Ja.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:30 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Moet dat Engels voorstellen? Ik versta er geen kut van.
deze ep was echt tering funnyquote:
quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:20 schreef Deuce92 het volgende:
Hey Crip.
[ afbeelding ]Wow. Zo gaaaf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet je waar je die knoflooksauzen kan kopen die je krijgt wel elk ander donertent? Ik vind die sauzen in de super echt niks.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:47 schreef Che_ het volgende:
Sommige knoflooksauzen van restaurants
[ afbeelding ]
Vaak zoete troep in restaurants of de super idd. Zelf maken...quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:47 schreef Che_ het volgende:
Sommige knoflooksauzen van restaurants
[ afbeelding ]
De meeste restaurants maken zelf. Anders halen ze bij die groothandels denk ik.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:52 schreef Landysh het volgende:
[..]
Weet je waar je die knoflooksauzen kan kopen die je krijgt wel elk ander donertent? Ik vind die sauzen in de super echt niks.
Wel minimaal dag laten staan in koelkast. Dan trekt de smaak er in.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:01 schreef Landysh het volgende:
Hmm ik ga ook zelf maken denk ik.
Had eerst een goed recept, had ik geleerd bij een restaurant waar ik ooit stage liep. Maar ben het nu kwijt.
Dit is niet wat ik bedoel. Die van mij werd ook gekookt enzo.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:04 schreef TheMagnificent het volgende:
Niet zo heel ingewikkeld: mayonaise, yoghurt, knoflook, bieslook, zout, desgewenst wat citroen. De meest basisversie is dit, denk ik.
Dankje!quote:
je hebt me door abi. werkelijkheid is dat ik dagelijks snuif en me laat uitwonen door vieze vadsige mannen met aids. fmlquote:Op vrijdag 21 november 2014 16:52 schreef zarGon het volgende:
luister niet naar unlabeled zij is helemaal ontspoord heeft foute vriendjes stelt haar ouders elke dag teleur woede-uitbarstingen puberaal gedrag noem het maar op niet doen klinkerbotsing echt ik luisterde een keer naar unlabeled na afloop herkende ik mezelf niet meer ik raad het je ten zeerste af of wil je net zo " " ontwikkeld en " " zelfstandig als haar zijn nou lekkere toekomst ga je tegemoet open je ogen
quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:06 schreef Montelly het volgende:
[..]
Je gaat jezelf beter ontwikkelen: riiiiiiiight.
Je wordt sneller volwassen: riiiiiiiiiiiiiiight^2
weet ook beter wat je wel en niet wil: pls
Tja als jij een hopeloos gevalletje bent kan ik daar weinig aan doen kerel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sidenote: op jzelf wonen = bills, bills, bills.
ulabeled ben irl altijd zo spitsvondig?quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:44 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik woon nu iets minder dan 3 jaar op mezelf. In die drie jaartjes ben ik een stuk volwassener en zelfstandiger geworden.Die vaste lasten horen erbij. Gewoon een rijke chick fixen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:07 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Dankje!
Het is eigenlijk maar een 'baantje.' Bij Snowworld.
Maar goed, werk is werk, en dit lijkt me een érg leuke omgeving.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |