abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146852414
Hallo,

Ik vroeg me af of je je haren elke dag moet gaan wassen wanneer je wax gebruikt. Ik heb medium-short haar. Ik fohn mijn haren eerst en gebruik daarna een beetje wax, maar dan ook een beetje (een kleine hoeveelheid dus). Zo weinig dat ik de vettigheid van de wax niet voel. Ik gebruik het alleen zo dat mijn haren beter stylen en zo blijven. Ik heb haren met veel volume. Ik vroeg me af of ik dan dus
elke dag mijn haren moet gaan wassen. Ik wil mijn haren of mijn hoofdhuid niet beschadigen om mijn wax erop te laten. Maar is het dan erg? Want als ik elke dag mijn haren ga wassen moet ik de volgende ochtend voordat ik naar school ga mijn haren wassen, föhnen en dan vervolgens stylen wat me een boel tijd gaat kosten. Dus daar heb ik geen zin in. Wanneer ik mijn haren maandag ochtend stijl en dezelfde nacht naar bed ga zonder het te wassen, zijn mijn haren de volgende ochtend nog steeds gestijld met de wax van maandag. Het gaat zo ongeveer 5 dagen mee? Tevens heb ik ook gehoord dat, wanneer je elke dag je haren wast het slecht is voor de natuurlijke glans, vetten en oliën van de haar.

Mvg,

Matt
pi_146852694
Het hoef niet, maar het is maar net hoe smerig je zelf bent, TS.
It's you my love, you who are the stranger
pi_146852831
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 21:06 schreef Inverted_World het volgende:
Het hoef niet, maar het is maar net hoe smerig je zelf bent, TS.
Wat heeft dat er nou mee te maken? Ik gebruik maar een hele kleine hoeveelheid wax wat mijn haar
niet eens vettig maakt. Het houd hem alleen een beetje in model. Maar wax een kleine hoeveelheid
wax is dus niet slecht voor je haar of hoofdhuid?
pi_146853067
Het hoeft niet. Je kan het ook alleen met warm water spoelen. Zolang het maar niet vet wordt.
pi_146853179
quote:
14s.gif Op donderdag 20 november 2014 21:16 schreef DjeDje het volgende:
Het hoeft niet. Je kan het ook alleen met warm water spoelen. Zolang het maar niet vet wordt.
Ja dat probeer ik te zeggen. Als ik het met warm water was moet ik het de volgende dag helemaal weer
opnieuw gaan stijlen, dus moet ik mijn haren gaan föhnen, stylen, shapen dus dat kost mij dan weer
een boelt tijd. Daarbij is het ook niet goed om je haren al te vaak te gaan föhnen. En mijn haren wordeni
absoluut niet vettig. Ik gebruik een matte clay wax. Die is droog en niet vettig. Verder gebruik ik
maar een kleine hoeveelheid ervan op de puntjes van mijn haar dus niet de hoofdhuid. Dus is het ook mogelijk om mijn haren niet elke te gaan wassen met de wax op mijn haar?
pi_146853201
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 21:20 schreef killer20 het volgende:

[..]

Ja dat probeer ik te zeggen. Als ik het met warm water was moet ik het de volgende dag helemaal weer
opnieuw gaan stijlen, dus moet ik mijn haren gaan föhnen, stylen, shapen dus dat kost mij dan weer
een boelt tijd. Daarbij is het ook niet goed om je haren al te vaak te gaan föhnen. En mijn haren wordeni
absoluut niet vettig. Ik gebruik een matte clay wax. Die is droog en niet vettig. Verder gebruik ik
maar een kleine hoeveelheid ervan op de puntjes van mijn haar dus niet de hoofdhuid. Dus is het ook mogelijk om mijn haren niet elke te gaan wassen met de wax op mijn haar?
Ben je toevallig gay?
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_146853262
Ja tuurlijk :)
Gewoon volhouden totdat het niet vies aanvoelt of gaat stinken etc.
Opzich is het ook goed om niet altijd te wassen.
Ik doe het bijvoorbeeld w, want ik heb krullen en na 1 dag zit het als weer vreselijk dus ik moet t wel wassen.
Maar als het bij jou goed zit en "schoon" blijft, geen probleem. ^O^
pi_146853559
quote:
7s.gif Op donderdag 20 november 2014 21:20 schreef Seam het volgende:

[..]

Ben je toevallig gay?
Absoluut niet..
pi_146853585
quote:

[..]

Ben je toevallig gay?
quote:

[..]

Ben je toevallig gay?
Dude ik heb een vriendin..
pi_146853594
quote:
1s.gif Op donderdag 20 november 2014 21:22 schreef DjeDje het volgende:
Ja tuurlijk :)
Gewoon volhouden totdat het niet vies aanvoelt of gaat stinken etc.
Opzich is het ook goed om niet altijd te wassen.
Ik doe het bijvoorbeeld w, want ik heb krullen en na 1 dag zit het als weer vreselijk dus ik moet t wel wassen.
Maar als het bij jou goed zit en "schoon" blijft, geen probleem. ^O^
Thanks man.

[ Bericht 1% gewijzigd door killer20 op 20-11-2014 21:37:44 ]
pi_146856246
Viezerd
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')