Oh, die heb ik! Deed bij mij helemaal geen pijnquote:
quote:Op donderdag 20 november 2014 10:41 schreef -Strawberry- het volgende:
Piercings vind ik wel leuk bij anderen, maar nooit bij mezelf. Heb niet eens oorbellen.
Nooit van mijn leven.quote:Op donderdag 20 november 2014 10:40 schreef Barbusse het volgende:
Gaat iedereen opeens tattoos zetten?
Iemand moet me gewoon eens meeslepen en ook in de stoel drukken, dat is het meer.quote:Op donderdag 20 november 2014 10:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, die heb ik! Deed bij mij helemaal geen pijn.
Ik zie soms schattige oorbellen en dan denk ik wel vanquote:Op donderdag 20 november 2014 10:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb echt een oorbellentic, heb een heel rek vol (en nog wat ernaast die er niet meer bij passen en nog een doosje met alleen knopjes)
Oh, zo iemand is vast wel te vindenquote:Op donderdag 20 november 2014 10:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Iemand moet me gewoon eens meeslepen en ook in de stoel drukken, dat is het meer.
Dit is de leukste SC van Fokquote:Op donderdag 20 november 2014 10:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sorry, ik verveelde meVergeef het me
Gaat bij mij ook nooit gebeurenquote:
Deze verkoper op eBay:quote:Op donderdag 20 november 2014 10:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik zie soms schattige oorbellen en dan denk ik wel van
Maar nee, ik vind het niet bij me passen of zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Misschien moet ik maar een henna tattoo laten zetten en kijken of ik dit over drie jaar nog steedsvind
.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Oh, mijn nichtje koopt zich daar helemaal armquote:Op donderdag 20 november 2014 10:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Deze verkoper op eBay:
http://stores.ebay.nl/byselene/
Ach, ik loop er al iets van 15 jaar over te denken en heb nog steeds geen tattooquote:
Dit is 1 ding wat ik echt nooit zal doen, evenals piercings. Er komt geen tattoo op mijn lijf, ever.quote:Op donderdag 20 november 2014 10:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, zeg nooit nooit, denk ik dan.
Als je het leuk vindt, lekker doen uiteraardquote:Op donderdag 20 november 2014 10:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ach, ik loop er al iets van 15 jaar over te denken en heb nog steeds geen tattoo
Mja, dat zei ik ooit ook eens. Maar ik ben er toch anders over gaan denkenquote:Op donderdag 20 november 2014 10:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dit is 1 ding wat ik echt nooit zal doen, evenals piercings. Er komt geen tattoo op mijn lijf, ever.
Ik heb het ooit gezegd en ik blijf erbij. Geen tattoo's voor mijquote:Op donderdag 20 november 2014 10:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, dat zei ik ooit ook eens. Maar ik ben er toch anders over gaan denken. Misschien komt dat omdat tattoo's tegenwoordig niet per se meer echt echt echt permanent zijn... I don't know. Of omdat ik weet dat wanneer ik iets echt mooi vind, ik het niet zat word
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |