En een quote wegens nieuwe shirts in die maten.quote:Op dinsdag 18 november 2014 17:38 schreef ProjSkippy het volgende:
Helleu! M. blijkt wat achter te blijven in groei (), dus ik kom niet zo goed uit qua kleding tov het seizoen. Heeft iemand nog wat warme(re) truitjes liggen in maat 68/kleinvallende 74?
Misschien.. Ik kon er ook echt niks van maken. Nu nog drie weken wachten voor we het echt weten.. Maar nu durf ik dus nog steeds niks te kopenquote:
Die is ook prima voor een meisje! Doe je er roze sokken onder en muts boven, ben je klaar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.74SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.110/116SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Box![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 november 2014 17:52 schreef L-E het volgende:
Ik wil die Ej Sikke Lej ook wel, maar ik laat m liggen voor Vlindur
Mag ik de Katvig-romper en het Imps&Elfs-vestje Vanyel?
Kan bijna niet anders, maar de Katvig 68 neem ik aan?
En de jouwe is toch allang eruitgegroeid als die van Vlindur in de ej sikke lej past?Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Oh joh! Neem hem. Mijn baby past daar ergens oktober volgend jaar pas in, ik neem hem dan wel weer van jou overquote:Op vrijdag 21 november 2014 17:52 schreef L-E het volgende:
Ik wil die Ej Sikke Lej ook wel, maar ik laat m liggen voor Vlindur
Mag ik de Katvig-romper en het Imps&Elfs-vestje Vanyel?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡![]()
Ja de 68, sorry.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:13 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Kan bijna niet anders, maar de Katvig 68 neem ik aan?
En de jouwe is toch allang eruitgegroeid als die van Vlindur in de ej sikke lej past?
Vlindur, de Ej Sikke Lej is voor nr 3 dus ook hier zal dat pas winter 2015 worden, wellicht kun jij 'm beter eerder nemen?![]()
Ik laat hem voorlopig hier nog links liggen. We weten het geslacht nog niet en ik koop nu nog niksquote:Op vrijdag 21 november 2014 20:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja de 68, sorry.
Vlindur, de Ej Sikke Lej is voor nr 3 dus ook hier zal dat pas winter 2015 worden, wellicht kun jij 'm beter eerder nemen?![]()
Dus wie mij voor is is me voor
![]()
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Jawelquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:15 schreef L-E het volgende:
Ohja die piratenboot he, toch geen interesse hier? Want dan gaat hij op MPmaar m'n wederhelft is het er niet mee eens
Heeft iemand nog een regenjasje maat 116 liggen voor een vriendelijk prijsje?
Liefst wel iets wat niet na 2 tellen uit elkaar scheurt, het is bedoelt voor zwemles (we zijn nog niet zo ver, maar ze gaat zo rap dat ik maar vast rondkijk).
We hadden bij de oudste zo'n heel goedkope, maar die viel na een les of 5 uit elkaar en het goede regenpak wil ik er eigenlijk niet voor gebruiken. Die tape op de naden gaat dan loslaten en ik vrees dat dat de waterdichtheid niet ten goede komt...
Fake it till you make it...![]()
Heeft iemand misschien een velours Kikkid pak in 74? Ik heb er laatst een via MP gekocht en ik vind hem zo leuk! Het liefst in grijs, groen of donkerblauw.![]()
Ja ik misschien! Zou je eventueel voor mij dat verchroomde deel waar de lamp het plafond raakt op willen meten?quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:16 schreef lady-wrb het volgende:
is er interesse in een roze hanglamp voor in een meidenkamer?
http://link.marktplaats.nl/m871684298![]()
Wat voor piratenboot?quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:15 schreef L-E het volgende:
Ohja die piratenboot he, toch geen interesse hier? Want dan gaat hij op MP![]()
ja natuurlijkquote:Op zaterdag 22 november 2014 09:09 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Ja ik misschien! Zou je eventueel voor mij dat verchroomde deel waar de lamp het plafond raakt op willen meten?
11 cm dia (dat bedoel je toch? )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |