SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Been breken is inderdaad niet zo netjes om iemand aan te wensen.
Gewoon een sterke verkoudheid
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Barcelona is wel zijn niveau denk ik.quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:57 schreef Wave103 het volgende:
Ik wens hem een mooie transfer in de winterstopWhen I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Als je gewoon quitte kunt verdienen op Siggy moet je in mijn ogen niet moeilijk doen en 'm dezelfde dag nog verkopen.![]()
Al geven ze hem gratis wegquote:Op vrijdag 21 november 2014 16:15 schreef Vermecelli het volgende:
Als je gewoon quitte kunt verdienen op Siggy moet je in mijn ogen niet moeilijk doen en 'm dezelfde dag nog verkopen.![]()
Je mag ook wel je verlies nemen hoor. Als hij maar weggaat.quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:15 schreef Vermecelli het volgende:
Als je gewoon quitte kunt verdienen op Siggy moet je in mijn ogen niet moeilijk doen en 'm dezelfde dag nog verkopen.Oh.![]()
Zal wel moeten denk ik, hij staat al een tijdje in de showroom.quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je mag ook wel je verlies nemen hoor. Als hij maar weggaat.![]()
Ze hebben nu pas toestemming gekregen van Frank om het filmpje online te zetten bedoel je.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:40 schreef Heeinz het volgende:
https://www.facebook.com/(...)09551&type=2&theater
Ajax TV is er inmiddels ook uitOh.![]()
godsamme, welke stagiaire dat gemonteerd heeft moet per direct weggestuurd wordenquote:Op vrijdag 21 november 2014 20:40 schreef Heeinz het volgende:
https://www.facebook.com/(...)09551&type=2&theater
Ajax TV is er inmiddels ook uit![]()
mad?quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:00 schreef Tyron het volgende:
[..]
godsamme, welke stagiaire dat gemonteerd heeft moet per direct weggestuurd wordenOh.![]()
Ik heb daar laatst ook nog stageverzoek gedaan, en ik had het ook wel beter gedaan denkquote:Op zaterdag 22 november 2014 00:15 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik als editor had het wel beter gedaan ja
Oh.![]()
De 44-jarige De Boer zegt in De Telegraaf dat hij het heel erg naar zijn zin heeft bij de Amsterdammers. “En ik hoef helemaal niet weg. Als er volgend seizoen een club komt die me aanstaat, zal ik luisteren. Maar als ik het idee heb dat we hier iets moois kunnen neerzetten, kies ik misschien wel voor Ajax”, belooft de oud-verdediger. Hij zei eerder dat Liverpool wel ‘het type club’ is waar hij graag eens zou werken.
Volgens De Boer kunnen de spelers van Ajax het best een antwoord geven, op de vraag of hun trainer nog ‘houdbaar’ is of eigenlijk aan vervanging toe is. “En ik moet zelf nog het gevoel hebben dat ik iets kan bijdragen aan deze groep. Ik denk zelf van wel. Maar het moet van twee kanten komen. Op dit moment zie ik geen reden waarom ik niet zou kunnen blijven.”![]()
Typisch 'dit willen de fans horen'-gelul.quote:Op zaterdag 22 november 2014 09:22 schreef Ajacied422 het volgende:
De 44-jarige De Boer zegt in De Telegraaf dat hij het heel erg naar zijn zin heeft bij de Amsterdammers. “En ik hoef helemaal niet weg. Als er volgend seizoen een club komt die me aanstaat, zal ik luisteren. Maar als ik het idee heb dat we hier iets moois kunnen neerzetten, kies ik misschien wel voor Ajax”, belooft de oud-verdediger. Hij zei eerder dat Liverpool wel ‘het type club’ is waar hij graag eens zou werken.
Volgens De Boer kunnen de spelers van Ajax het best een antwoord geven, op de vraag of hun trainer nog ‘houdbaar’ is of eigenlijk aan vervanging toe is. “En ik moet zelf nog het gevoel hebben dat ik iets kan bijdragen aan deze groep. Ik denk zelf van wel. Maar het moet van twee kanten komen. Op dit moment zie ik geen reden waarom ik niet zou kunnen blijven.”![]()
Jaap Stamquote:Op zaterdag 22 november 2014 09:43 schreef tompsv18 het volgende:
Ben benieuwd wie de opvolger van De Boer gaat worden![]()
Liverpool en Tottenham clubs waar hij wel zou willen werken... Jezus Frank die hebben zo een achterlijk transferbeleid en zijn enorme (met name Tottenham) trainerskerkhoven![]()
Met het team dat er de komende jaren waarschijnlijk staat en het talent dat eraan komt kan ik me voorstellen dat Frank nog wel even blijftquote:Op zaterdag 22 november 2014 11:33 schreef Gruisman het volgende:
Liverpool en Tottenham clubs waar hij wel zou willen werken... Jezus Frank die hebben zo een achterlijk transferbeleid en zijn enorme (met name Tottenham) trainerskerkhoven![]()
twitter:AjaxA1watcher twitterde op vrijdag 21-11-2014 om 22:24:16@AjaxA1watcher @Jouwroen @Ajaxtijd idd Robert Muric doet deze hele week mee. @SdenBoer_ Nouri doet mee verwacht 55 min. reageer retweet
22-11; Ajax A1 - AZ A1 (koploper op doelsaldo)twitter:AFCAjax twitterde op zaterdag 22-11-2014 om 09:52:01#Ajax Exclusive TV zendt de topper #Ajax A1 tegen AZ vanmiddag vanaf 14:30 uur live uit. http://t.co/2qN9QyAekc reageer retweet
26-11; PSG A1 - Ajax A1
29-11; Feyenoord A1 - Ajax A1
Mooie week voor de spelers om weer te laten zien hoe goed ze zijn. Ook allemaal fit.![]()
![]()
Philip Cocuquote:Op zaterdag 22 november 2014 09:43 schreef tompsv18 het volgende:
Ben benieuwd wie de opvolger van De Boer gaat wordenIk ben inmiddels overleden![]()
Laten we het hopen, geen idee of Jaap Stam er klaar voor is.quote:Op zaterdag 22 november 2014 11:55 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Met het team dat er de komende jaren waarschijnlijk staat en het talent dat eraan komt kan ik me voorstellen dat Frank nog wel even blijft![]()
Aan de ene kant wel, aan de andere kant heeft hij wel recht van spreken gezien de clubs die hij allemaal al heeft afgewezen.quote:Op zaterdag 22 november 2014 09:39 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Typisch 'dit willen de fans horen'-gelul.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: