Wat heeft dat er nou mee te maken? Ik gebruik maar een hele kleine hoeveelheid wax wat mijn haarquote:Op donderdag 20 november 2014 21:06 schreef Inverted_World het volgende:
Het hoef niet, maar het is maar net hoe smerig je zelf bent, TS.
Ja dat probeer ik te zeggen. Als ik het met warm water was moet ik het de volgende dag helemaal weerquote:Op donderdag 20 november 2014 21:16 schreef DjeDje het volgende:
Het hoeft niet. Je kan het ook alleen met warm water spoelen. Zolang het maar niet vet wordt.
Ben je toevallig gay?quote:Op donderdag 20 november 2014 21:20 schreef killer20 het volgende:
[..]
Ja dat probeer ik te zeggen. Als ik het met warm water was moet ik het de volgende dag helemaal weer
opnieuw gaan stijlen, dus moet ik mijn haren gaan föhnen, stylen, shapen dus dat kost mij dan weer
een boelt tijd. Daarbij is het ook niet goed om je haren al te vaak te gaan föhnen. En mijn haren wordeni
absoluut niet vettig. Ik gebruik een matte clay wax. Die is droog en niet vettig. Verder gebruik ik
maar een kleine hoeveelheid ervan op de puntjes van mijn haar dus niet de hoofdhuid. Dus is het ook mogelijk om mijn haren niet elke te gaan wassen met de wax op mijn haar?
Thanks man.quote:Op donderdag 20 november 2014 21:22 schreef DjeDje het volgende:
Ja tuurlijk
Gewoon volhouden totdat het niet vies aanvoelt of gaat stinken etc.
Opzich is het ook goed om niet altijd te wassen.
Ik doe het bijvoorbeeld w, want ik heb krullen en na 1 dag zit het als weer vreselijk dus ik moet t wel wassen.
Maar als het bij jou goed zit en "schoon" blijft, geen probleem.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |