Had deze single, helemaal grijs gedraaidquote:Op donderdag 20 november 2014 15:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Damn![]()
daar had ik nog een singletje van toentertijd
![]()
Omg idd, ook zoietsquote:Op donderdag 20 november 2014 15:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Had deze single, helemaal grijs gedraaid.
Wow lijkt srs ook nogquote:Op donderdag 20 november 2014 15:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
Gvd al die nummers.
[..]
Srs? Wie nog meer dan? Wist btw niet dat OmdatAppel muziek maakte.
[ afbeelding ]
@krio rep + dap for comparing game plz
Kiek, das mien dialect. Zo spreek ik de 'o' ook uitquote:Op donderdag 20 november 2014 15:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Had deze single, helemaal grijs gedraaid.
Neequote:Op donderdag 20 november 2014 15:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Omg idd, ook zoiets![]()
Ken jij deze ook?
Beetje zelfde tijd.
Hardopquote:
Vocaroo pls.quote:Op donderdag 20 november 2014 15:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Kiek, das mien dialect. Zo spreek ik de 'o' ook uit, niet op zo'n Almelose manier.
second that.quote:
"ik wil nu alvast mijn spijt betuigen aan de mensen die deze vocaroo ten gehore krijgen."quote:
"Hallo ik ben Chai van Fok en wil graag de groetjes doen aan Modus. Nou dus de groetjes he. Almelo."quote:
quote:
quote:Op donderdag 20 november 2014 16:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hebje hetook in een stal opgenomen ofzo?
Nee te dicht bij de microfoon volgens mij.quote:Op donderdag 20 november 2014 16:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
gvd man. Hebje hetook in een stal opgenomen ofzo? of zat je op de wc?
Jolink en de Voederbietels.quote:Op donderdag 20 november 2014 15:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik denk Jolink en de voederbietels (?) ofzo.
[..]
Hahahanee, volgens mij was het vandaag braddie project dag.
Hahahahaquote:Op donderdag 20 november 2014 16:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee te dicht bij de microfoon volgens mij.
Instinctieve reflex.quote:Op donderdag 20 november 2014 16:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee te dicht bij de microfoon volgens mij.
Ja ik heb nog nooit zo gepraat. Op de basisschool wel veel klasgenootjes die zo praatten, maar ik vond dat zo retared klinken altijd.quote:Op donderdag 20 november 2014 16:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahahahamaar je hoort wel dat je wat geforceerd dat accent doet? right?
Ja, dat hoor je welquote:Op donderdag 20 november 2014 16:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja ik heb nog nooit zo gepraat. Op de basisschool wel veel klasgenootjes die zo praatten, maar ik vond dat zo retared klinken altijd.
Inb4 'haha Grun'.quote:Op donderdag 20 november 2014 16:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, dat hoor je welklinkt ook wel retarded, al klinken alle accenten retarded.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |