quote:
Ik een knorquote:Op donderdag 20 november 2014 11:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ik gooi nog wel eens een mèèèèh in mijn lach
Zoals die vent bij de kamasutra beurs youtube video?quote:Op donderdag 20 november 2014 11:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ik gooi nog wel eens een mèèèèh in mijn lach
gadverdikkie.. beeld!quote:Op donderdag 20 november 2014 11:20 schreef Ang3l het volgende:
En dat komt heus niet uit onze kwarktasjes hoor, dus je kunt gewoon blijven smikkelen!
Ook diequote:
Da's de naam die een vriend van me gebruikt om borsten aan te duiden.quote:
Ik wil niet kijken.quote:Op donderdag 20 november 2014 11:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zoals die vent bij de kamasutra beurs youtube video?
Ik ken 'm niet. Ik kijk toch nooit zulke filmpjesquote:Op donderdag 20 november 2014 11:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zoals die vent bij de kamasutra beurs youtube video?
oh.. zat elders te denken.. komt door een hele foute uitspraak van oud-collegaquote:Op donderdag 20 november 2014 11:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's de naam die een vriend van me gebruikt om borsten aan te duiden.
Ik ook. En t ergste is... die is aangeleerd. Door Grace, van Will & Gracequote:
Dat heb ik met het told you so-dansjequote:Op donderdag 20 november 2014 11:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook. En t ergste is... die is aangeleerd. Door Grace, van Will & GraceAlleen nu gaat ie niet meer weg.
quote:Op donderdag 20 november 2014 11:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ken 'm niet. Ik kijk toch nooit zulke filmpjes
quote:Op donderdag 20 november 2014 11:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat heb ik met het told you so-dansje
Da's zuur zeg! Ik geef de voorkeur aan iets lievers!quote:Op donderdag 20 november 2014 11:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's de naam die een vriend van me gebruikt om borsten aan te duiden.
quote:Op donderdag 20 november 2014 11:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Da's zuur zeg! Ik geef de voorkeur aan iets lievers!
quote:
Ja, heb jij er zo'n pret mee dan?quote:
Ze zitten me nog niet in de weg in ieder geval.quote:Op donderdag 20 november 2014 11:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, heb jij er zo'n pret mee dan?
Funbags?quote:
Dat is nog geen pretquote:Op donderdag 20 november 2014 11:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze zitten me nog niet in de weg in ieder geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |