SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Projecten :
De grote kast in de woonkamer is geschilderd
De kastjes in de kamer van jongste zijn geschilderd en van nieuwe knopjes voorzien
Dit kastje veranderde in nachtkastje
B. kluste een speelhuisje in de tuin
En ik maakte een fröbel/studiehoekje op zolder, nu eindelijk met behang!
________________________________________________________________________________
De klusjeslijst van wat nog over is:
- de zolder verder witten op de lastig te bereiken plekjes
- een headboard voor ons bed
- ombouw voor de wasmachine/droger maken
- een soort afscherming voor de cv maken, zodat ie uit t zicht is
- trapgat naar zolder schilderen
- trappen lakken of iets
- verduisterend rolgordijn in de kastenkamer
- radiatorombouw maken voor in de hal
- vast nog 100.000 andere dingen
:)
Ik ga em even kicken, sorryquote:Op vrijdag 21 november 2014 15:09 schreef mignonne het volgende:
En het ging over de keuken die we nu onder handen hebben genomen.
dit was wat ik wilde. Ik ben nog niet klaar maar het wordt al heel wat![]()
Totale kosten. rond de 20,-
- plank in latten gezaagd was 7 eu. nog wat
- verf 8 e. (grondverf had ik nog)
- kit 2,30.
- bakjes voor de verf en zulks, paar euro.
het stopcontact achter het gasfornuis verwijderd, draadjes weggewerkt en afdekplaatje erop. Hatsjee. Nooit eerder gedaanweer wat geleerd!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Na een rondje grondverf
[ afbeelding ]
En de eerste kitlaag:
[ afbeelding ]
Met gekitte randjes
[ afbeelding ]
En done![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wauw megakickquote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:30 schreef Lingue het volgende:
[..]
Ik ga em even kicken, sorry![]()
Hoeveel tijd ben je kwijt geweest met je project keuken en het maken van die achterwand? Ik kijk al jaren tegen alleen een gesausde muur aan in mijn keuken. En wil dat nu eindelijk eens aanpakken.
Ik heb geen verstand van tegeltjes plakken, maar dit lijkt mij wel een hele creatieve oplossing.
Is het na al die tijd nog steeds mooi en goed schoon te houden? En wat voor soort hout heb je gebruikt? Misschien een leuk doe-het-zelf klusjes. En als het mislukt dan kan ik het altijd door iemand laten betegelen.
Denk je overigens dat dit mogelijk is met een structuurverf op de muur of verstandig om dat stukje dan eerst te egaliseren?
Nog bedankt voor je reactie.quote:Op woensdag 3 juni 2015 15:32 schreef mignonne het volgende:
[..]
wauw megakick![]()
euhm. Ik geloof dat ik een dag of 2 kwijt was, misschien 3 voor de laatste dingetjes. dag 1 die planken op maat maken, met kit tegen de muur bevestigen dat deed ik 's morgens en dan 's avonds eerste laag grond erop. Dan dag 2 lakken en 's avonds nog een laag lak. Ik weet niet meer in welke fase ik de kit tussen de voegen enzo heb aangebracht eerlijk gezegd.
Ik heb dun triplex gebruikt, ik geloof 8 mm dik ofzoiets? de dunste die ik in de bouwmarkt kon vinden. Ik wilde niet té dun zodat het weg zou vallen, maar ook niet te dik. Totale kosten voor de planken inclusief op de juiste breedte laten zagen was iets van 20 euro. Planken zijn bevestigd met montagekit. En afgelakt met hoogglans lak.
Het ziet er verder nog heel prima uit, goed met een doekje schoon te houden. Als er spetters op komen dan is t een kwestie van afnemen. Maar ik heb wel een gewone metalen plaat achter mn gasfornuis. Daar wilde ik geen hout hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |