De meningen over een hoofddoek zijn verdeeld. De reden lijkt mij wel gelijk: bedekking van zgn schoonheid.quote:Op vrijdag 21 november 2014 12:17 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Als het niet in de Koran staat lijkt het mij (als leek, nogmaals) geen 'officieel' iets. Het lijkt mij dus ook aannemelijk dat iedereen een eigen reden heeft voor het bedekken van zijn of haar lichaam.
Nee, je bedekt je om minder een lustobject van de man te zijn.quote:Op vrijdag 21 november 2014 11:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je bedekt je om niet begeerlijk te zijn.
Vervolgens doe je een kilo make up op.
Juist ja.
Nergens in dit topic beweerd iemand dat strakke kleding normaal zou zijn. Ook een kilo make-up lijkt mij niet normaal (of alle andere dingen waar je te veel aandacht mee zou trekken - behalve wat je zelf het gekregen van Allah, mooie ogen of zo). Verder heb ik ook tig keer herhaald dat je je contouren moet bedekken dus niet strak kleden.quote:Op vrijdag 21 november 2014 12:11 schreef Stimorol- het volgende:
Sws, een hoofddoek en een kilo make up en strakke kleding is mijns inziens belachelijk.
Is goed voor je darmen! Lekker poepen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 12:21 schreef Che_ het volgende:
[..]
Als ik alleen maar denk aan havermout moet ik al naar de wc
Ik vind 'm tot nu toe leuk. Heb wel pas 45 min gekeken.quote:Op vrijdag 21 november 2014 12:27 schreef Crip het volgende:
Ik twijfel nu om the gotg te kijken. Is het t waard? Normaal kijk ik niet naar die sci-fi shizzle.
De humor zit goed en is droog.quote:Op vrijdag 21 november 2014 12:27 schreef Crip het volgende:
Is het t waard? Normaal kijk ik niet naar die sci-fi shizzle
Eh wat zeg k dan?quote:Op vrijdag 21 november 2014 12:25 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Nee, je bedekt je om minder een lustobject van de man te zijn.
Ik blijf het opmerkelijk vinden dat iemand, die zich (volledig) heeft bedekt, opvalt door haar make-up ipv door haar schoonheid.quote:Op vrijdag 21 november 2014 12:25 schreef Landysh het volgende:
[..]
En nogmaals, ook in de tijd van de profeet maakten vrouwen zich mooi met kleding en make-up, ook al waren hun vormen en haren bedekt.
quote:Op vrijdag 21 november 2014 12:40 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
...watching Guardians of the G-A-L-A-X-Y.
Wat zijn bosvruchten?quote:Op vrijdag 21 november 2014 12:46 schreef mrstylo het volgende:
Borte, waar kan ik pakje kant en klare bodemix van Dr.Oetker vinden?
[ afbeelding ]
Is dit goed? Zit ook bodemmix in
Je kunt zelf ook een bodem maken met koekjes die je kruimelt dit dat zus zo.quote:Op vrijdag 21 november 2014 12:46 schreef mrstylo het volgende:
Borte, waar kan ik pakje kant en klare bodemix van Dr.Oetker vinden?
[ afbeelding ]
Is dit goed? Zit ook bodemmix in
quote:Op vrijdag 21 november 2014 12:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je kunt zelf ook een bodem maken met koekjes die je kruimelt dit dat zus zo.
quote:Op vrijdag 21 november 2014 12:51 schreef Crip het volgende:
Stylo doe gwn wat koekjes malen en voeg daar boter bij.
quote:Bodem:
• Een pakje kant en klare bodemmix van Dr.Oetker
• Halve/driekwart pak Bastogne koekjes
• 60 gram boter
Ik vind Bastogne niets.. dat wordt sompig/zompig vind ik.quote:
Is cool. Zal ff zoeken.quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:18 schreef Landysh het volgende:
Neeee, stylo, ik bedoel een rood zakje. Kost maar 1 euro nog wat. Staat op 'bodemmix'.
Deze mix geeft een crunch die je met alleen koekjes niet krijgt. Hij blijft ook krokant. En koekjes geven mmerr smaak, daarom doe ik ze altijd mixen. Maar is geen ramp als je alleen koekjes gebruikt.
Ik ga dit gewoon ff proberen. Ik heb nu ff structuur nodig.quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik vind Bastogne niets.. dat wordt sompig/zompig vind ik.
Kruimel gewoon koekjes en doe er boter bij ah mattie.
Ik heb straks Cheesecake voor jequote:Op vrijdag 21 november 2014 13:19 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik wil lunchen, maar heb niets in huis. Ik kan de deur niet uit, want de pakketbezorger kan ieder moment langskomen.
Ik zie gelijk voor me wat je bedoelt als je rode zak zegtquote:Op vrijdag 21 november 2014 13:18 schreef Landysh het volgende:
Neeee, stylo, ik bedoel een rood zakje. Kost maar 1 euro nog wat. Staat op 'bodemmix'.
Deze mix geeft een crunch die je met alleen koekjes niet krijgt. Hij blijft ook krokant. En koekjes geven mmerr smaak, daarom doe ik ze altijd mixen. Maar is geen ramp als je alleen koekjes gebruikt.
Lekker droog ja.quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:20 schreef Crip het volgende:
Deze humor.. echt geweldig.
''Nothing goes over my head, I have good reflects''
Echt he, die wijven...quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:43 schreef Stimorol- het volgende:
Iedere x ga ik naar de wc op werk en zie ik weer de hele pot ondergescheten.
Vraag me af welke doos haar remsporen niet verwijdert
Is dit dubbelzinnig bedoelt?quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik zie gelijk voor me wat je bedoelt als je rode zak zegt
quote:Op vrijdag 21 november 2014 14:18 schreef Landysh het volgende:
en toen raakte ik in paniek want autist
Het verschil is subtiel.quote:
Ik zou het gewoon direct zeggen yani. Ayi die k ben.quote:Op vrijdag 21 november 2014 14:30 schreef TheMagnificent het volgende:
Stimo zou zoiets nooit insinueren.
Kon het echt niet vindenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |