abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 november 2014 @ 13:39:36 #1
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_146839802
Fafi,

Jullie boy Core ging nuchter de stad in op zaterdag naar Cocos op Thorbeckeplein vlak naast mijn favo club Smokey waar ik wekelijks (een fles) begeef

Wij dus binnenkomen met 4 man en de club fissa brengen O+

Me mattie sprak chicks aan en ditchte ze naar mij en pakte ze weer af :')
Ander gozer zat een beetje rond te lachen

Een ander ging chicks zoenen in hun nek, naar buiten meenemen, kussen en later haar neuken om 4 uur in de ochtend, al met al lol O+

Ik zat chicks met elkaar voor te stellen 'hey ontmoet mijn zusje!' en toen dicthen naar een onbekend chick en nekkusjes geven haha

En toen duwde een chick mij weg en kwamen ze in een groep van 3 om mij heen staan en zeggen dat ik stonk en deo moest gebruiken en weg moest gaan

Dat kan kloppen want ik droeg 3 dagen dezelfde kledij en zonder douche

:')

klacht: chimeid zegt dat ik stink in de club
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_146839814
Kan je ook normaal praten?
  donderdag 20 november 2014 @ 13:40:49 #3
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_146839828
Kun je dit misschien ook vertalen naar het Nederlands TS?
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_146839858
Er komt pus uit je mond.
pi_146839890
Je nichtje over laten komen uit Marokko om mee te trouwen, die houdt wel van zweetluchten of sla je net zo lang op haar muil tot ze het wel lekker vindt.

Daarom zijn die marokkaanse chicks ook zo lekker. Op straat doen ze alsof ze eigen leven hebben maar thuis moeten ze op de knieën en zuigen.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 20 november 2014 @ 13:43:45 #6
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_146839895
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 13:42 schreef Toto69 het volgende:
Er komt pus uit je mond.
Niet alleen dat. :X
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  donderdag 20 november 2014 @ 13:44:15 #7
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_146839902
:r
En altijd het laatste woord.
  Moderator donderdag 20 november 2014 @ 13:44:44 #8
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_146839915
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 13:42 schreef Toto69 het volgende:
Er komt pus uit je mond.
pus uit mn pik je kan een lauw biertje tappen
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_146839921
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 13:43 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Niet alleen dat. :X
Ben net wakker, nog even opwarmen.
  donderdag 20 november 2014 @ 13:50:07 #10
431857 peterkailey
*Tekst die users leuk vinden*
pi_146840060
quote:
7s.gif Op donderdag 20 november 2014 13:43 schreef Eyip het volgende:
Je nichtje over laten komen uit Marokko om mee te trouwen, die houdt wel van zweetluchten of sla je net zo lang op haar muil tot ze het wel lekker vindt.

Daarom zijn die marokkaanse chicks ook zo lekker. Op straat doen ze alsof ze eigen leven hebben maar thuis moeten ze op de knieën en zuigen.
Jij hebt wel weinig inspiratie vandaag he.
Echter wel terechte post.
Op donderdag 12 augustus 2014 19:17 schreef yvonne het volgende:
peterkailey is de baas en jullie moeten allemaal buigen voor zijn grootheid.
pi_146840135
quote:
9s.gif Op donderdag 20 november 2014 13:39 schreef corehype het volgende:
klacht: chimeid zegt dat ik stink in de club
Niet alleen in de club, hoor.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_146840192
Vertaling.

"Beste kerels,

Uw toegenegen vrind, ondergetekende, is afgelopen zaterdag de bloemetjes buiten wezen zetten in clubhuis Cocos op het Thorbeckeplein, een etablissement gesitueerd nabij mijn favoriete uitspanning - de Smokey - waar ik wekelijks een wijntje tot mij neem.

Samen met mijn makkers betraden wij bovengenoemde horeca-aangelegenheid om aldaar jolijt te verspreiden.

Mijn gabber sprak enkele dames aan en bewoog ze op subtiele wijze mijn richting op, om ze daarna (de vlegel!) weer van mij te ontnemen. Een andere maat scheen zich ook te amuseren, als de omhoog getrokken spieren in zijn wangen - die toch wel degelijk in een lach leken samen te komen - een indicatie mochten zijn.

Een ander begon een meisje kusjes in haar nek te geven; om de extase wat te temperen nam hij haar daarop mee naar buiten, alwaar zij tot vier uur in de ochtend hebben zitten rummikuppen. Al met al: mieters!

Onderwijl wierp ik mij op als matchmaker en stelde ik de aanwezige damesmensen aan elkaar voor. "Freule, ontmoet mijn zuster", zei ik. [Overige zinnen niet te ontcijferen].

Plots duwde één dame mij van haar weg en kwam zij, met nog enkele dames, daarna dreigend op mij af. Ik maakte uit hun opmerkingen op dat het bedroevend met mijn persoonlijke hygiëne gesteld was en dat ik het etablissement moest verlaten - bij voorkeur mijn neusgaten-beledigende walmen meenemend.

De aantijging was niet onaannemelijk, daar ik op moment van gebeuren reeds drie dagen in dezelfde confectie gehuld was. Eveneens had ik de douche weten te ontlopen.

Klacht: dames in de club zeggen dat ik onwelriekend overkom."

Waarvan akte...
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 20 november 2014 @ 13:57:22 #13
433518 Koempel020
Waar is dat feestje?
pi_146840234
Je stinkt niet alleen in de club!
  donderdag 20 november 2014 @ 16:09:40 #14
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_146844156
quote:

Hoe voelt dat, als al je blanke mammies negertollies sucken terwijl jij als een betaboy staat te kwijlen aan de kant omdat je niemand krijgt

:T
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_146844321
Jij stinkt ook gewoon TS en gezien je schrijfstijl heb je daar behoorlijk last van.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_146844371
quote:
10s.gif Op donderdag 20 november 2014 16:09 schreef corehype het volgende:

[..]

Hoe voelt dat, als al je blanke mammies negertollies sucken terwijl jij als een betaboy staat te kwijlen aan de kant omdat je niemand krijgt

:T
2009 belde. Ze willen de straattaal terug.
  donderdag 20 november 2014 @ 16:26:36 #17
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_146844725
Heb jij ook een ps4 gekocht een dag of 2 terug? Want die boi in de winkel stonk wel heel erg die stonk gewoon naar zweet.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_146844827
Misschien moet je eens douchen, ransaap. :')
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  donderdag 20 november 2014 @ 16:29:44 #19
436896 P.aardenpeyper
alleen voor gevordenderden
pi_146844840
Het is de schuld van de Rabobank! :(
rukedeh
  donderdag 20 november 2014 @ 16:30:58 #20
436421 Pauper_Bob
Ik ben een pauper
pi_146844869
Topictitel snapte ik.

Topictitel is waar. TS stinkt uit z'n bek. En dat niet alleen. Hij stinkt gewoon helemaal.
Waarom?
  vrijdag 21 november 2014 @ 00:11:56 #21
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_146859217
quote:

Thafuck heb jij met Marokkanen en Moslims? Wil je een Marokkaan zijn ofzo?
Triester kom je ze op deze forum niet tegen met dag in dag uit dezelfde post over Marokkanen.

Wat een ongelooflijke kut leven moet jij hebben zeg.
  vrijdag 21 november 2014 @ 00:12:26 #22
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_146859240
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 13:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
Vertaling.

"Beste kerels,

Uw toegenegen vrind, ondergetekende, is afgelopen zaterdag de bloemetjes buiten wezen zetten in clubhuis Cocos op het Thorbeckeplein, een etablissement gesitueerd nabij mijn favoriete uitspanning - de Smokey - waar ik wekelijks een wijntje tot mij neem.

Samen met mijn makkers betraden wij bovengenoemde horeca-aangelegenheid om aldaar jolijt te verspreiden.

Mijn gabber sprak enkele dames aan en bewoog ze op subtiele wijze mijn richting op, om ze daarna (de vlegel!) weer van mij te ontnemen. Een andere maat scheen zich ook te amuseren, als de omhoog getrokken spieren in zijn wangen - die toch wel degelijk in een lach leken samen te komen - een indicatie mochten zijn.

Een ander begon een meisje kusjes in haar nek te geven; om de extase wat te temperen nam hij haar daarop mee naar buiten, alwaar zij tot vier uur in de ochtend hebben zitten rummikuppen. Al met al: mieters!

Onderwijl wierp ik mij op als matchmaker en stelde ik de aanwezige damesmensen aan elkaar voor. "Freule, ontmoet mijn zuster", zei ik. [Overige zinnen niet te ontcijferen].

Plots duwde één dame mij van haar weg en kwam zij, met nog enkele dames, daarna dreigend op mij af. Ik maakte uit hun opmerkingen op dat het bedroevend met mijn persoonlijke hygiëne gesteld was en dat ik het etablissement moest verlaten - bij voorkeur mijn neusgaten-beledigende walmen meenemend.

De aantijging was niet onaannemelijk, daar ik op moment van gebeuren reeds drie dagen in dezelfde confectie gehuld was. Eveneens had ik de douche weten te ontlopen.

Klacht: dames in de club zeggen dat ik onwelriekend overkom."

Waarvan akte...
Gvd _O_
pi_146861153
TS is stinkiewinkie van de teringtubbies :')
pi_146861196
Dat krijg je als je hele dagen in de shoarmatent staat.
pi_146866253
Vies.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')