Geen ideequote:
In een kindvriendelijke buurt, met bewaakte speeltuin.quote:Op woensdag 30 mei 2012 08:37 schreef Kolonel_Kaalkut het volgende:
Zien er op de foto echt dik lelijk uit.
Waar komen deze huizen te staan?
quote:Op woensdag 30 mei 2012 08:44 schreef Stiemie het volgende:
Oh wat leuk zeg![]()
Gaan jullie dan huren of kopen? En dan kunnen wij weer meegenieten van die leuke kinderkamertjes die je gaat maken
Andere kant van het land? Is dat het oosten?quote:Op woensdag 30 mei 2012 08:48 schreef mignonne het volgende:
Bovendien willen we tegen de tijd dat ik afgestudeerd ben en een jaar of twee waargenomen heb rond gaan kijken voor iets anders aan de andere kant van het land en dan gelijk goed kopen.
Hoe bestaat het.... blijkbaar zijn dit soort (huur)prijzen, wél marktconform.quote:Op woensdag 30 mei 2012 08:48 schreef mignonne het volgende:
@Blomke, de koophuizen zijn al verkocht, de huurhuizen zijn nu verdeeld.
Waarschijnlijk ja, Gelderland, die hoek. Brabant is me te dicht bij mn schoonouders.quote:Op woensdag 30 mei 2012 08:51 schreef blomke het volgende:
[..]
Andere kant van het land? Is dat het oosten?
[..]
Hoe bedoel je?quote:Hoe bestaat het.... blijkbaar zijn dit soort (huur)prijzen, wél marktconform.
Kan je uit de ervaring, wel waarschuwen voor die verandering.quote:Op woensdag 30 mei 2012 08:55 schreef mignonne het volgende:
Waarschijnlijk ja, Gelderland, die hoek.
Mijn antwoord was ook een beetje cryptisch; ik had het eerst alleen over de koopprijs, die ik redelijk "normaal" vind, en zette er later (huur) bij. Met huurprijzen heb ik weer minder ervaring, maar in de vrije sector wordt er dus winst op de huren gemaakt.quote:Op woensdag 30 mei 2012 08:55 schreef mignonne het volgende:
Hoe bedoel je?
Wij waren verbaasd over de huurprijzen eerlijk gezegd, veel vaker zie je zulke huizen in de private sector gaan voor prijzen van de 900 tot 1100 euro ongeveer. Als je dan ziet wat iemand inderdaad aan hypotheek betaald is dat wel een beetje scheef. Dit lijkt beter in verhouding.
Dat is toch logisch..?quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:10 schreef blomke het volgende:
[..]
Kan je uit de ervaring, wel waarschuwen voor die verandering.
[..]
Mijn antwoord was ook een beetje cryptisch; ik had het eerst alleen over de koopprijs, die ik redelijk "normaal" vind, en zette er later (huur) bij. Met huurprijzen heb ik weer minder ervaring, maar in de vrije sector wordt er dus winst op de huren gemaakt.
want? cultuurshock?quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:10 schreef blomke het volgende:
[..]
Kan je uit de ervaring, wel waarschuwen voor die verandering.
Cultuurschok ja. Maar als je er al bekend bent met familie, is 't wel anders .quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:16 schreef mignonne het volgende:
[..]
want? cultuurshock?
ik denk dat we wel wat gewend zijnbovendien woont er een groot deel familie aan die kant van t land in de steden van onze voorkeur.
Jahoor, geldquote:Op woensdag 30 mei 2012 09:23 schreef DroogDok het volgende:
Wordt nooit echt warm van de plattegronden van standaard nieuwbouw woningen, is het nou zo moeilijk om er wat leuks van te maken?
Niet als het goedkoop moet.quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:23 schreef DroogDok het volgende:
Wordt nooit echt warm van de plattegronden van standaard nieuwbouw woningen, is het nou zo moeilijk om er wat leuks van te maken?
Persoonlijk zou ik *ALTIJD* kiezen voor zo min mogelijk binnenmuren. Hoe groter de ruimten in je huis, hoe meer flexibiliteit.quote:Op woensdag 30 mei 2012 08:32 schreef mignonne het volgende:
Er kan ook gekozen worden voor 2 grote slaapkamers maar dat is niet handig voor ons.
Ja dat is prima als het een koophuis is enzo, maar dit is huur en zeker niet onze definitieve woning. Deze optie kost mij niets extra, ik heb nu al 2 kleine kinderen en daar gaat er in dit huis zeker nog 1 bij komen. Waarom zou ik dan zelf gaan hannessen met houten scheidingswanden die ik zelf moet kopen en opbouwen enzo terwijl een aannemer er nu een wand tussen knalt? Ik heb noch de intentie om er een bakstenen muur tussenuit te slopen, noch de intentie om er een wand tussen te gaan zetten.quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:39 schreef Kumerian het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik *ALTIJD* kiezen voor zo min mogelijk binnenmuren. Hoe groter de ruimten in je huis, hoe meer flexibiliteit.
Met 2 grote slaapkamers kun je altijd nog een houten scheidingswand er tussen zetten. Dat is een stuk minder moeite dan een stenen muur er tussenuit moeten breken.
hehquote:Op woensdag 30 mei 2012 09:44 schreef mignonne het volgende:
Ja dat is prima als het een koophuis is enzo, maar dit is huur en zeker niet onze definitieve woning.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |