SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Viola aanbidden;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult "SMLENO" niet gebruiken zonder goedkeuring van MrvanTrapZ (copyright pending)
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Praat niet over FUT (met chicks) maar wel over chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik vind Hazard heel erg goed als winger. Loopt 1 op 1 qua goals, stuk of 10 assists en kan iets vanuit niets creëren met zijn dribbling. Het is eigenlijk een goedkope Robben. Hij is in ieder goed genoeg dat ik nog niet overwogen heb om hem te vervangen voor Ribery met zijn 5* 1337 no scope skillerzZz![]()
Ja maar dat is dan al bijna 20 euroquote:Op vrijdag 21 november 2014 10:26 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee, maar als je het doet haal dan gelijk SIF Tevez.wanneer ik coins koop
![]()
Geld moet rollenquote:Op vrijdag 21 november 2014 10:27 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ja maar dat is dan al bijna 20 eurowanneer ik coins koop
![]()
Een SIF tevez voor bijna de helft van het aankoop bedrag van het spel zelfquote:.Naja je moet wat als je geen tijd voor handelen hebt.
![]()
Ik zou gewoon lekker de NIF kopen, je merkt toch amper verschil bij IF's die op dezelfde positie spelen en soms presteren ze zelfs slechter. Als je krap bij kas zit zou ik alleen diep in de buidel tasten voor een IF die op een andere positie dan normaal staat (zoals Muller ST of Lichtsteiner RB)quote:Op vrijdag 21 november 2014 10:28 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Een SIF tevez voor bijna de helft van het aankoop bedrag van het spel zelf.Naja je moet wat als je geen tijd voor handelen hebt.
![]()
SIF tevez is maar 450K moet toch wel lukken voor 15eu.quote:Op vrijdag 21 november 2014 10:28 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Een SIF tevez voor bijna de helft van het aankoop bedrag van het spel zelf.Naja je moet wat als je geen tijd voor handelen hebt.
krijgt voor verkoop nog maar 2.7 bij mmoga.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
IF Muller bevalt dus wel?quote:Op vrijdag 21 november 2014 03:31 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
IF Muller na 3 wedstrijden: 5 goals en 5 assists
Waaronder 3 assists op Reus net in de halve finale gold cup, Reus loopt nu 10 uit 7. Ongekende gemiddeldes voor mij, normaal heb ik al moeite één speler die 1 op 1 loopt.
Shaqiri is ook los, 5 uit 7 nu terwijl hij nog 1 uit 4 liep voor vandaag.
Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Zeker. Hij loopt zich geweldig vrij of hij laat zich afzakken om ruimte te maken voor de naar binnen komen de wingers. Net als IRL is hij overalquote:
Voorheen had ik Mkhiarmeen daar staan (als ST), dezelfde work rates maar die stond er toch een beetje voor spek en bonen tot hij de bal in de voeten kreeg en was niet zo scherp voor de goal (logies, want geen spits).
Maarja, drie wedstrijden is wel een te kleine sample eigenlijk![]()
![]()
Zou zijn 98 positioning werken naast SIF Tevez?quote:Op vrijdag 21 november 2014 10:37 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Zeker. Hij loopt zich geweldig vrij of hij laat zich afzakken om ruimte te maken voor de naar binnen komen de wingers. Net als IRL is hij overal
Voorheen had ik Mkhiarmeen daar staan (als ST), dezelfde work rates maar die stond er toch een beetje voor spek en bonen tot hij de bal in de voeten kreeg en was niet zo scherp voor de goal (logies, want geen spits).
Maarja, drie wedstrijden is wel een te kleine sample eigenlijkFuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Dan is vipcoinsfifa 2x zo goedkoop. Bij mmoga betaal je nu 33 euro voor 400k hahaha echt wat sneu veel geld.quote:Op vrijdag 21 november 2014 10:31 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
SIF tevez is maar 450K moet toch wel lukken voor 15eu.
krijgt voor verkoop nog maar 2.7 bij mmoga.![]()
Het is wel zo fijn als je die coins ook daadwerkelijk ontvangt. Ik heb me er niet heel erg in verdiept (want nog nooit coins gekocht), maar het gros van die sites zou ik alleen mijn schoonmoeder toevertrouwen. Mmoga komt volgens de geluiden hier zijn afspraken altijd na.quote:Op vrijdag 21 november 2014 10:46 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Dan is vipcoinsfifa 2x zo goedkoop. Bij mmoga betaal je nu 33 euro voor 400k hahaha echt wat sneu veel geld.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Vipcoinfifa al 5x wat gekocht, vorig seizoen en nu voor FIFA 15. Werkt prima.quote:Op vrijdag 21 november 2014 10:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het is wel zo fijn als je die coins ook daadwerkelijk ontvangt. Ik heb me er niet heel erg in verdiept (want nog nooit coins gekocht), maar het gros van die sites zou ik alleen mijn schoonmoeder toevertrouwen.
Dus jongens bij deze: http://www.vipcoinfifa.com/ betrouwbaar voor mij en wellicht ook voor jullie. Lekker cheap muntjes.![]()
Deze is ook betrouwbaar volgens mensen hier die coins hebben gekocht en stukken goedkoper dan mmoga:
www.fifavips.com
Zelf nooit coins gekocht maar in het begin wel voor 100 euro Fifa points gekocht waar nog geen 200k aan resultaat uit kwam. Voel me Maver de 2e![]()
![]()
Ach, jij werkt voor je geld en hoefde die maand niet te doen met 75% minder boodschappengeld wss.quote:Op vrijdag 21 november 2014 10:52 schreef DutchSL het volgende:
Deze is ook betrouwbaar volgens mensen hier die coins hebben gekocht en stukken goedkoper dan mmoga:
www.fifavips.com
Zelf nooit coins gekocht maar in het begin wel voor 100 euro Fifa points gekocht waar nog geen 200k aan resultaat uit kwam. Voel me Maver de 2e![]()
![]()
http://www.gofifacoins.com/ daar kocht ik ze altijd. Zijn ook goedkoop/quote:Op vrijdag 21 november 2014 10:52 schreef DutchSL het volgende:
www.fifavips.com
Zelf nooit coins gekocht maar in het begin wel voor 100 euro Fifa points gekocht waar nog geen 200k aan resultaat uit kwam. Voel me Maver de 2e
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Betaald fokken en kelder wordt bevoorraadquote:Op vrijdag 21 november 2014 10:55 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ach, jij werkt voor je geld en hoefde die maand niet te doen met 75% minder boodschappengeld wss.![]()
![]()
Willen mensen nog coins kopen? Ik heb 1.8 miljoen in de aanbieding gr grSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 21 november 2014 11:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
Willen mensen nog coins kopen? Ik heb 1.8 miljoen in de aanbieding gr grDenk je toch niet serieus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 november 2014 11:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
Willen mensen nog coins kopen? Ik heb 1.8 miljoen in de aanbieding gr grNiemand wilt coins voor die pauperboxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wie niet?quote:Op vrijdag 21 november 2014 10:59 schreef DutchSL het volgende:
Iemand hier nog verkracht door Bill Cosby?![]()
Jawel. Ik wil geen ban hebben.quote:Not this shit again. inb4 Litmanen/Tobiquote:Op vrijdag 21 november 2014 11:03 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Niemand wilt coins voor die pauperbox![]()
uh watquote:Op vrijdag 21 november 2014 10:59 schreef DutchSL het volgende:
Iemand hier nog verkracht door Bill Cosby?![]()
quote:Op vrijdag 21 november 2014 11:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jawel. Ik wil geen ban hebben.
[..]
Not this shit again. inb4 Litmanen/Tobi
Net alsof EA je een ban geeft![]()
De auriertjes DSL'en nog niet heel makkelijk
denk wel dat hij komende week de 30K aan gaat tikken.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik heb 0 Auriertjes.
Lichtsteiner is wel al mooi gestegen, maar er is er nog geen een van mij gekocht (get them now for just 60k).![]()
euj en ik danquote:Op vrijdag 21 november 2014 11:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jawel. Ik wil geen ban hebben.
[..]
Not this shit again. inb4 Litmanen/TobiFuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Heb 21 auriertjes, mogen allemaal de deur uit voor 28Kquote:Op vrijdag 21 november 2014 11:20 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb 0 Auriertjes.
Lichtsteiner is wel al mooi gestegen, maar er is er nog geen een van mij gekocht (get them now for just 60k).sla je slag.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Alle prijzen gaan wel hard omhoog
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Stilte voor de storm.quote:Op vrijdag 21 november 2014 11:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
Alle prijzen gaan wel hard omhoog![]()
60k voor een échte authentieke DutchSL Lichtsteiner? Koopje!quote:Op vrijdag 21 november 2014 11:20 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb 0 Auriertjes.
Lichtsteiner is wel al mooi gestegen, maar er is er nog geen een van mij gekocht (get them now for just 60k).![]()
EA dat met speciale packs komt. En anders zakken de prijzen ook wel, dieptepunt is meestal op zondag of maandag.quote:![]()
Zonder HH ligt het dieptepunt van een TOTW zaterdag eind van de dag. (voor de discard IF in ieder geval) maar denk dat TT het meer over de prijzen in het algemeen had. dure NIF's en oude IF's stijgen allemaal lekkerquote:Op vrijdag 21 november 2014 12:08 schreef DutchSL het volgende:
[..]
EA dat met speciale packs komt. En anders zakken de prijzen ook wel, dieptepunt is meestal op zondag of maandag.
#FreeTrapz![]()
Wow, DSL momentje met Robben!
Had hem er op gezet voor 459k terwijl er veel op staan voor 440k BIN
Gekocht voor 409k
Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Mazzel dus dat ik nooit de behoefte heb gehad om een Algerije team te makenquote:maar goed spekt de kas wel weer lekker
#FreeTrapz![]()
quote:Op vrijdag 21 november 2014 12:33 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Mazzel dus dat ik nooit de behoefte heb gehad om een Algerije team te makenmaar goed spekt de kas wel weer lekker
dat ging snel.
![]()
ik neem aan dat je een manier hebt bedacht om mijn percentage van deze deal op de PS te krijgen.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Jij had wel een andere Algerijnse CB.. ik vraag me eigenlijk af waarom die CBs zo duur zijn (nou ja, niet echt op de Xbox)quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:32 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik neem aan dat je een manier hebt bedacht om mijn percentage van deze deal op de PS te krijgen.![]()
Die heb ik nog niet gekocht. Er stond vanmorgen 1 op voor 100k BIN en nu is hij alweer wat duurder.quote:![]()
quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet gekocht. Er stond vanmorgen 1 op voor 100k BIN en nu is hij alweer wat duurder.![]()
Zelfbenoemd voorzitter, secretaris en penningmeester van de fanclub biedt vanochtend wel 1,8 mil coins te koop aan, maar heeft IF Serero nog niet binnen![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik ga helemaal geen coins verkopen. En ik ga hem uiteindelijk wel kopen, maar dan moet ik nog wel een team om hem bedenken.quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]![]()
Zelfbenoemd voorzitter, secretaris en penningmeester van de fanclub biedt vanochtend wel 1,8 mil coins te koop aan, maar heeft IF Serero nog niet binnen![]()
![]()
Als je echt zo'n fan was geweest, had je die wel klaar liggen, of had je die woensdag gemaaktquote:Op vrijdag 21 november 2014 13:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ga helemaal geen coins verkopen. En ik ga hem uiteindelijk wel kopen, maar dan moet ik nog wel een team om hem bedenken.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
internet op mijn werk
![]()
![]()
![]()
![]()
En ze betalen voor 200 mb of zo
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Idd, nep Serero supporterquote:Op vrijdag 21 november 2014 13:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als je echt zo'n fan was geweest, had je die wel klaar liggen, of had je die woensdag gemaakt![]()
![]()
have you tried turning it off and on again?quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:57 schreef over_hedge het volgende:
internet op mijn werk
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
En ze betalen voor 200 mb of zo![]()
Nog een keertje danquote:Op vrijdag 21 november 2014 13:57 schreef over_hedge het volgende:
internet op mijn werk
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
En ze betalen voor 200 mb of zo![]()
15 euro per maand![]()
![]()
Heeft u de stekker er in zitten meneer ?quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
have you tried turning it off and on again?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik probeer helemaal niks. Daar is de ict afdeling voor.quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
have you tried turning it off and on again?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik heb wel een team gepost (niet dat ik dat ga maken) maar ik heb de afgelopen dagen gewoon weinig aan FUT gedaan. Dus in het weekend ga ik hem vast wel kopen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als je echt zo'n fan was geweest, had je die wel klaar liggen, of had je die woensdag gemaakt![]()
De tering, die upload. Ik heb thuis 9 upload en dat vond ik al best goedquote:Op vrijdag 21 november 2014 13:59 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Nog een keertje dan![]()
[ afbeelding ]
15 euro per maand![]()
quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:59 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Nog een keertje dan![]()
[ afbeelding ]
15 euro per maand
gr gr![]()
Slechts 19k te veel op een deal van 459k is matig, dekt nauwelijks de EA tax. Een echte DSL deal was voor minstens 500k gegaan.quote:Op vrijdag 21 november 2014 12:19 schreef The_Yakuza het volgende:
Wow, DSL momentje met Robben!
Had hem er op gezet voor 459k terwijl er veel op staan voor 440k BIN
Gekocht voor 409k
edit. zelfs minder dan de EA tax![]()
Misschien een drukke lijnquote:Op vrijdag 21 november 2014 13:57 schreef over_hedge het volgende:
internet op mijn werk
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
En ze betalen voor 200 mb of zoRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ja. er ligt maar 1 lijn of zo. En er valt niks aan te doen. Maar ze kunnen dus net zo goed een 30 mb nemen want nu is het best wel een beetje doelloos.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Of ze hebben het zo ingericht dat jij als individu niet de hele verbinding kan leeg trekken.quote:Op vrijdag 21 november 2014 14:02 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja. er ligt maar 1 lijn of zo. En er valt niks aan te doen. Maar ze kunnen dus net zo goed een 30 mb nemen want nu is het best wel een beetje doelloos.![]()
Agh zo hebben wij in bepaalde kantoren een lijn van 300 euro per maand (15MB fibre) liggen maar omdat ze 6km van de kast zitten een snelheid halen van 1Mb/squote:Op vrijdag 21 november 2014 14:02 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja. er ligt maar 1 lijn of zo. En er valt niks aan te doen. Maar ze kunnen dus net zo goed een 30 mb nemen want nu is het best wel een beetje doelloos.
Neen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 14:03 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Of ze hebben het zo ingericht dat jij als individu niet de hele verbinding kan leeg trekken.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Staat nog een DSL versie van mij te koop voor 80Kquote:Op vrijdag 21 november 2014 14:07 schreef vanpers het volgende:
Inmiddels mijn teampje zonder te handelen of pakketjes te kopen:
[ afbeelding ]
Nu sparen voor Diego Costa (70k)
must-have in de collectie hoor
#FreeTrapz![]()
Dat zal ik met mijn 5k niet halen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 14:08 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Staat nog een DSL versie van mij te koop voor 80Kmust-have in de collectie hoor
Twijfel of ik nu iedere keer een pakketje ga kopen of ga sparen.
Oftewel ga ik gokken of niet.![]()
Ik zou gewoon lekker gaan sparen, af en toe een leuke IF kopen die wat stijgt. over een week of 3 alles verkopen, en dan met discard teampjes gaan spelen. tijdens de crash in januari kan je dan een heel leuk teampje maken.quote:Op vrijdag 21 november 2014 14:10 schreef vanpers het volgende:
[..]
Dat zal ik met mijn 5k niet halen.
Twijfel of ik nu iedere keer een pakketje ga kopen of ga sparen.
Oftewel ga ik gokken of niet.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Packs = gegarandeerd succesquote:Op vrijdag 21 november 2014 14:17 schreef Tobi-wan het volgende:
Altijd packs kopen. Packs = money, dat weet iedereen.![]()
ditquote:Op vrijdag 21 november 2014 13:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]![]()
![]()
Nee, packs zijn waardeloos. Beste is gewoon twee tientjes er tegenaan klappen en je leeft als een koning op FUT.quote:Op vrijdag 21 november 2014 14:30 schreef vanpers het volgende:
[..]
Is dat echt zo, ik weet niet of jullie me voor de gek houden.![]()
Anders zou de FUT markt toch ook niet worden overspoeld met coins. Vraag en aanbodquote:Op vrijdag 21 november 2014 14:30 schreef vanpers het volgende:
[..]
Is dat echt zo, ik weet niet of jullie me voor de gek houden.![]()
Nee dankje, ga er geen geld tegenaan gooien. Leef nu ook als een koning alleen af en toe wat rage momentjes tussendoor. Bentikibad en Llorente zijn doelpuntemachines.quote:Op vrijdag 21 november 2014 14:31 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nee, packs zijn waardeloos. Beste is gewoon twee tientjes er tegenaan klappen en je leeft als een koning op FUT.![]()
Je leeft niet als een koningquote:Op vrijdag 21 november 2014 14:34 schreef vanpers het volgende:
[..]
Nee dankje, ga er geen geld tegenaan gooien. Leef nu ook als een koning alleen af en toe wat rage momentjes tussendoor. Bentikibad en Llorente zijn doelpuntemachines.![]()
![]()
Als je geen robben hebt, leef je nog niet als een fut koning.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Dat is waar, zou graag met Robben spelen, dat geef ik toe.quote:Op vrijdag 21 november 2014 14:35 schreef over_hedge het volgende:
Als je geen robben hebt, leef je nog niet als een fut koning.
Maar nog niet de moeite om er geld tegenaan te gooien.![]()
Je moet gewoon een goede vriend hebben die wel geld in fifa steekt en er dan achter komt dat die fut 15 maar kut vind en niet meer gaat spelen en dan als zijn coins aan je geeft.quote:Op vrijdag 21 november 2014 14:37 schreef vanpers het volgende:
[..]
Dat is waar, zou graag met Robben spelen, dat geef ik toe.
Maar nog niet de moeite om er geld tegenaan te gooien.
Zo kom ik aan mijn robben en reus.
Dit.quote:Op vrijdag 21 november 2014 14:35 schreef over_hedge het volgende:
Als je geen robben hebt, leef je nog niet als een fut koning.![]()
Haha zo gek krijg ik ze helaas niet.quote:Op vrijdag 21 november 2014 14:38 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Je moet gewoon een goede vriend hebben die wel geld in fifa steekt en er dan achter komt dat die fut 15 maar kut vind en niet meer gaat spelen en dan als zijn coins aan je geeft.
Zo kom ik aan mijn robben en reus.
Maar als ik nog geen coins heb en ga sparen wat zouden jullie dan het eerste veranderen aan mijn team?![]()
Ik zou ook het liefst met robben spelen maar als een team fijn speelt en de resultaten zijn er naar heb ik ook plezier.quote:Op vrijdag 21 november 2014 14:40 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik heb juist alleen plezier in het spel met goede spelers waar ik graag mee wil spelen![]()
Je moet de lat hoog leggen sahbi, je hebt 5 spelers voorin met de draaicirkel van een busquote:Op vrijdag 21 november 2014 14:42 schreef vanpers het volgende:
[..]
Ik zou ook het liefst met robben spelen maar als een team fijn speelt en de resultaten zijn er naar heb ik ook plezier.. Kan toch nooit leuk zijn om recht-toe-recht-aan voetbal te spelen
![]()
Misschien komt dat wel door die mensen van The Pack Market.quote:Op vrijdag 21 november 2014 14:31 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Anders zou de FUT markt toch ook niet worden overspoeld met coins. Vraag en aanbod![]()
Ik leg de lat naast mijn budget.quote:Op vrijdag 21 november 2014 14:44 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je moet de lat hoog leggen sahbi, je hebt 5 spelers voorin met de draaicirkel van een bus. Kan toch nooit leuk zijn om recht-toe-recht-aan voetbal te spelen
![]()
Mensen die dat kopen moeten ze echt afschietenquote:Op vrijdag 21 november 2014 14:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Misschien komt dat wel door die mensen van The Pack Market.
30$ voor een 100k pack waar men ook nog invloed heeft op wat je krijgt in je packs![]()
![]()
Verdorie vanpers, zo heb ik je niet opgevoed. Wil je een keer potje doen? Ik laat je de magie zien die een speler ala Robben met zich meebrengt. Hoop ikquote:![]()
![]()
Echte FUT koningen spelen de sterren van de hemel met Musa en Doumbia.quote:Op vrijdag 21 november 2014 14:35 schreef over_hedge het volgende:
Als je geen robben hebt, leef je nog niet als een fut koning.![]()
Ze kunnen gewoon standaard 200k geven en dan zijn er mensen die denken dat ze dikke winst makenquote:Op vrijdag 21 november 2014 14:47 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mensen die dat kopen moeten ze echt afschieten
30$ voor een 100k pack waar men ook nog invloed heeft op wat je krijgt in je packs![]()
![]()
Je hebt alleen iets qua opvoeding aan mijn clubs carrière gedaanquote:Op vrijdag 21 november 2014 14:48 schreef Kiid het volgende:
[..]
Verdorie vanpers, zo heb ik je niet opgevoed![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 november 2014 14:48 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ze kunnen gewoon standaard 200k geven en dan zijn er mensen die denken dat ze dikke winst maken![]()
![]()
Die heb ik dan ook in mijn fitness team.quote:Op vrijdag 21 november 2014 14:48 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Echte FUT koningen spelen de sterren van de hemel met Musa en Doumbia.
Terwijl je ook 200k kan kopen voor wat, 7/8 euro?quote:Op vrijdag 21 november 2014 14:48 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ze kunnen gewoon standaard 200k geven en dan zijn er mensen die denken dat ze dikke winst maken![]()
![]()
Speel je nog clubs dan?quote:Op vrijdag 21 november 2014 14:49 schreef vanpers het volgende:
[..]
Je hebt alleen iets qua opvoeding aan mijn clubs carrière gedaan![]()
Heb het even niet meer gespeeld vanwege operatie, online NBA en wat FUT.quote:
Maar wel interesse in een team hoor![]()
![]()
Kick en run moeder neukerquote:Op vrijdag 21 november 2014 14:49 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Die heb ik dan ook in mijn fitness team.![]()
Vorig jaar speelde mijn final team ook als een beestga ik dit jaar weer voor
jammer dat er geen groene kaarten komen dit jaar
#FreeTrapz![]()
jammer dat ps geen legends heeftquote:Op vrijdag 21 november 2014 14:59 schreef FCsuarez het volgende:
jammer dat er geen groene kaarten komen dit jaar![]()
Zijn toch heel erg duurquote:Op vrijdag 21 november 2014 15:00 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
jammer dat ps geen legends heeft![]()
De Ebola cup komt er weer aan, daar zullen wel groene kaarten uit komen ?quote:Op vrijdag 21 november 2014 14:59 schreef FCsuarez het volgende:
jammer dat er geen groene kaarten komen dit jaar
Geen Negerianen though, maar een groene Doumbia kan wel.![]()
Mja, hoeveel spelers uit die ebola cup zouden nou echt een meerwaarde zijn voor je team.quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:02 schreef DutchSL het volgende:
[..]
De Ebola cup komt er weer aan, daar zullen wel groene kaarten uit komen ?
Geen Negerianen though, maar een groene Doumbia kan wel.![]()
Had vorig jaarquote:Op vrijdag 21 november 2014 15:02 schreef DutchSL het volgende:
[..]
De Ebola cup komt er weer aan, daar zullen wel groene kaarten uit komen ?
Geen Negerianen though, maar een groene Doumbia kan wel.
--------Muller - Zlatan
Robben----------------James
----Schwein- Matuidi
Rodriguez-Boateng-Silva-Marciano
-----------------Neuer
zullen weinig groene kaarten van de ebola cup komen denk ik.
Al speel zlatan kut dit jaar dus miss een andere rechter kant.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ivoorkust en Kameroen hebben er best wel wat hoor en dan nog wat eenlingen uit sommige landen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:03 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mja, hoeveel spelers uit die ebola cup zouden nou echt een meerwaarde zijn voor je team.
Ik speel nu al met drie ebola cup spelers in mijn teams: Doumbia, Eboue en Matip.![]()
Moet er niet aan denken, IF Doumbiaquote:Op vrijdag 21 november 2014 15:07 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ivoorkust en Kameroen hebben er best wel wat hoor en dan nog wat eenlingen uit sommige landen.
Ik speel nu al met drie ebola cup spelers in mijn teams: Doumbia, Eboue en Matip.
Eboue zou wel een goede zijn mits er dan nog een SIF Sneijder komt op CAM/CM. Strong link 4 dayzzz![]()
IF Yayaquote:Op vrijdag 21 november 2014 15:09 schreef Kiid het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken, IF Doumbia
Eboue zou wel een goede zijn mits er dan nog een SIF Sneijder komt op CAM/CM. Strong link 4 dayzzz
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die zal vast heel erg duur worden en voor een CDM heb ik dat er niet echt voor overquote:
IF Gervinho zou wel een leuke zijn![]()
Jij hebt ook niet even 1.5M op de plank liggen potsie.quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja sorry Sjon, je gaat van jouw probleem niet het mijne makenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik zie ook nog geen groene Yaya op de markt Sjonquote:Op vrijdag 21 november 2014 15:16 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Jij hebt ook niet even 1.5M op de plank liggen potsie.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
hoeveel heb je eigenlijk, ruwe schatting? in het begin liep ik nog voor maar denk dat dat niet meer het geval is.quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zie ook nog geen groene Yaya op de markt SjonPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik schat 2 mln. En het kan snel gaan komende weken als een prijsstijging zich echt doorzet.quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:24 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hoeveel heb je eigenlijk, ruwe schatting? in het begin liep ik nog voor maar denk dat dat niet meer het geval is.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Bohh Asamogod ook nog vergeten.
Allemaal spelers uit landen die mee doen (niet al deze spelers zullen meedoen though), zit best wel wat leuks tussen hoor. En ook daaronder nog wel, die 5/5* Tunesiër bv. en wat goede silvers.![]()
hmm loop niet ver achter dus, zit zelf rond de 1.8 denk ik zo'n beetje.quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik schat 2 mln. En het kan snel gaan komende weken als een prijsstijging zich echt doorzet.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Jammer dat Marroko niet meedoet...quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:27 schreef DutchSL het volgende:
Bohh Asamogod ook nog vergeten.
[ afbeelding ]
Allemaal spelers uit landen die mee doen (niet al deze spelers zullen meedoen though), zit best wel wat leuks tussen hoor. En ook daaronder nog wel, die 5/5* Tunesiër bv. en wat goede silvers.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik heb nu 250k cash en als waardevolste kaarten IF Muller, IF Benzema, IF Pispool, Reus dus dat is ruim anderhalf miljoen en dan nog de andere spelers bij elkaar gok ik dat richting de 2.5 a 3 miljoen ga.
Niet dat het veel uitmaakt, want coins verkopen levert dit jaar toch geen zak op.
[ Bericht 18% gewijzigd door DutchSL op 21-11-2014 15:40:12 ]![]()
Zou mooi zijn als ik dat rond de Kerst ook hebquote:Op vrijdag 21 november 2014 15:34 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb nu 250k cash en als waardevolste kaarten IF Muller, IF Benzema, IF Pispool, Reus dus dat is ruim anderhalf miljoen en dan nog de andere spelers bij elkaar gok ik dat richting de 2.5 a 3 miljoen ga.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:39 schreef wieisboos het volgende:
Valentijn Driessen bij VI vanavond jaaaaa![]()
![]()
IF Pispool al 294k, bizar hoe hard die stijgt. Ik had hem een paar keer voor 300k gelist, maar nu maar er af gehaald en wacht even deze ontwikkeling af![]()
![]()
'Hij kan niet duurder worden dan 110k' - Tim86quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:47 schreef DutchSL het volgende:
IF Pispool al 294k, bizar hoe hard die stijgt. Ik had hem een paar keer voor 300k gelist, maar nu maar er af gehaald en wacht even deze ontwikkeling af![]()
Beste spits die ik ben tegen gekomen: Yaya Toure
Kk spelHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Die spelers plus 250k cash is na tax op dit moment 1.4 miljoen max, ipv 1.5 ruimquote:Op vrijdag 21 november 2014 15:34 schreef DutchSL het volgende:
Niet dat het veel uitmaakt, want coins verkopen levert dit jaar toch geen zak op.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
If Miranda in 36 uur van 200 naar 270k
Elke dag![]()
1,45m+ volgens Futheadquote:Op vrijdag 21 november 2014 16:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die spelers plus 250k cash is na tax op dit moment 1.4 miljoen max, ipv 1.5 ruim![]()
- tax zei ikquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Sloeber he die DSLquote:en dan DSL't ie ook nog van alles anders was ie helemaal arm.
#FreeTrapz![]()
iemand dit jaar eigenlijk al gespeeld met lavezzi ?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
![]()
Boohhhh nieuw teampje.Alleen Ramsey is een kut, maar die heb ik nodig voor Bale.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Ramsey is goed manquote:Op vrijdag 21 november 2014 16:38 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Boohhhh nieuw teampje.Alleen Ramsey is een kut, maar die heb ik nodig voor Bale.
![]()
![]()
heb mensen vanmorgen horen zeggen dat kompany ook kut is dit jaar.quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:38 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
#FreeTrapz![]()
Die kunnen dan gewoon niet verdedigen. Speelt hier gewoon ijzer sterk.quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:40 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
heb mensen vanmorgen horen zeggen dat kompany ook kut is dit jaar.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Maarre wat kost dat nou ?quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:41 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Die kunnen dan gewoon niet verdedigen. Speelt hier gewoon ijzer sterk.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Heel wat cointjes.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Hij is gewoon lompquote:Op vrijdag 21 november 2014 16:40 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
heb mensen vanmorgen horen zeggen dat kompany ook kut is dit jaar.![]()
Zou dus prima bij je moeten passen.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dan zou ik hem zeker niet in een team zetten.quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:40 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
heb mensen vanmorgen horen zeggen dat kompany ook kut is dit jaar.![]()
Nee geen sloeber maar hij neemt zijn prijzen nogal ruimquote:Op vrijdag 21 november 2014 16:29 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Sloeber he die DSLen dan DSL't ie ook nog van alles anders was ie helemaal arm.
Elke dag![]()
Nee, want ik wil alleen goede spelers in mijn team waar ik veel mee kan winnen. Kompany was simpelweg niet goed genoeg. Vond Mangala beterquote:Op vrijdag 21 november 2014 16:51 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Zou dus prima bij je moeten passen.![]()
Ik wil graag een team vol zwarte pieten.quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:53 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nee, want ik wil alleen goede spelers in mijn team waar ik veel mee kan winnen. Kompany was simpelweg niet goed genoeg. Vond Mangala beterPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
10 zwarte pieten als veldspelers en een blanke keeperquote:Op vrijdag 21 november 2014 16:55 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ik wil graag een team vol zwarte pieten.![]()
![]()
#blackmancan'tdivequote:Op vrijdag 21 november 2014 16:57 schreef Kiid het volgende:
[..]
10 zwarte pieten als veldspelers en een blanke keeperPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
verkeerde topic thadquote:![]()
Sorry dames, Partysquad in de club.quote:Op vrijdag 21 november 2014 17:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Negers schuur die slettenbil stuk.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op vrijdag 21 november 2014 17:29 schreef Reemi het volgende:
[..]
Sorry dames, Partysquad in de club.Reembaas
Wel jammer voor ze want ze is wss beter dan die anderen die meestal in het veld staan.quote:Op vrijdag 21 november 2014 17:32 schreef Freire het volgende:
[ afbeelding ]
POTS, deze al aangeschaft?![]()
120 uur ook echtquote:Op vrijdag 21 november 2014 17:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik zou ook flippen. respect voor die vader.. dat verdriet
Zoiets is hier vorig jaar ook voorgekomen, toen was die chauffeur ook in de rechtszaal (en is aangevallen)
![]()
Context plz?quote:Op vrijdag 21 november 2014 17:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik zou ook flippen. respect voor die vader.. dat verdriet![]()
O dat is van die Pool die 3 personen (vader, moeder en 2 jarige dochter van die man die de stoel gooit) dood reed.. Hij krijgt nu 120 uur taakstrafquote:
Godverdomme man.. Hoe de fuck kunnen dit soort rechters dat goedpraten?quote:Op vrijdag 21 november 2014 17:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
O dat is van die Pool die 3 personen (vader, moeder en 2 jarige dochter van die man die de stoel gooit) dood reed.. Hij krijgt nu 120 uur taakstraf![]()
![]()
![]()
Hier trouwens het filmpje van het incident hier in de buurtquote:Op vrijdag 21 november 2014 17:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
O dat is van die Pool die 3 personen (vader, moeder en 2 jarige dochter van die man die de stoel gooit) dood reed.. Hij krijgt nu 120 uur taakstraf![]()
![]()
Raar he dat mensen boos worden met zulke uitspraken.. Ik zou ook helemaal gek worden als dat mijn kind overkomt. Kut landquote:Op vrijdag 21 november 2014 17:52 schreef Freire het volgende:
[..]
Hier trouwens het filmpje van het incident hier in de buurtMoet jij eens zien wat voor straf er wordt uitgesproken als je belastingsfraude hebt gepleegd.
De (Roemeense) dader was tijdens het rijden ook onder invloed van alcohol en wiet, maar heeft zijn rijbewijs wel teruggekregenquote:Op vrijdag 21 november 2014 17:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Raar he dat mensen boos worden met zulke uitspraken.. Ik zou ook helemaal gek worden als dat mijn kind overkomt. Kut landMoet jij eens zien wat voor straf er wordt uitgesproken als je belastingsfraude hebt gepleegd.
![]()
![]()
Ja idd. Jammere is dat je uiteindelijk alleen maar jezelf ermee hebt door zo te reagerenquote:Op vrijdag 21 november 2014 17:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Raar he dat mensen boos worden met zulke uitspraken.. Ik zou ook helemaal gek worden als dat mijn kind overkomt.![]()
![]()
Ik had om de 1 of andere reden 400k in mijn hoofd voor Muller, maar dat valt nog tegen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die spelers plus 250k cash is na tax op dit moment 1.4 miljoen max, ipv 1.5 ruim
En geen rekening gehouden met de tax, ik ga ze voorlopig toch niet verkopen (op de Pool na)![]()
Ik snap niet dat dit niet geldt als doodslag want hij neemt zelf het risico om beschonken achter het stuur te gaan zitten.. zelfde als die gozer die te hard reed.quote:Op vrijdag 21 november 2014 17:58 schreef Freire het volgende:
[..]
De (Roemeense) dader was tijdens het rijden ook onder invloed van alcohol en wiet, maar heeft zijn rijbewijs wel teruggekregenJa want je zal zien dat die vent dadelijk mag brommen omdat hij een stoel naar een rechter heeft gegooid.quote:Op vrijdag 21 november 2014 17:58 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja idd. Jammere is dat je uiteindelijk alleen maar jezelf ermee hebt door zo te reagerenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nou die kan je afschrijven danquote:Op vrijdag 21 november 2014 17:55 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
wat?![]()
Heb kompany letterlijk NET gekocht..
Elke dag![]()
Toch fucking ziek dat je iemand dood rijdt en dan een taakstraf krijgtquote:Op vrijdag 21 november 2014 17:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik zou ook flippen. respect voor die vader.. dat verdriet![]()
![]()
Zeker ziek.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:16 schreef Kiid het volgende:
[..]
Toch fucking ziek dat je iemand dood rijdt en dan een taakstraf krijgtDus als je iemand dood wilt hebben moet je het dus op een auto ongeluk laten lijken.
quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:16 schreef Kiid het volgende:
[..]
Toch fucking ziek dat je iemand dood rijdt en dan een taakstraf krijgt![]()
![]()
Is hij serieus zo slecht?quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nou die kan je afschrijven dan
Heb er nog niet mee gespeeld, misschien toch maar weer cahill er neer zetten?![]()
Gewoon zelf proberen en eigen mening vormen. Zat mensen die hem wel goed vinden.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:26 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
Is hij serieus zo slecht?
Heb er nog niet mee gespeeld, misschien toch maar weer cahill er neer zetten?![]()
Zegt niet dat jij hem niet goed kan vinden.quote:Op vrijdag 21 november 2014 17:55 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
wat?![]()
Heb kompany letterlijk NET gekocht..![]()
quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:43 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik keek m in de trein, hardoplachen toen Randy voor het eerst begon te goochelen
Godver ik ben nu op dat kinderfeestjequote:Op vrijdag 21 november 2014 18:43 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik keek m in de trein, hardoplachen toen Randy voor het eerst begon te goochelen
Kompany in goldpack en daarna Suarez!!!!Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in![]()
Ook dat moment hier net voor of na, dat die camera de badkamer in filmt zeg maar en daar gewoon een drummer zitquote:![]()
![]()
Ja net ervoorquote:Op vrijdag 21 november 2014 18:49 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ook dat moment hier net voor of na, dat die camera de badkamer in filmt zeg maar en daar gewoon een drummer zit
oke. Mooi man.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:49 schreef Wilskracht het volgende:
Kompany in goldpack en daarna Suarez!!!!![]()
quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]![]()
R.I.P. mobiele gebruikers gr gr
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Bakkes joh kutlul.quote:Op vrijdag 21 november 2014 17:33 schreef Zhano het volgende:
[..]
Wel jammer voor ze want ze is wss beter dan die anderen die meestal in het veld staan.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Greg?quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Wist niet dat hij zo duur was.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Lloris.. dacht dat alle keepers weer onder de 5000 zaten ofzo.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nog 38kquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Lloris.. dacht dat alle keepers weer onder de 5000 zaten ofzo.
Wist ik ook niet; ik dacht dat alleen Courtois nog serieuze doekoes kostte van de keepers.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Er is nog zo'n Duitser..quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nog 38k
Wist ik ook niet; ik dacht dat alleen Courtois nog serieuze doekoes kostte van de keepers.![]()
Een ragequit als je 2-1 achterkomt in de 37e minuut![]()
Die Tsjech is ook wat meer dan 5kquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die spreekt vanzelfik doelde op BPL keepers...
Ik had er net eentje op 0-0 omdat ik 2 kansen kreeg in de beginfasequote:Op vrijdag 21 november 2014 20:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Een ragequit als je 2-1 achterkomt in de 37e minuut![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:05 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Die Tsjech is ook wat meer dan 5k
[..]
Ik had er net eentje op 0-0 omdat ik 2 kansen kreeg in de beginfase
Ik na dit jizzfest.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dat voetbalprimeur toernooi dus
Wat een zaadtyfus toernooi zeg, ik was bayern met 343 moet ik tegen dit
Salah Hazard
Hazard
Matic Fabregas
Filipe Luis Ivanovic Zouma Cahill Ramires
Courtois
4-3 verloren met een schoten-op-doel verdeling van 4-12
Vandaar dat ik ben gekapt met dit kut spel
[ Bericht 0% gewijzigd door Brammess op 21-11-2014 20:24:17 (af) ]![]()
Oh je bent dus gewoon slecht?quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:23 schreef Brammess het volgende:
Salah Hazard
Hazard
Matic Fabregas
Courtois
Vandaar dat ik ben gekapt met dit kut spel![]()
Verliezen van een team met ramires als RWBquote:Op vrijdag 21 november 2014 20:23 schreef Brammess het volgende:
Salah Hazard
Hazard
Matic Fabregas
Courtois
Vandaar dat ik ben gekapt met dit kut spelzonde van t plekkie
#FreeTrapz![]()
Nee, over het algemeen hebben we hier allemaal dezelfde mening. Als een kenner als Zhano zegt dat je slecht bent ben je dat ook!quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:26 schreef Brammess het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeldOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
THORGAN HAZARD!quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er klopt iets niet want Hazard staat 2x in dat team.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Dat moest Remy zijnquote:Op vrijdag 21 november 2014 20:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er klopt iets niet want Hazard staat 2x in dat team.![]()
Alleen maar om de pace. In FUT13 zetten mensen Callejon op RB bij Real.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:26 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Verliezen van een team met ramires als RWBzonde van t plekkie
![]()
jaaaa en dan roepen dat je geen 5@tb speel zeker.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Alleen maar om de pace. In FUT13 zetten mensen Callejon op RB bij Real.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
het is 352 want er staat een RM op RBquote:Op vrijdag 21 november 2014 20:52 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
jaaaa en dan roepen dat je geen 5@tb speel zeker.![]()
![]()
#ds2logicaquote:Op vrijdag 21 november 2014 20:54 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
het is 352 want er staat een RM op RB![]()
Jezusquote:dat Kameroen dat ook gewoon daar met de handen in de rug staat toe te kijken.
Ach ja, logisch toch?quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jezusdat Kameroen dat ook gewoon daar met de handen in de rug staat toe te kijken.
![]()
was wel de 91-92e minuut en met deze stand dus beide doorquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jezusdat Kameroen dat ook gewoon daar met de handen in de rug staat toe te kijken.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Waar zeg ik dat ik dat deed? Ik zeg 'mensen' in het algemeen. Özil kwam vaak niet eens in het team voor.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:52 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
jaaaa en dan roepen dat je geen 5@tb speel zeker.![]()
Wat pokie zegt.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja dat ken je toch niet maken.![]()
wie zegt dat ik het over jou heb.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat ik dat deed? Ik zeg 'mensen' in het algemeen. Özil kwam vaak niet eens in het team voor.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Antunes verkocht voor 18k en diegene heeft er een hunter kaartje op gezet
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Di Maria een blind paardLaat die stoel maar leeg voortaan als ze geen fatsoenlijke gast kunnen regelen.
![]()
Ze praten sowieso wel poep, maar het is tegenwoordig hip om te zeiken op het spel van Blind zonder het te onderbouwen. En wat lult hij nou met Blind staat altijd met zijn rug naar het veld? Wat betekent dat überhauptquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:14 schreef wieisboos het volgende:
Wel grappig hoe ze bij VI over Blind praten. United supporters zijn lyrisch over hem
Oh en Di Maria is een blind paard blijkbaar. Daarom strooit hij ook met assists en steekpasses.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
dat ie te veel naar de verdediging gedraaid staatquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ze praten sowieso wel poep, maar het is tegenwoordig hip om te zeiken op het spel van Blind zonder het te onderbouwen. En wat lult hij nou met Blind staat altijd met zijn rug naar het veld? Wat betekent dat überhaupt
Oh en Di Maria is een blind paard blijkbaar. Daarom strooit hij ook met assists en steekpasses.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Johan kijkt volgens mij echt nooit buitenlands voetbalquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ze praten sowieso wel poep, maar het is tegenwoordig hip om te zeiken op het spel van Blind zonder het te onderbouwen. En wat lult hij nou met Blind staat altijd met zijn rug naar het veld? Wat betekent dat überhaupt
Oh en Di Maria is een blind paard blijkbaar. Daarom strooit hij ook met assists en steekpasses.zou me verbazen als hij uberhaubt FOX international/Sport1 abbo heeft
![]()
Net als Ajax supporters, de rest niet.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:14 schreef wieisboos het volgende:
Wel grappig hoe ze bij VI over Blind praten. United supporters zijn lyrisch over hem![]()
Kan wel 30cm armlengte vanafquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:21 schreef Kiid het volgende:
Wel mooi dat ze een jas hebben in zijn maat![]()
![]()
Godver DS2 linkt Serera met Vilhena ... BLASFEMIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Als je 8 (9?) goals kunt maken bij ADO dan kun je dat ook bij Feyenoord, mits de aanvoer er enigzins is. Bij Feyenoord lijkt me dat geen probleem.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:26 schreef wieisboos het volgende:
Of Kramer zoveel beter is dan die twee die ze nu hebben heb ik ook mijn twijfels over![]()
Het kwartje is gevallen!quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klopt niet. We hebben al teveel Ado spelers en een type 'Kramer' gaat nooit veel meer worden dan hij al is. Ze kunnen beter eens goed scouten in het buitenland ipv die troep uit Nederlandquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:27 schreef Zhano het volgende:
[..]
Als je 8 (9?) goals kunt maken bij ADO dan kun je dat ook bij Feyenoord, mits de aanvoer er enigzins is. Bij Feyenoord lijkt me dat geen probleem.![]()
Zo werkt dat niet hequote:Op vrijdag 21 november 2014 21:27 schreef Zhano het volgende:
[..]
Als je 8 (9?) goals kunt maken bij ADO dan kun je dat ook bij Feyenoord, mits de aanvoer er enigzins is. Bij Feyenoord lijkt me dat geen probleem.bij ADO heb je nou eenmaal veel minder druk dan bij Feyenoord, hij is ook al 25 en dit is pas het eerste seizoen dat hij het echt goed doet. Het is niet zonder reden dat er een hoop veel scorende spitsen van clubs als ADO, Groningen en Heerenveen afkomen ipv de top 3.
![]()
quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:30 schreef Zhano het volgende:
[..]
Het kwartje is gevallen!Ik zeg al heel lang dat van Geel een pipo isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Spelen bij een club als Feyenoord is wel heel wat anders hoor. Kramer is wel een aparte spits. Doet het nu heel goed, maar was eigenlijk altijd een faler en is echt fucking lui. Moet het nog maar zien of dat een goede match zou zijn. Echt goede aanvoer vanaf de zijkant is er ook niet als ze met Manu/JPB en Toornstra spelen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:27 schreef Zhano het volgende:
[..]
Als je 8 (9?) goals kunt maken bij ADO dan kun je dat ook bij Feyenoord, mits de aanvoer er enigzins is. Bij Feyenoord lijkt me dat geen probleem.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:31 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet hebij ADO heb je nou eenmaal veel minder druk dan bij Feyenoord, hij is ook al 25 en dit is pas het eerste seizoen dat hij het echt goed doet. Het is niet zonder reden dat er een hoop veel scorende spitsen van clubs als ADO, Groningen en Heerenveen afkomen ipv de top 3.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet wist dat Kramer al zo 'oud' wasquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Spelen bij een club als Feyenoord is wel heel wat anders hoor. Kramer is wel een aparte spits. Doet het nu heel goed, maar was eigenlijk altijd een faler en is echt fucking lui. Moet het nog maar zien of dat een goede match zou zijn. Echt goede aanvoer vanaf de zijkant is er ook niet als ze met Manu/JPB en Toornstra spelen.Dat van die druk bij grote clubs vind ik altijd een beetje onzin... En lijkt me wel dat je van Toornstra toch wel wat bruikbare ballen krijgt.
![]()
Niet van de zijkant. JP weer vertrouwen geven, Bilal erin zetten en Toornstra op 10 en dan kan er misschien wat komen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:34 schreef Zhano het volgende:
[..]
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet wist dat Kramer al zo 'oud' wasDat van die druk bij grote clubs vind ik altijd een beetje onzin... En lijkt me wel dat je van Toornstra toch wel wat bruikbare ballen krijgt.
Ik zie liever Manu spits dan dat we die kansloze tokkies gaan halen![]()
Bilal? Leeft die nog?quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:36 schreef Kiid het volgende:
[..]
Niet van de zijkant. JP weer vertrouwen geven, Bilal erin zetten en Toornstra op 10 en dan kan er misschien wat komen.
Ik zie liever Manu spits dan dat we die kansloze tokkies gaan halen![]()
Yep. Nauwelijks de kans gekregen, maar die flippo op 9 mag alles fout doen en nog staat hij er weer in.quote:![]()
KUIPVREES!1!!quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:34 schreef Zhano het volgende:
[..]
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet wist dat Kramer al zo 'oud' wasDat van die druk bij grote clubs vind ik altijd een beetje onzin... En lijkt me wel dat je van Toornstra toch wel wat bruikbare ballen krijgt.
Er zijn echt zoveel spelers geweest in het verleden die het fantastisch (veel beter dan Kramer) deden bij een subtopper (beter dan ADO) en het niet konden maken bij de top 3. Er wordt gewoon veel meer van je gevraagd in het spel, je bent een van de toppers ipv de enige waar het hele spel op is afgestemd en er is wel echt veel meer druk.
Vergeet ook niet dat spelers in een bepaalde flow kunnen komen en dat de klik met 1 of 2 teamgenoten echt cruciaal zou zijn. Neem een Bulykin + Verhoek, een Narsingh + Dost etc. Er speelt gewoon veel meer en er zijn zoveel factoren van invloed.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat schaar ik dus meer onder die koppeltjestheorie... Als je Dost haalt maar je hebt niemand die m ooit een voorzet geeft ben je gewoon tyfusdom bezig.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
KUIPVREES!1!!
Er zijn echt zoveel spelers geweest in het verleden die het fantastisch (veel beter dan Kramer) deden bij een subtopper (beter dan ADO) en het niet konden maken bij de top 3. Er wordt gewoon veel meer van je gevraagd in het spel, je bent een van de toppers ipv de enige waar het hele spel op is afgestemd en er is wel echt veel meer druk.
Vergeet ook niet dat spelers in een bepaalde flow kunnen komen en dat de klik met 1 of 2 teamgenoten echt cruciaal zou zijn. Neem een Bulykin + Verhoek, een Narsingh + Dost etc. Er speelt gewoon veel meer en er zijn zoveel factoren van invloed.![]()
Maar bij een topclub moet je als spits niet ontzettend afhankelijk zijn van aanvoer anders ben je per definitie niet goed genoegquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:39 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dat schaar ik dus meer onder die koppeltjestheorie... Als je Dost haalt maar je hebt niemand die m ooit een voorzet geeft ben je gewoon tyfusdom bezig.![]()
Jezus, Walker is ook gewoon 4.5k gestegen. Gaat weer goed met de coingenerators.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Klopt. Ik heb Dost ook nooit goed genoeg gevonden voor Ajax bijvoorbeeld. In principe kan hij 1 trucje om mee te scoren, dat is niet goed genoeg. Die Milik vind ik dan veel beter. (gebaseerd op enkele samenvattingen etc)quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:41 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Maar bij een topclub moet je als spits niet ontzettend afhankelijk zijn van aanvoer anders ben je per definitie niet goed genoeg![]()
Zat ook bij DWDD gisteren om te janken over vrouwonvriendelijke versierseminars.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:52 schreef Dudeweiser het volgende:
Boooh geraldine bij Ik hou van Holland morgenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
nee die stripshow die ze opvoerde met yo samen was lekker vrouw vriendelijkquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zat ook bij DWDD gisteren om te janken over vrouwonvriendelijke versierseminars.
#FreeTrapz![]()
Ik heb haar al demonstratief verwijderd van mn USB-stick.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zat ook bij DWDD gisteren om te janken over vrouwonvriendelijke versierseminars.![]()
quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:57 schreef dolf1010 het volgende:
Kompany![]()
Jullie hadden gelijk, ik heb 'm gelijk weer verkocht...![]()
lekker geluid uitquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zat ook bij DWDD gisteren om te janken over vrouwonvriendelijke versierseminars.![]()
![]()
Ruben vs Geraldinequote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ah de FC4 patch waarvan ze zeiden dat ie vandaag zou komen is alweer uitgesteld naar volgende weekubisoft wordt echt EA 2.0
![]()
![]()
Mijn avatar is zeker ook vrouwonvriendelijkquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
![]()
Zijn ze al, helaas.quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:07 schreef Dudeweiser het volgende:
Ah de FC4 patch waarvan ze zeiden dat ie vandaag zou komen is alweer uitgesteld naar volgende weekubisoft wordt echt EA 2.0
![]()
Dat ben jij sowieso al.quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Mijn avatar is zeker ook vrouwonvriendelijkRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Pastore doet echt geniale dingen vandaag zeg
Nu weer zo'n actie over 2 man heen, helaas schot daarna over. Goal van het jaar anders
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Silver cup gewonnen met mijn nieuwe team.. en ik kreeg weer een pack als beloning (+2k) Zometeen ga ik die even openen. IF Serero heeft het tot nu toe niet slecht gedaan met 5 goals en 3 assists uit 6 wedstrijden.Ik ben gewoon een liefhebber.quote:![]()
En nu de goede video?quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:18 schreef Tim86 het volgende:
Pastore doet echt geniale dingen vandaag zeg
Nu weer zo'n actie over 2 man heen, helaas schot daarna over. Goal van het jaar anders![]()
![]()
Nee, zo'n actie bedoelde ik. Kan alleen ff niet op de naam komenquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die pack krijgt iedereen gewoon hoor.quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
Silver cup gewonnen met mijn nieuwe team.. en ik kreeg weer een pack als beloning (+2k) Zometeen ga ik die even openen. IF Serero heeft het tot nu toe niet slecht gedaan met 5 goals en 3 assists uit 6 wedstrijden.
[..]
Ik ben gewoon een liefhebber.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ohquote:Op vrijdag 21 november 2014 22:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, zo'n actie bedoelde ik. Kan alleen ff niet op de naam komen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: