quote:Op donderdag 20 november 2014 18:35 schreef IsaacCuenca het volgende:
[ afbeelding ]
De president ontmoet Elvis
Ok.quote:Op donderdag 20 november 2014 18:36 schreef deadprez het volgende:
Ey Isaac, heb je toevallig zin om een vraag te verzinnen?
Aightquote:
pizza infernoquote:Op donderdag 20 november 2014 18:37 schreef IsaacCuenca het volgende:
Hoe heet de heetste peper in de wereld?
red hot chilli pepperquote:Op donderdag 20 november 2014 18:37 schreef IsaacCuenca het volgende:
Hoe heet de heetste peper van de wereld?
sickquote:Op donderdag 20 november 2014 18:49 schreef voederbietel het volgende:
Gegoogled:
Het is zelfs zo erg dat de koks die met deze peper koken gasmaskers en veiligheidspakken aan doen. Na het werken met de pepers hebben ze vaak nog twee dagen last van gevoelloze handen.
Wat.
Waarom doen ze dat door het eten?quote:Op donderdag 20 november 2014 18:49 schreef voederbietel het volgende:
Gegoogled:
Het is zelfs zo erg dat de koks die met deze peper koken gasmaskers en veiligheidspakken aan doen. Na het werken met de pepers hebben ze vaak nog twee dagen last van gevoelloze handen.
Wat.
Lekker toch, scherpe dingenquote:Op donderdag 20 november 2014 18:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom doen ze dat door het eten?
Doen ze niet door het eten bij de gemiddelde restaurant hoor.quote:Op donderdag 20 november 2014 18:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker pittig tochquote:Op donderdag 20 november 2014 18:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Boterham met kaas en sambalquote:Op donderdag 20 november 2014 18:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Pindakaas met sambal.
Gebakken eieren met sriracha saus.
Mexico peperquote:Op donderdag 20 november 2014 18:54 schreef IsaacCuenca het volgende:
De peper bestaat uit 2 woorden.
Waarvan de eerste vernoemd is van de plek waar die vandaan komt.
Broodje, Pindakaas, Sambal, seroendeng en komkommerquote:Op donderdag 20 november 2014 18:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Pindakaas met sambal.
Gebakken eieren met sriracha saus.
Mississippiquote:Op donderdag 20 november 2014 18:56 schreef IsaacCuenca het volgende:
Ik zoek een staatnaam uit de VS.
Broodje, jam, nutella, sambal (veel), komkommer en paprikaquote:Op donderdag 20 november 2014 18:56 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Broodje, Pindakaas, Sambal, seroendeng en komkommer
quote:Op donderdag 20 november 2014 18:58 schreef housesoftheholy het volgende:
ja doei dan weet ik het niet
quote:
/carequote:
1: Toto69: 87quote:
1: Toto69: 87quote:Op donderdag 20 november 2014 19:26 schreef Fok-it het volgende:
The dark knight + rises
Inception
Interstellar
Batman begins
tering hoeveel zou die daarvoor gekregen hebben...quote:Op donderdag 20 november 2014 19:33 schreef Fok-it het volgende:
Voor welke film moest Christian Bale transformeren van een bodybuilder naar een uitgemergelde ribbenteller?
quote:Op donderdag 20 november 2014 19:35 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
tering hoeveel zou die daarvoor gekregen hebben...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
Gast is een fucking vak freak, gaat helemaal voor zijn rollen, lekker ding trouwens, maar daar gaat mijn volgende vraag overquote:Op donderdag 20 november 2014 19:35 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
tering hoeveel zou die daarvoor gekregen hebben...
quote:Op donderdag 20 november 2014 19:37 schreef Baconbus het volgende:
[..]Wat? "maar 250k?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jup, bijna net zo een goddelijk lichaam als ik daar, maar antwoord is dus correct.quote:
Jij bent best een arrogant menneke, valt mij op.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:42 schreef raptorix het volgende:
[..]
Jup, bijna net zo een goddelijk lichaam als ik daar, maar antwoord is dus correct.
Doet het nietquote:
Ik heb die cursus van Julian laatst gedaan, alle vrouwen en mannen shinen als ze me zien!quote:Op donderdag 20 november 2014 19:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jij bent best een arrogant menneke, valt mij op.
1: Toto69: 87quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |