Dan mis ik steeds je posts volgens mij...laatste wat ik heb meegekregen was het moed verzamelen om de buurman een keer aan te sprekenquote:Op zaterdag 22 november 2014 11:42 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ha ha I was never goneHoop het ook! En anders overleef ik het ook wel weer hoor, heb wel zin om gewoon leuk op date te gaan inderdaad. Nee, nog niet maar dat gaat vast wel snel gebeuren. Hoe is het met jou? Helemaal gelukkig en samenwonend?
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 23 november 2014 02:42 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Hier nog steeds helemaal gelukkig, samenwonend en een kleine op komst
w00t! Proficiat! En dat allemaal zonder een fockin' datingsite.quote:Op zondag 23 november 2014 02:42 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Dan mis ik steeds je posts volgens mij...laatste wat ik heb meegekregen was het moed verzamelen om de buurman een keer aan te sprekenis dat nog gelukt?
Ik probeer nu weer wat meer bij te blijven, fok blijft goed leesvoer voor op het toilet...en ben gewoon heel nieuwsgierig naar hoe het daten jullie allemaal afgaat.
Dat je er al zin in hebt is een goed teken iig!
Waah wat fijn voor jullie! gefeliciteerdquote:Op zondag 23 november 2014 02:42 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Dan mis ik steeds je posts volgens mij...laatste wat ik heb meegekregen was het moed verzamelen om de buurman een keer aan te sprekenis dat nog gelukt?
Ik probeer nu weer wat meer bij te blijven, fok blijft goed leesvoer voor op het toilet...en ben gewoon heel nieuwsgierig naar hoe het daten jullie allemaal afgaat.
Tof meid, gefeliciteerd!quote:Op zondag 23 november 2014 02:42 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Die datingsites hebben wel een eigen bijdrage geleverd...ik zal de ervaringen nooit vergeten, zucht. Good timesquote:Op zondag 23 november 2014 09:27 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
w00t! Proficiat! En dat allemaal zonder een fockin' datingsite.
Nou is Tinder een compleet enigma voor mij...maar naar links swipen klinkt niet goedquote:Op zondag 23 november 2014 10:33 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Waah wat fijn voor jullie! gefeliciteerd
Oh dat is niet gebeurd omdat hij me naar links heeft geswiped op Tinder, vond ik genoeg reden om het af te blazen![]()
En ja, dit topic is moeilijk om op te geven.
Goed bezig!quote:Op zondag 23 november 2014 14:47 schreef Jelia het volgende:
Hier nog een (sporadisch) dater![]()
Every once in a while waag ik me er aan.
Lichte Tinder verslaving die op doelloze momenten de kop op steekt.
Plaatjes kijken is altijd leuk, die gesprekken hoeven van mij niet zo.
He we hebben toch niet toevallig gematched hequote:Op zondag 23 november 2014 14:47 schreef Jelia het volgende:
Hier nog een (sporadisch) dater![]()
Every once in a while waag ik me er aan.
Lichte Tinder verslaving die op doelloze momenten de kop op steekt.
Plaatjes kijken is altijd leuk, die gesprekken hoeven van mij niet zo.
Nee, jij hebt je afstand beperkt tot een straal van 20 kmquote:Op zondag 23 november 2014 14:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
He we hebben toch niet toevallig gematched he
Owja ik zie hetquote:Op zondag 23 november 2014 14:57 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee, jij hebt je afstand beperkt tot een straal van 20 km
Je Gibson blijft je wel trouwquote:Op zondag 23 november 2014 15:00 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Zo, effe een poosje stil geweest. Tussentijds weinig bijzonders meegemaakt en geen dates.
Gisteren toevallig een berichtje op Badoo gekregen. Op Paiq een foto-reactie maar de dag erna werd ik geblokkeerdOh ja en nog 1, die was 'zo blij' met dat ik gereageerd had op haar bericht, maar die deed 't zelfde maar dan na 3 dagen... Enfin. Het zal allemaal wel
Er zijn 500 eerder topics geweest. Klik er willekeurig 1 aan en lees eens wat rond zou ik zeggenquote:Op zondag 23 november 2014 15:02 schreef Pavement het volgende:
Valt volgens mij altijd tegen, beter ontmoet je iemand face to face en is er die zogenoemde vonk.
Hoewel die sites het wel weer makkelijker maken.......mmmmmm
Internet dates lijken mij sowieso wel ongemakkelijk, het is nooit zoals je het voorstelt of wel ?
yup true maar het is toch je eigen bevinding die teltquote:Op zondag 23 november 2014 15:03 schreef Weissman het volgende:
[..]
Er zijn 500 eerder topics geweest. Klik er willekeurig 1 aan en lees eens wat rond zou ik zeggen
quote:Op zondag 23 november 2014 15:03 schreef Jelia het volgende:
Paiq.... Daar zit wel echt veel lelijk volk hoor, pffff!
quote:Op zondag 23 november 2014 15:03 schreef Jelia het volgende:
Merk ik weinig van. Ik krijg doorgaans alleen maar super knappe matches en fotoreacties van mooie vrouwen.quote:Op zondag 23 november 2014 15:03 schreef Jelia het volgende:
Ene keer is het heel leuk en de andere keer super awkward.quote:Op zondag 23 november 2014 15:02 schreef Pavement het volgende:
Valt volgens mij altijd tegen, beter ontmoet je iemand face to face en is er die zogenoemde vonk.
Hoewel die sites het wel weer makkelijker maken.......mmmmmm
Internet dates lijken mij sowieso wel ongemakkelijk, het is nooit zoals je het voorstelt of wel ?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |