als het hardcore was welquote:Op donderdag 20 november 2014 16:23 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Remi, even tussen ons, maar denk je dat er mensen zijn die zich hier in interesseren naast misschien BT?
ja weet dat bijvoorbeeld dwc ook van dit soort muziek houdtquote:Op donderdag 20 november 2014 16:23 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Remi, even tussen ons, maar denk je dat er mensen zijn die zich hier in interesseren naast misschien BT?
Serieus ik liep proestend weg van mijn pcquote:
Wat!?quote:Op donderdag 20 november 2014 16:26 schreef Che_ het volgende:
Als bounty een stem had [ afbeelding ]
Doe eens rustig.quote:Op donderdag 20 november 2014 16:27 schreef Chloroform het volgende:
Geen so naar chloro, wat een kkblakka
Haha nicequote:Op donderdag 20 november 2014 16:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Serieus ik liep proestend weg van mijn pcfucked up als het kantoor half vol zit
Neem jij dan wat op a ezel, of post een pic van jezelf.quote:Op donderdag 20 november 2014 16:26 schreef Che_ het volgende:
Als bounty een stem had [ afbeelding ]
Serieus mad ook gewoonquote:Op donderdag 20 november 2014 16:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha nice.
[..]
Neem jij dan wat op a ezel, of post een pic van jezelf.
Duurde langquote:
Mwoh vind het al goed dat ik niet opgaf en gewoon door ging met mijn leven.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
quote:Op donderdag 20 november 2014 16:34 schreef Che_ het volgende:
[..]
Weet je wat ook lang duurt? [ afbeelding ]
.
Treinrit Groningen - Maastricht
Vooral omdat dat geen rechtstreekse verbinding is ja.quote:Op donderdag 20 november 2014 16:34 schreef Che_ het volgende:
[..]
Weet je wat ook lang duurt? [ afbeelding ]
.
Treinrit Groningen - Maastricht
Geforceerd.quote:Op donderdag 20 november 2014 16:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s1H6YwOmg3U0
quote:Op donderdag 20 november 2014 16:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s1H6YwOmg3U0
quote:Op donderdag 20 november 2014 16:34 schreef Chloroform het volgende:
Ik heb wel pics van Che.#nohomoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Usernames met een Nederlandse uitspraakquote:Op donderdag 20 november 2014 16:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
"Kloroform"![]()
Love you too bitch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |