abonnement Unibet Coolblue
pi_146995194
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 17:26 schreef Djurres het volgende:
Jax jgl, welk jungleitem ga ik bouwen?
skirmisher's of rangers met juggernaut of devourer imo.
Because you know i'm all about that ass
  dinsdag 25 november 2014 @ 23:29:50 #27
413672 Munchlax
De pokémon van FOK!
pi_147009311
Ik haat het als Snorlax me nakt.
pi_147009788
quote:
Eerste champ in tijden die me echt leuk lijkt (gnar ook wel een beetje). Vooral die ult, WTF!
pi_147024608
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 11:10 schreef Djurres het volgende:

[..]

Stond als vayne janna tegen kalista alistar. Na een aantal goede q's van janna kon ik intumbelen en stunnen op de wall, met dan de benodigde procs van w en E van janna op mij ging dat best lekker. Was in een 2v2 situatie.

Ik vind dr niet echt alles, maar dat kan ook komen omdat nu nog niemand wat kan met kalista omdat ze de champ nog niet kennen :)
Dit denk ik ook ja. Zodra iemand haar door heeft zul je denk ik wel mooie dingen zien in high elo toernooien, verder is ze wat minder. Je kunt wel het leven van je bound partner met een druk op de knop veiligstellen mocht er een gank of iets zijn. Dit werkt wel leuk met Thresh want die kan jou dan voor dezelfde afstand meenemen met zijn lantern. Maar zoals ik al zei, echt mooie plays ga je alleen zien als de partners premade zijn en echt weten wat ze doen. Kom niet in solo queue aan zetten met Kalista want je hebt ook tijd nodig om in te spelen op je support en ook echt op één lijn te zitten met elkaar.

Puur op basis van potentie denk ik dat ze intens goed kan zijn, maar ze is niet zoals Riven dat het met minder skill ook wel (redelijk) prima gaat.
pi_147034471
Iemand die een gold speler nodig heeft voor rabked 5v5? Mag greoon een bronze team zijn hoor.
Because you know i'm all about that ass
pi_147034502
quote:
1s.gif Op woensdag 26 november 2014 20:44 schreef blow... het volgende:
Iemand die een gold speler nodig heeft voor rabked 5v5? Mag greoon een bronze team zijn hoor.
duo q?
pi_147034592
quote:
1s.gif Op woensdag 26 november 2014 20:45 schreef tailfox het volgende:

[..]

duo q?
hm ik duo niet graag. Heb meer zin om met een ranked team wat te klooien. Als je wil kan ik op een smurf wel duo? Welke rank ben je?
Because you know i'm all about that ass
pi_147034758
quote:
1s.gif Op woensdag 26 november 2014 20:47 schreef blow... het volgende:

[..]

hm ik duo niet graag. Heb meer zin om met een ranked team wat te klooien. Als je wil kan ik op een smurf wel duo? Welke rank ben je?
zilver 5 ofzo
  woensdag 26 november 2014 @ 20:56:56 #34
413672 Munchlax
De pokémon van FOK!
pi_147035006
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 23:43 schreef Barbewire het volgende:

[..]

Eerste champ in tijden die me echt leuk lijkt (gnar ook wel een beetje). Vooral die ult, WTF!
Mij ook! Echt een champion voor mij, gewoon een lurker.
Ik haat het als Snorlax me nakt.
pi_147035320
potje?
pi_147039511
Soms vergeet je hoe chill sommige champions zijn. Vanavond weer eens potje gespeeld met Malphite, echt een lekkere tank om mee te spelen.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_147040738
Vel'koz _O_ 24/0/19 _O_
~Si vis amari, ama~
pi_147046945
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 22:54 schreef FedExpress het volgende:
Vel'koz _O_ 24/0/19 _O_
Nais. Teams?
pi_147047161
Gisteren ook vel gespeeld. Max jij q of w? Ik moest tegen fizz maar toch best fijne champ.
Because you know i'm all about that ass
pi_147049504
quote:
1s.gif Op donderdag 27 november 2014 08:19 schreef JaqenHghar het volgende:

[..]

Nais. Teams?
Samen met Braum, Lucian (wij 3 premade), Vi en Darius tegen Brand, Morgana, Vayne, Nunu en Nasus. Zag naderhand wel dat het een full brons team was, maar ja :P Game is ook opgenomen op op.gg dus kan het nog een keer terugkijken als ik wil haha.
Die Nasus was wel drama, had na 12 minuten pas 30 stacks. Voor mij was het vooral gunstig dat ze eigenlijk geen gap closers hadden dus ik kon gewoon mijn ding doen van achteruit.
quote:
1s.gif Op donderdag 27 november 2014 08:40 schreef blow... het volgende:
Gisteren ook vel gespeeld. Max jij q of w? Ik moest tegen fizz maar toch best fijne champ.
Ik max eerst w dan q, omdat w wat zekerder is om tegenstander te raken. De tweede tick vaak niet, maar nog altijd beter dan een q die mist. Daarnaast geeft de w een betere waveclear die je wat mij betreft wel echt nodig hebt.
Heb hem nu 5x gespeeld, lane tegen Zyra, Lulu, Yasuo, Kassadin en Brand en eigenlijk alleen Zyra had ik het moeilijk tegen (kan ook komen doordat het mn eerste keer was). Als je eenmaal je spells begint te raken dan kunnen ze niet veel meer. Vooral op farm gebied want ze zitten steeds onder hun tower
~Si vis amari, ama~
pi_147062157
Nice. Ik vind w ook fijner.
Because you know i'm all about that ass
pi_147074606
Vanavond moest ik als lvl 27 tegen een diamond V. Kerel wilde niet toegeven dat ie het account had gekocht, maar hij was best slecht. Hij was vayne en ik was ezreal. Uiteindelijk wel verloren, maar stond wel 12/7/4. Hij stond 17/7/2, maar dat kwam omdat in de teamfights onze Leblanc (1/14/5) en Vel'Koz (3/11/5) niet heel goed speelde.

Uiteindelijk die vent helemaal uitgelachen om z'n gekochte account, maar hij wilde maar niet toegeven. Maar hoe kan je als lvl 27 tegen een diamond V en een Gold IV ingedeeld worden? Gewoon omdat hun MMR dan gewoon zo slecht is?
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  vrijdag 28 november 2014 @ 00:06:37 #43
399406 SoyFeliz
Cada día te quiero mas....
pi_147075368
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 23:42 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Vanavond moest ik als lvl 27 tegen een diamond V. Kerel wilde niet toegeven dat ie het account had gekocht, maar hij was best slecht. Hij was vayne en ik was ezreal. Uiteindelijk wel verloren, maar stond wel 12/7/4. Hij stond 17/7/2, maar dat kwam omdat in de teamfights onze Leblanc (1/14/5) en Vel'Koz (3/11/5) niet heel goed speelde.

Uiteindelijk die vent helemaal uitgelachen om z'n gekochte account, maar hij wilde maar niet toegeven. Maar hoe kan je als lvl 27 tegen een diamond V en een Gold IV ingedeeld worden? Gewoon omdat hun MMR dan gewoon zo slecht is?
Het kan ook zijn dat hij premade was met een lvl 10 of iets dergelijks. Bovendien trollen mensen vaak wel hard wanneer ze samen spelen met iemand die lager lvl is en dus lager mmr heeft omdat ze dan vaak toch winnen met vage picks en builds... Bijvoorbeeld mijn vriend die platinum 4 is en AP Teemo ging junglen aangezien ik nog unranked ben :')
(Het lelijke was dat hij er ook echt mee kon carryen, want hij farmde champions ipv camps haha)
pi_147075485
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 november 2014 00:06 schreef SoyFeliz het volgende:

[..]

Het kan ook zijn dat hij premade was met een lvl 10 of iets dergelijks. Bovendien trollen mensen vaak wel hard wanneer ze samen spelen met iemand die lager lvl is en dus lager mmr heeft omdat ze dan vaak toch winnen met vage picks en builds... Bijvoorbeeld mijn vriend die platinum 4 is en AP Teemo ging junglen aangezien ik nog unranked ben :')
(Het lelijke was dat hij er ook echt mee kon carryen, want hij farmde champions ipv camps haha)
Naja, Vayne adc is niet echt troll. Daarnaast als ik met silver gasten speel, kom ik ook alleen maar bij silvers/brons players.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  vrijdag 28 november 2014 @ 00:21:21 #45
399406 SoyFeliz
Cada día te quiero mas....
pi_147075711
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 00:11 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Naja, Vayne adc is niet echt troll. Daarnaast als ik met silver gasten speel, kom ik ook alleen maar bij silvers/brons players.
Dat is waar, maar het zou de eerste keer kunnen zijn dat diegene vayne speelt. Zelfs iemand die Diamond is is dan niet gelijk gosu^^
Je moet uitkijken dat je niet teveel premade gaat met mensen met een hoger mmr, want dan gaat die van jou ook hard omhoog. Ik word tegenwoordig ingedeeld met hoog silver of gold en ik kan niet eens normaal farmen dus ik ben doomed tot supp of jungle als ik wil winnen en dan zonder nieuwe champs uit te proberen :')
pi_147075749
Er zijn tal van factoren mogelijk waarom hij niet met gemak van jou won.

- Zijn supp
- Jouw supp
- Zijn energiehoeveelheid
- Zijn zeikende moeder/vriendin/zus
- Kan zijn rol (waarmee hij climde) niet zijn
- Kan zijn champ (waarmee hij climde) niet zijn
- Jouw (bovengemiddelde) skill
- etc
- Combo van

Zelf net overigens echt een baggerpotje gespeeld en kreeg het te horen ook. Wat een frustratie dragen kinderen toch ook met zich mee... de tering.
pi_147079794
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 00:22 schreef LelijKnap het volgende:
Er zijn tal van factoren mogelijk waarom hij niet met gemak van jou won.

- Zijn supp
- Jouw supp
- Zijn energiehoeveelheid
- Zijn zeikende moeder/vriendin/zus
- Kan zijn rol (waarmee hij climde) niet zijn
- Kan zijn champ (waarmee hij climde) niet zijn
- Jouw (bovengemiddelde) skill
- etc
- Combo van

Zelf net overigens echt een baggerpotje gespeeld en kreeg het te horen ook. Wat een frustratie dragen kinderen toch ook met zich mee... de tering.
Onze beiden supports waren drama, kan natuurlijk wel zo zijn dat ik juist extra gefocust ging spelen en hij alles een beetje onderschatten
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_147079935
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 09:53 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Onze beiden supports waren drama, kan natuurlijk wel zo zijn dat ik juist extra gefocust ging spelen en hij alles een beetje onderschatten
Ik kan me ook zo voorstellen dat iemand die bijvoorbeeld altijd Nasus top speelt, en het gewend is zeer passief te farmen 15 minuten lang, nu eens een keer ADC krijgt in een normal dat dan ook totaal niet gewend is qua poke, support follow dubbele harrass etc.
pi_147093405
Vraag me toch af hoe donnie speelt. Als ik die verhalen lees is starten in plat al gg ez
Because you know i'm all about that ass
pi_147122375
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 november 2014 17:55 schreef blow... het volgende:
Vraag me toch af hoe donnie speelt. Als ik die verhalen lees is starten in plat al gg ez
? Welke verhalen? En we zullen zien, bijna lvl 30 :+

Mijn mechanics zijn niet echt goed, maar ik ben wel goed in het strategische aspect. Meestal als ik iemand slecht vind spelen doel ik op de keuzes die hij of zij maakt. Bijvoorbeeld wanneer je team barron gaat doen terwijl dat geen goed moment is, of overall map awareness.

Mijn mechanics zijn gemiddeld, en als adc of jungle zuig ik zelfs. Vandaar ook dat ik nog al verbaasd was dat ik inlane van een diamond V won.

[ Bericht 13% gewijzigd door Donnie-Brasco op 29-11-2014 18:14:25 ]
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')