Succes! Heb ook PHUL half jaar gedaan na een jaar SL 5x5. Volume is zwaar in t begin, geef t ff tijd om er aan te wennen.quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:41 schreef BredeBroeder het volgende:
Dit wordt hem
PHUL Schedule:
Day 1: Upper Power
Day 2: Lower Power
Day 3: Off
Day 4: Upper Hypertrophy
Day 5: Lower Hypertrophy
Day 6: Off
Day 7: Off
leuk schemaquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:41 schreef BredeBroeder het volgende:
Dit wordt hem
PHUL Schedule:
Day 1: Upper Power
Day 2: Lower Power
Day 3: Off
Day 4: Upper Hypertrophy
Day 5: Lower Hypertrophy
Day 6: Off
Day 7: Off
Hahahah, gelukkig hier nog nooit voorbij gekomenquote:Op dinsdag 2 december 2014 19:06 schreef FunkyHomosapien het volgende:
65x1 op de OHP!
nog steeds niet hoger kunnen benchen dan 95x1, het jaar zit er bijna op boys, spannend.
deze ook al een paar keer voorbij horen komen tijdens het benchen: "waarom doe je je houding zo raar, doet dat geen pijn aan je rug?"
De set-up van PLers ziet erook uit als een ballerina curl met die arch.quote:Op woensdag 3 december 2014 00:08 schreef Cataclyst het volgende:
[..]
Hahahah, gelukkig hier nog nooit voorbij gekomen. Wel heeel wat blikken als ik bezig ben met set-up en alles
Meer arch = kortere rom = zwaardere gewichtenquote:Op woensdag 3 december 2014 00:57 schreef Lightweight het volgende:
[..]
De set-up van PLers ziet erook uit als een ballerina curl met die arch.
Dat vind ik dus ook, als je de arch bij sommige ziet valt er nauwelijks nog wat te benchen.quote:Op woensdag 3 december 2014 14:51 schreef DjMark het volgende:
[..]
Meer arch = kortere rom = zwaardere gewichten
IMHO gewoon een vorm van cheaten als je extreem gaat archen.
quote:Op woensdag 3 december 2014 19:29 schreef Dimachaerus het volgende:
5x5 is toch ook gewoon hypertrophy?
Yep, je core flink trainen, die houdt je overeind. En de valsalva manoeuvre leren. http://www.myweightlifting.com/valsalva-maneuver/quote:Op woensdag 3 december 2014 21:03 schreef GekkeGerrit- het volgende:
!
Deze week begonnen met krachttraining en ben samen met een vriendelijke gozert van de sportschool alle grote compound oefeningen langs gegaan om de techniek aan te leren. (Squat, BP, OHP, DL, rows) Mijn deadlift en rows gaan verrassend goed qua techniek.
Echter heb ik grote problemen met de squat: ik leun tijdens het squatten veel te veel naar voren met mijn bovenlichaam. Vandaag ging het wel beter dan maandag, maar ik moet voor mijn gevoel erg veel mijn (onder?)rug forceren om mijn bovenlichaam een klein beetje verticaal te houden tijdens de squat. Op het moment dat ik het te forceer heb ik de neiging om op mijn tenen te gaan staan. Niet echt de bedoeling lijkt me.
Veel oefenen en doen zal ongetwijfeld helpen, maar iemand nog handige tips om mijn bovenlichaam recht te houden tijdens het squatten?
Good work, nice traps.quote:Op woensdag 3 december 2014 22:26 schreef RaymondK het volgende:
Voor oa. deuzert en kerol en wie nog meer zn kuiten aan het opkrikken is
Alternatief voor kuitenmachine/ olybar knieeen killer om de soleus te pakken
![]()
[ afbeelding ]
Ja die zijn best goed up gepulled :-). Gewoon veeeeel vaker gepakt dan de standaaed 1x per weekquote:
welcome to the clubquote:Op woensdag 3 december 2014 21:03 schreef GekkeGerrit- het volgende:
!
Deze week begonnen met krachttraining en ben samen met een vriendelijke gozert van de sportschool alle grote compound oefeningen langs gegaan om de techniek aan te leren. (Squat, BP, OHP, DL, rows) Mijn deadlift en rows gaan verrassend goed qua techniek.
Echter heb ik grote problemen met de squat: ik leun tijdens het squatten veel te veel naar voren met mijn bovenlichaam. Vandaag ging het wel beter dan maandag, maar ik moet voor mijn gevoel erg veel mijn (onder?)rug forceren om mijn bovenlichaam een klein beetje verticaal te houden tijdens de squat. Op het moment dat ik het te forceer heb ik de neiging om op mijn tenen te gaan staan. Niet echt de bedoeling lijkt me.
Veel oefenen en doen zal ongetwijfeld helpen, maar iemand nog handige tips om mijn bovenlichaam recht te houden tijdens het squatten?
Dat lijkt wel een darkroom.quote:Op woensdag 3 december 2014 22:26 schreef RaymondK het volgende:
Voor oa. deuzert en kerol en wie nog meer zn kuiten aan het opkrikken is
Alternatief voor kuitenmachine/ olybar knieeen killer om de soleus te pakken
![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |