Hallo AIVD hier, we komen zo even op de koffie.quote:
Ik heb gisteren basketbal training gedaan...dat was ook best gezellig.quote:Op donderdag 20 november 2014 14:19 schreef lizviicious1 het volgende:
Halllo me ouders zagen dat ik -¤997,22 stond en hebben mij hiermee betrapt dat ik rood zou staan.
Toenwaren ze boos geworden en zeiden dat ik het geld terug moest storten ( ik zei dat ik alles gepind had)
Maar ik heb alles al uitgegeven, dus heb ik gister met google chrome naar mijn ing gegaan en heb ik met script bewerken een storting bijgewerkt van ¤1200,-
Maar ze wisten dat het nep was want ze deden de pagina vernieuwen en als je dat doet dan gaat dat bewerkte shit weg en zag je weer dat ik -¤997,22 stond
Nee mijn rekening was nog gekoppeld aan die van mn moeder, dus als zij op dr ing zou inloggen zag ze ook mijn rekeningquote:Op donderdag 20 november 2014 14:20 schreef Bunnyfluff het volgende:
Waarom maken ouders jouw post open? Of kijken ze mee bij het inloggen op de computer?
quote:Op donderdag 20 november 2014 14:22 schreef lizviicious1 het volgende:
[..]
Nee mijn rekening was nog gekoppeld aan die van mn moeder, dus als zij op dr ing zou inloggen zag ze ook mijn rekening
quote:Op donderdag 20 november 2014 14:23 schreef CoolGuy het volgende:
[..]waar heb je dat geld aan uitgegeven?
jas van 725 en iphone 6quote:Op donderdag 20 november 2014 14:23 schreef CoolGuy het volgende:
[..]waar heb je dat geld aan uitgegeven?
Beide verkopen en terugstorten dat geld. Daarnaast krantenwijkje gaan lopen.quote:
Laatst was er ook al iemand die een jas van dat bedrag had gekocht en hem toen terug wilde brengen. Was jij dat?quote:
Krantenwijkje.. Haha nee thanks. Ik werk nu in een pizzaria maar ik krijg er maar ¤50,- per dag (6uuryjes werken)quote:Op donderdag 20 november 2014 14:25 schreef Voxs het volgende:
[..]
Beide verkopen en terugstorten dat geld. Daarnaast krantenwijkje gaan lopen.
Ik ging er van uit dat je 13 was..leek me toepasselijk baantje.quote:Op donderdag 20 november 2014 14:28 schreef lizviicious1 het volgende:
[..]
Krantenwijkje.. Haha nee thanks. Ik werk nu in een pizzaria maar ik krijg er maar ¤50,- per dag (6uuryjes werken)
Dan hoop ik dat je hier van leert anders geef ik je weinig hoop voor de toekomst.quote:
Melk en/of suiker?quote:Op donderdag 20 november 2014 14:21 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Hallo AIVD hier, we komen zo even op de koffie.
Zit dat nou lekker? Zo op koffie?quote:Op donderdag 20 november 2014 14:21 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Hallo AIVD hier, we komen zo even op de koffie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |