Nee Isaac is gewoon een butje.quote:Op donderdag 20 november 2014 23:11 schreef housesoftheholy het volgende:
Gooien we zomaar vragen in de groep?
nee, gewoon Saint Kitts.quote:Op donderdag 20 november 2014 23:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Is het St Kitten in het Nederlands? Wist ik niet.
Een mexicano bak je ook niet, maar okequote:Op donderdag 20 november 2014 23:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is St Kitts and Nevis, maar oke
Dat zei ik ook tegen je vader afgelopen nacht.quote:Op donderdag 20 november 2014 23:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee Isaac is gewoon een butje.
Een frietbakker frituurt zijn frieten ook, Hans.quote:Op donderdag 20 november 2014 23:14 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Een mexicano bak je ook niet, maar oke
uh, okéquote:Op donderdag 20 november 2014 23:15 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Dat zei ik ook tegen je vader afgelopen nacht.
Die vrouw met haar monobrow.quote:Op donderdag 20 november 2014 23:14 schreef housesoftheholy het volgende:
De echtgenote van de beroemde Mexicaanse artiest Diego Rivera was zelf een van de meest bekende vrouwelijke schilders van Mexico (en ter wereld). Wat was haar naam?
Ik ken geen Mexicaanse schilders, alleen Spaansequote:Op donderdag 20 november 2014 23:14 schreef housesoftheholy het volgende:
De echtgenote van de beroemde Mexicaanse artiest Diego Rivera was zelf een van de meest bekende vrouwelijke schilders van Mexico (en ter wereld). Wat was haar naam?
Ik ken Rembrandt, Dali, Van Gogh, Vermeer, Mondriaan en Bob Ross.quote:Op donderdag 20 november 2014 23:19 schreef housesoftheholy het volgende:
Het lijkt wel alsof het topic steeds uitsterft als ik een vraag stel
Ja weet ik het.quote:
Niet echt.quote:Op donderdag 20 november 2014 23:35 schreef housesoftheholy het volgende:
Denk ook aan Salma Hayek als dat helpt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |