quote:Op donderdag 20 november 2014 11:41 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Waarom heeft er altijd iemand pijn als wij samen zijn ;sssVocaroo van je rapskills.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou best een koekje bij je mama willen etenquote:Op donderdag 20 november 2014 11:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kom anders gewoon een keertje koffie drinken bij m'n moeder.
Fokkers en prive idd. Niet fokkers hun moeder en privequote:Op donderdag 20 november 2014 11:40 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hij houdt die shit gescheiden.
Hoop niet dat die bestaat.quote:Op donderdag 20 november 2014 11:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij moet nog wel een keer in onze klb sc groepschat![]()
[..]
Chloro's moeder zit niet op fok.
aaahhhquote:Op donderdag 20 november 2014 11:41 schreef 2NutZ het volgende:
Fokkers en prive idd. Niet fokkers hun moeder en prive
want?quote:Op donderdag 20 november 2014 11:42 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hoop niet dat die bestaat.
Pas maar op voor je moeder ik vind haar adres wel.quote:
[..]
Waarom heeft er altijd iemand pijn als wij samen zijn ;sssLiefde doet pijn ;ssSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Doe maarquote:Op donderdag 20 november 2014 11:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Pas maar op voor je moeder ik vind haar adres wel.
Bestaat al zo'n 3 jaar.quote:Op donderdag 20 november 2014 11:42 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hoop niet dat die bestaat.
Kan ik je gelijk leren hoe je moet scherenquote:Op donderdag 20 november 2014 11:43 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Doe maarIk woon nog thuis dus dan kan ik je mooi in elkaar schoppen
Moederkoekje haha ;p lolquote:Op donderdag 20 november 2014 11:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou best een koekje bij je mama willen eten
Mijn ballen?quote:Op donderdag 20 november 2014 11:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kan ik je gelijk leren hoe je moet scheren
oh wacht..
:s wat ?quote:
Hahahaha niet verwacht dit ;Dquote:
Zou je pijn doen met de kracht van duizend eclipsen ;$$quote:
Gvdquote:Op donderdag 20 november 2014 11:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
:s wat ?
[..]
Hahahaha niet verwacht dit ;D
Stel je voor 1000 van dezen over je hoofd lolquote:Op donderdag 20 november 2014 11:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou je pijn doen met de kracht van duizend eclipsen ;$$
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |