Nee, ik ga er een rol bijzoeken want mijn t-shirt draag ik elke week.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 09:05 schreef MevrouwPuff het volgende:
Seven, ga je dat tshirt zelf verknippen of er zo'n rol bijzoeken in de oranje kleur? Maakt dat veel uit in het resultaat, qua gelijkmatigheid?
Oeh leuke kleurenquote:Op maandag 12 januari 2015 11:16 schreef essnhills het volgende:
Ik heb vrijdag wat inkopen gedaan voor mijn stoelkussentjes
[ afbeelding ]
Leuk!quote:Op zondag 18 januari 2015 16:25 schreef MissStevie het volgende:
Ik ging even 'kijken' op Bookdepository. Ze hadden wat boeken waar korting op zat en ik dacht dat ik wel even kon 'kijken'.. what was I thinking.. 3 boeken van creative heaven besteld
dat denk ik ook wel jaquote:
leuk!! lijkt me super om mijn eigen sjaals e.d te kunnen breienquote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:04 schreef essnhills het volgende:
Ik heb gister deze voor mn verjaardag gekregen van mn broertje
[ afbeelding ]
Ja, ze waren net binnen en kreeg een berichtje van een vriendin dat ze er 6 wilde hebben (voor een vriendin, zichzelf en haar moeder). Zijn overigens twee versies.quote:Op donderdag 29 januari 2015 19:32 schreef MissStevie het volgende:
De taartjes zijn populair! maar het is ook gewoon een ontzettend tof boek natuurlijk
haha en 8 kleurboeken! het klinkt wel leuk, ookal zijn ze niet allemaal voor jezelf
haha! ach.. het is voor hun leuk voor de omzetquote:Op donderdag 29 januari 2015 19:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, ze waren net binnen en kreeg een berichtje van een vriendin dat ze er 6 wilde hebben (voor een vriendin, zichzelf en haar moeder). Zijn overigens twee versies.
Die medewerkster keek mij ook vreemd aanDe doos was namelijk al voor de helft leeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Heb alleen even snel gekleurd, beviel wel goed maar heb geen vergelijkingsmateriaalquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |