den haag bewoner gespotquote:Op donderdag 20 november 2014 22:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ze doen wel hun best voor die buurt
Neequote:Op donderdag 20 november 2014 22:08 schreef superniger het volgende:
[..]
Kom jij weleens daar in de buurt?
Jep.quote:Op donderdag 20 november 2014 22:09 schreef Hermanna het volgende:
Ze praten allemaal met een allochtoons accent ook de Nederlanders.
Ze zeggen niet voor niets; Waar je mee omgaat wordt je mee besmetquote:Op donderdag 20 november 2014 22:09 schreef Hermanna het volgende:
Ze praten allemaal met een allochtoons accent ook de Nederlanders.
Van je uitkering.quote:
Niks mis meequote:Op donderdag 20 november 2014 22:14 schreef Spaghettivreter het volgende:
Hoppa weer aan de halve liters
Vodka toch?quote:Op donderdag 20 november 2014 22:15 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik pak er nu ook weer een
Euroshopper tochquote:Op donderdag 20 november 2014 22:15 schreef tralalala het volgende:
Ik heb ook wel zin in een Lander Bräutje van de Appie.
Ik kijk het voor het eerst en ik vind het echt sneu.quote:Op donderdag 20 november 2014 22:14 schreef Spaghettivreter het volgende:
Hoppa weer aan de halve liters
ohja dat heet nu zoquote:
quote:
quote:Op donderdag 20 november 2014 22:15 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik pak er nu ook weer een
Stelletje alcoholistenquote:Op donderdag 20 november 2014 22:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik trek ook even een biertje open. Wel een heineken flesje
Dit was toch het AA forum?quote:Op donderdag 20 november 2014 22:17 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
[..]
[..]
Stelletje alcoholisten
Oettinger is nieteens slecht hoorquote:Op donderdag 20 november 2014 22:17 schreef tralalala het volgende:
[..]
AH Basic, Oettinger en Lander Brau zijn alle drie even duur.
Een echte baas drinkt Schultenbräuquote:Op donderdag 20 november 2014 22:17 schreef tralalala het volgende:
[..]
AH Basic, Oettinger en Lander Brau zijn alle drie even duur.
Heuj..... het is zo goed als weekendquote:Op donderdag 20 november 2014 22:17 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
[..]
[..]
Stelletje alcoholisten
Blikken nooit gehad maar de flesjes zijn echt niet slechtquote:Op donderdag 20 november 2014 22:18 schreef tralalala het volgende:
[..]
Blikbier van Oettinger is niet te zuipen.Flesjes wel
Alfa drink je uit blikquote:Op donderdag 20 november 2014 22:18 schreef Ticootje het volgende:
Bier uit blik is echt gewoon niet lekker.
quote:Op donderdag 20 november 2014 22:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Er is hier een alcohol discussie ontstaan, binnen een topic over een wijk waar 95% geen alcohol mag drinken.... Mooi man
Is dat halal getapt of halal gebrouwen?quote:
Alsof Moslims niet zuipenquote:Op donderdag 20 november 2014 22:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Er is hier een alcohol discussie ontstaan, binnen een topic over een wijk waar 95% geen alcohol mag drinken.... Mooi man
Beste antwoord wat je kon gevenquote:Op donderdag 20 november 2014 22:21 schreef noodgang het volgende:
Naar het oosten gebrouwen, ritueel getapt
Dat doet wcpot ook altijdquote:
Net zoals Katholieken die alleen sex hebben na het huwelijk.quote:Op donderdag 20 november 2014 22:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gemeente pils, water dus
Kut, ik kijk dit programma en ik drink bier. Wat zegt dit?quote:Op donderdag 20 november 2014 22:26 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit soort mensen mist gewoon een stukje regelmaat in het leven. Als je niks te doen hebt, is de verleiding een stuk groter het op een zuipen te zetten.
Jij drinkt je eerste biertje om 9 uur 's avonds. Zij beginnen 11 uur 's ochtends.quote:Op donderdag 20 november 2014 22:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kut, ik kijk dit programma en ik drink bier. Wat zegt dit?
Dan ga ik morgenochtend om 11 uur rtlXL kijkenquote:Op donderdag 20 november 2014 22:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jij drinkt je eerste biertje om 9 uur 's avonds. Zij beginnen 11 uur 's ochtends.
En dan lekker lauwe pils zuipenquote:Op donderdag 20 november 2014 22:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan ga ik morgenochtend om 11 uur rtlXL kijken
Jaquote:Op donderdag 20 november 2014 22:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
En dan lekker lauwe pils zuipen
Op de Fred voornamelijk wijn idd.... maar ik gok dat Gall & Gall daar ook gewoon bier heeft.quote:Op donderdag 20 november 2014 22:24 schreef Ticootje het volgende:
WHAHAHAHAHA
Nee idd in duurdere wijken kun je geen bier kopen.
En dan wek je met je nickname ook nog de suggestie dat je dat in Den Haag doet.... gewaagde combinatie van factoren.quote:Op donderdag 20 november 2014 22:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kut, ik kijk dit programma en ik drink bier. Wat zegt dit?
Ja. Zou mooi zijn als ik ook nog eens woonde op de Bierkadequote:Op donderdag 20 november 2014 22:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan wek je met je nickname ook nog de suggestie dat je dat in Den Haag doet.... gewaagde combinatie van factoren.
En dat strafblad zal ook niet bevorderlijk werken...quote:Op donderdag 27 november 2014 22:01 schreef Spaghettivreter het volgende:
Vind je het gek met zo'n gebit
godverdomme Jonguh helemaal kut.quote:
tv kantine leuk vindenquote:Op woensdag 25 februari 2015 19:54 schreef Fylax het volgende:
Marian bij de TV kantine
[ afbeelding ]
Uhuhquote:Op woensdag 14 oktober 2015 21:01 schreef Leandra het volgende:
Volgens mij ging er net een halve fles croma vloeibaar bij die homo in de pan
Ik vind vooral dat ze er allemaal zo slecht uitzien.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 21:04 schreef summer2bird het volgende:
En maar vragen waarom ze allemaal zo dik zijn![]()
Je hebt nog niet veel gemist.quote:
prima als het maar komt.quote:Op zondag 18 oktober 2015 17:25 schreef Fylax het volgende:
Het programma gaat weer van RTL5 naar RTL4
Wie komt?quote:
jij 3xquote:
En dan ook nog eens totaal niet weten hoe je die beesten opvoedtquote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:57 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Veel te grote honden voor die ruimte. Een kat zou nog binnen kunnen, maar 2 grote honden...
echt hequote:
En dan staan daar niet 1 of 2 mensen te wachten, nee gewoon 20quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:05 schreef TigerXtrm het volgende:
Kijk ze allemaal staan wachten op pizza terwijl ze het deeg nog staan te kneden_!
Ja, sociale huurwoning dus, goedkoopste wat er is, en dan nog doen alsof het veel isquote:
Dan kijk je het verkeerde programma. Dit is gewoon lekker appies kijkenquote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:10 schreef Fylax het volgende:
Ik wil graag rellen zien
probleemallochtoontjes enzo
vorig seizoen was er genoegquote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:11 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Dan kijk je het verkeerde programma. Dit is gewoon lekker appies kijken
Nou vooruit, rellen voor jou.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:12 schreef Fylax het volgende:
[..]
vorig seizoen was er genoeg
waz met jou
Dit. Mensen bedreigen, troep maken, er als een mongool bij lopen en dan klagen dat mensen je niet serieus nemenquote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:24 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Vind je het gek dat je niet serieus wordt genomen, met je trainingspak en je man purse.
Schrikbarend inderdaad... die huiden! Die peuken constant in de hand, al dat 'ziek zijn'. Ugh. Erg grappig programma, maar ook wel een spiegeltje.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 21:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind vooral dat ze er allemaal zo slecht uitzien.
Ik ben ook veel te zwaar, maar als je me tussen die vrouwen zet schat je me jaren jonger dan degenen die van mijn leeftijd zijn.
Het is gewoon een wereldvreemde gozer.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Omdat ie PVV'er is geweest een ongeloofwaardige draai heeft gemaakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |