Deed me erg denken aan City of Heroes, maar dan minder leukquote:
je bedoeld eind 2014 is top?quote:Op donderdag 20 november 2014 08:35 schreef PBateman1978 het volgende:
Echt genot nu die PS4, GTA V, Shadow of Mordor, DriveClub, BF4, PES 2015....
In tegenstelling tot veel anderen is 2014 voor mij een topjaar qua gaming.
Even wachten op mijn mailtje en dan kan ik hem ook halenquote:
En dan heb je Farcry4 nog niet eens. Echt een topper volgens mij, ben er gisteren een uurtje mee bezig geweest maar bevalt prima. Vooral het vliegen in de girochopper is goed gedaan.quote:Op donderdag 20 november 2014 08:35 schreef PBateman1978 het volgende:
Echt genot nu die PS4, GTA V, Shadow of Mordor, DriveClub, BF4, PES 2015....
In tegenstelling tot veel anderen is 2014 voor mij een topjaar qua gaming.
Ik vond deel 3 vrij snel saai worden dus FC is niets voor mij.quote:Op donderdag 20 november 2014 09:52 schreef janrad het volgende:
[..]
En dan heb je Farcry4 nog niet eens. Echt een topper volgens mij, ben er gisteren een uurtje mee bezig geweest maar bevalt prima. Vooral het vliegen in de girochopper is goed gedaan.
En FIFA 15 niet, Cod AW en een aantal prima PS+-gamesquote:Op donderdag 20 november 2014 09:52 schreef janrad het volgende:
[..]
En dan heb je Farcry4 nog niet eens. Echt een topper volgens mij, ben er gisteren een uurtje mee bezig geweest maar bevalt prima. Vooral het vliegen in de girochopper is goed gedaan.
Same here, FC3 vond ik ook geen toffe gamequote:Op donderdag 20 november 2014 09:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik vond deel 3 vrij snel saai worden dus FC is niets voor mij.
Klopt maar Farcry4 lijkt beter dan deel 3 tot nu toe. De beste Farcry blijft Farcry2.quote:Op donderdag 20 november 2014 09:58 schreef Bolters het volgende:
[..]
Same here, FC3 vond ik ook geen toffe game
Farcry 2: wauw, mooie herinneringen inderdaad! (al was het zwaar klote om die camps over te nemen en dat die enemies vrijwel altijd op hetzelfde punt stonden, dat hadden ze toen wel weg mogen laten)quote:Op donderdag 20 november 2014 10:03 schreef janrad het volgende:
[..]
Klopt maar Farcry4 lijkt beter dan deel 3 tot nu toe. De beste Farcry blijft Farcry2.
Is ook f2p op de PS4quote:Op donderdag 20 november 2014 06:54 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Huh dat is een PS3 game toch ?
Heb ik destijds gekocht en een half jaar later was hij f2p 😂
Ken ik niet. Soms vind ik de wereld wel wat leegjesquote:Op donderdag 20 november 2014 08:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Deed me erg denken aan City of Heroes, maar dan minder leuk
Mijn enige probleem met FC2 was het feit dat reizen met de bus het snelste transportmiddel was in de game. Veeeeeeel te onrealistischquote:Op donderdag 20 november 2014 10:06 schreef Bolters het volgende:
[..]
Farcry 2: wauw, mooie herinneringen inderdaad! (al was het zwaar klote om die camps over te nemen en dat die enemies vrijwel altijd op hetzelfde punt stonden, dat hadden ze toen wel weg mogen laten)
City of Heroes bestaat ook niet meer, is een vergelijkbare mmo van vroeger. Eigenlijk de voorloper denk ik, maar dan niet met DC helden.quote:Op donderdag 20 november 2014 10:06 schreef Jiang153 het volgende:
Ken ik niet. Soms vind ik de wereld wel wat leegjes
Maar deze game is toch best wel redelijk. Kan het zelfs spelen zonder plusquote:Op donderdag 20 november 2014 10:08 schreef Rossdale het volgende:
[..]
City of Heroes bestaat ook niet meer, is een vergelijkbare mmo van vroeger. Eigenlijk de voorloper denk ik, maar dan niet met DC helden.
Hahaha klopt, dat was ook vrij apartquote:Op donderdag 20 november 2014 10:07 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mijn enige probleem met FC2 was het feit dat reizen met de bus het snelste transportmiddel was in de game. Veeeeeeel te onrealistisch![]()
Ja dat klopt wel maar de sfeer in Farcry2 was beter dan in welk Farcry dan ook.quote:Op donderdag 20 november 2014 10:07 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mijn enige probleem met FC2 was het feit dat reizen met de bus het snelste transportmiddel was in de game. Veeeeeeel te onrealistisch![]()
Amen! Wat een game was datquote:Op donderdag 20 november 2014 10:17 schreef janrad het volgende:
[..]
Ja dat klopt wel maar de sfeer in Farcry2 was beter dan in welk Farcry dan ook.
Ligt er aan van wat voor games je houdt.quote:Op donderdag 20 november 2014 10:22 schreef Bolters het volgende:
Is Metal Gear Solid V: Ground Zeros een aanrader voor 8,99 euro?
Jep, die roadblocks, die bedoelde ik. Dat was zwaar hinderlijkquote:Op donderdag 20 november 2014 10:37 schreef LinQ het volgende:
In Far Cry 2 was het meest irritante nog die roadblocks die elke keer respawnen![]()
Gisteren 2 uurtjes Far Cry 4 kunnen spelen. Eerste indruk, het is inderdaad Far Cry 3 in een andere omgeving maar dat vind ik niet erg want ik heb me met deel 3 ook goed vermaaktMaar als je deel 3 niks vond kun je deze denk ik ook beter links laten liggen.
Jep, was ik al bang voor. Ben zelf wel meer een actie-georieenteerde gamer, maar genoot vroeger ook van games als Syphon Filter. Geen idee of het wat voor me is, thoughquote:Op donderdag 20 november 2014 10:41 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ligt er aan van wat voor games je houdt.
Het is erg stealth, veel sluipen, weinig knallen.
De stijl is heel erg Japans (droog) wat door veel westerse gamers niet begrepen wordt, vooral als die gamers meer op snelle actie gericht zijn.
Daarnaast is het geen volwaardige game, het is de proloog van Metal Gear Solid V: The Phantom Pain, aka game of the year 2015.
Al in de Girochopper of hoe dat ding ook heten mag gevlogen ? Dat is echt geweldig gedaan. Ik heb toch het idee dat Farcry4 beter is dan 3 maar ben nog maar net begonnen.quote:Op donderdag 20 november 2014 10:37 schreef LinQ het volgende:
In Far Cry 2 was het meest irritante nog die roadblocks die elke keer respawnen![]()
Gisteren 2 uurtjes Far Cry 4 kunnen spelen. Eerste indruk, het is inderdaad Far Cry 3 in een andere omgeving maar dat vind ik niet erg want ik heb me met deel 3 ook goed vermaaktMaar als je deel 3 niks vond kun je deze denk ik ook beter links laten liggen.
Ja heb ik inderdaad gedaan, dat is wel een ideaal vervoersmiddelquote:Op donderdag 20 november 2014 10:43 schreef janrad het volgende:
[..]
Al in de Girochopper of hoe dat ding ook heten mag gevlogen ? Dat is echt geweldig gedaan. Ik heb toch het idee dat Farcry4 beter is dan 3 maar ben nog maar net begonnen.
Ik hoop op meer en ander soort side missies maar of dat zo is ? Karma halen is dan wel weer nieuw.quote:Op donderdag 20 november 2014 10:47 schreef LinQ het volgende:
[..]
Ja heb ik inderdaad gedaan, dat is wel een ideaal vervoersmiddelMaar het blijft in essentie toch FC3 in een andere locatie met een aantal andere wapens, vervoersmiddelen en wildlife.
Denk dat ze hem er eind van de middag neerleggenquote:Op donderdag 20 november 2014 10:57 schreef Mystikvm het volgende:
Net onderweg voor mijn werk even bij de Mediamarkt gestopt, maar Dragon Age is nog niet in de winkel. Dan nog maar even een dagje wachten
Saturn stuurt games in een doosje op, wat bij ons ook niet door de brievenbus past. Dus de kans is groot dat de MediaMarkt dat ook doet.quote:Op donderdag 20 november 2014 10:55 schreef jackson het volgende:
Had een jaar PSN en GTA5 besteld bij de MediaMarkt, kunnen ze dat pakket blijkbaar niet door de brievenbus drukken. Als ze die dingen nu even los in een envelop doen maar nee, het zal wel bij elkaar geprakt zitten.
Gelukkig via de "Mijn pakket" app aan kunnen geven dat ze hem bij een andere locatie afgeven, dus vandaag even oppikken.
Daarom is Bol.com ook gewoon ideaal... Dat gaat bij mij echt nooit mis.quote:Op donderdag 20 november 2014 10:59 schreef LinQ het volgende:
[..]
Saturn stuurt games in een doosje op, wat bij ons ook niet door de brievenbus past. Dus de kans is groot dat de MediaMarkt dat ook doet.
Ik heb het voordeel dat ik bij de MediaMarkt om de hoek werk, gewoon na werktijd even langsquote:Op donderdag 20 november 2014 11:01 schreef jackson het volgende:
[..]
Daarom is Bol.com ook gewoon ideaal... Dat gaat bij mij echt nooit mis.
Las inmiddels in de eerste reviews dat ie flink tegen valtquote:Op woensdag 19 november 2014 18:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
ja, wat wil je weten? Het is LBP, dus je weet wat je kunt verwachten als je een eerder deel hebt gespeeldReview volgt nog, maar ik wacht netjes op de geporte user-content zodat ik dat kan checken en ook kan zien of het zoeken naar content fatsoenlijk werkt. Er is nog geen content, want de servers zijn niet online. Game komt pas in Europa volgende week uit (26ste egloof ik?), dus dat is op zich vrij logisch.
Oh? Ik las dat het de beste LBP is maar dat er nog bugs en glitches uitgehaald moeten gaan worden.quote:Op donderdag 20 november 2014 11:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Las inmiddels in de eerste reviews dat ie flink tegen valt
dat klinkt al beterquote:Op donderdag 20 november 2014 11:32 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Oh? Ik las dat het de beste LBP is maar dat er nog bugs en glitches uitgehaald moeten gaan worden.
Vreemd, normaal gesproken vind ik een game vrij snel saai worden,vooral bij lineaire games als Bioshock en Half-Life 2 etc etc... maar Far Cry vond ik juist ideaal. Het gaf je ontzettend veel vrijheid om te doen wat je wilde doen, en de story-missies waren erg afwisselend.quote:Op donderdag 20 november 2014 09:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik vond deel 3 vrij snel saai worden dus FC is niets voor mij.
Mjah, als je hem al op 360 had en hebt gespeeld dan zal het mooier enzo zijn, maar misschien kun je dan beter even wachten op een aanbieding.quote:Op donderdag 20 november 2014 11:56 schreef MeneerLogica het volgende:
Hoe bevalt GTA V? Had mijzelf voorgenomen hem niet nog een keer te kopen (had hem op de 360) maar ben toch weer overgehaaldvanavond lekker proberen met first person.
Heb hem voor een tweede keer gekocht en bevalt prima. Had hem de eerste keer wel vrij snel uitgespeeld omdat de ps4 eraan kwam. Maar ga hem nu gewoon een tweede keer doen, denk wel dat gta ongeveer dat enige game is waarbij ik dat zou kunnen. Denk niet dat je er spijt van gaat krijgen.quote:Hoe bevalt GTA V? Had mijzelf voorgenomen hem niet nog een keer te kopen (had hem op de 360) maar ben toch weer overgehaaldvanavond lekker proberen met first person.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |