrijdag 21 november 2014 17:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
Alsof een PVV'er het voor elkaar krijgt om rechter te worden.
Dat is mijn klachtquote:Op vrijdag 21 november 2014 17:21 schreef kareltjoo het volgende:
ik vraag me vooral af hoe ze aan die 120 uur komen, is dat de norm voor 3 mensen per ongeluk plat rijden?
Staat gewoon in de OP hoor.quote:Op vrijdag 21 november 2014 17:22 schreef xcachet het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)r_doodrijden_me.html
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |