De oudste is van februrari en de rest is tussen 9 juli en 16 september geboren.quote:Op vrijdag 21 november 2014 11:17 schreef Stormqueen het volgende:
Zeven babies
Hoe oud is de oudste?(A. is de jongste toch?)
quote:Op vrijdag 21 november 2014 11:57 schreef JufMariska het volgende:
Ohhh, ik was net op kraamvisite bij DaD en haar mannen! Ik zag een verliefde mama, een lieve zorgzame papa en een prachtig tevreden klein ventje(en een inrichtig om jaloers op te zijn
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 36% gewijzigd door DevilsAndDust op 21-11-2014 13:15:46 ]Still a little bit of your face I haven't kissed.
Ik zweer bij alles van Weleda. Ik ben geen Zwitsal fan, maar ik ben ook wat overdreven panisch met parfum gedoe. Ik heb tijdens mij massageopleiding ook aromatherapie lessen gehad en sindsdien ben ik verpest voor alles waar parfum in zit….Bad doen we nog steeds met Neutral bijvoorbeeld. Soms wat Zwitsal haarlotion op zijn hoofdje.quote:' Weer een vraagje. Onze baby heeft vooral onder de linker oksel (andere oksel heeft het ook wel maar minder erg en minder rood) wat wit spul. In het ziekenhuis na een paar dagen had ik dat ook gezien toen we hem daar gingen badderen en daar zeiden ze er niets over. Dus ik dacht, dat kan wel blijven zitten...Na het badderen thuis (paar keer per week) dep ik de plooien enorm goed droog (dat witte spul ging er niet af door deppen, dan had ik moeten boenen) en ben de oksels nog nooit over geslagen.
Nu was er naast wit spul ook nog wat ander gekleurd spul en best stinken (beetje zurig ofzo). Laatst was er hier iemand die een plooi over het hoofd had gezien en ook zoiets had. Naast drooghouden, wat kunnen we nog meer doen? Ik las op internet de tip met babyolie op een watje om het wat eraf te krijgen en tevens in te smeren met babyolie. Talkpoeder van zwitsal heb ik ook, maar ik weet niet hoe hij op zwitsal reageert. We wassen eigenlijk vanaf het begin voornamelijk met gewoon wasmiddel van onszelf (geen wasverzachter), dat kan het niet zijn toch, dan had hij het op meer plekken gehad?
Sudocreme of zinkzalf hebben we ook, maar daar leek hij niet zo lekker op te reageren op de billetjes (al heb ik vandaag weer wat dun gesmeerd om toch weer eens te proberen).
En de tiny love hangt, maar de batterijen die we hadden zijn zo zwak en oud, dat het ding nauwelijks wil ronddraaien, dus R is niet onder de indruk nog'
Cetomacrogol crèmequote:Op vrijdag 21 november 2014 13:46 schreef Chanty het volgende:
Lucas heeft een enorm droge huid. Smeer met olie en sudo maar t gaat niet over. Dus als iemand daar nog tips voor heeft.
quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:50 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Cetomacrogol crème
Zonder recept verkrijgbaar maar als je een recept hebt wordt het vergoed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |