Ik heb gewoon de op laten staan zoals die er stondquote:Op donderdag 20 november 2014 01:12 schreef Targaryen het volgende:
Maga-worstje, je hebt de verkeerde lijst gepakt
Ja nee dat zei je nietquote:Op donderdag 20 november 2014 01:11 schreef mega-worstje het volgende:
Ik zei dus dat Janeiro januari is dus Rivier van Januari ofzo
Januaririvier noemen we dat in het Nederlands maar ik reken het goedquote:
SPOILER: puntjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 november 2014 01:13 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja nee dat zei je niet
[..]
Januaririvier noemen we dat in het Nederlands maar ik reken het goedNee zo bedoelde ik t niet pikkoSPOILER: puntjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De een zegt rivier van nogwat en jij vraagt of Janeiro januari betekentquote:Op donderdag 20 november 2014 01:14 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Nee zo bedoelde ik t niet pikko
Als 'rivier van...' al goedgekeurd was had ik je gelijk gegeven. Nu niet.quote:Op donderdag 20 november 2014 01:14 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Nee zo bedoelde ik t niet pikko
Ja dat zei ik toch ookquote:Op donderdag 20 november 2014 01:14 schreef hugecooll het volgende:
[..]
De een zegt rivier van nogwat en jij vraagt of Janeiro januari betekent
Duidelijkheid
Andre Van duin toch met iemand?quote:Op donderdag 20 november 2014 01:15 schreef Targaryen het volgende:
Wie deden altijd de Dik voormekaar show op de radio?
Ik pleit niet voor het punt, de post in dit topic maakte ik voor ik die van Targa had gezienquote:Op donderdag 20 november 2014 01:15 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Als 'rivier van...' al goedgekeurd was had ik je gelijk gegeven. Nu niet.
Dick Jol en Cock Jol.quote:Op donderdag 20 november 2014 01:15 schreef Targaryen het volgende:
Wie deden altijd de Dik voormekaar show op de radio?
Ze zijn weer teruggekomen op de tv ermee, vrij recentquote:Op donderdag 20 november 2014 01:24 schreef Klaploper het volgende:
Wel een grappenmaker? Ben er te jong voor denk ik.
Ja ik ging de comments lezen. Speel ik nu vals of niet?quote:
Heb het al opgezocht nu. Had het niet kunnen raden. Maar ook op de radio minder oud dan ik dacht dus. Maar die van Duin vind ik vreselijk, dus weet er ook nauwelijks wat van.quote:Op donderdag 20 november 2014 01:25 schreef Targaryen het volgende:
[..]
Ze zijn weer teruggekomen op de tv ermee, vrij recent
Nou aangezien niemand hem weet en jij als eerste André van Duin goed had krijg jij het punt.quote:Op donderdag 20 november 2014 01:26 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja ik ging de comments lezen. Speel ik nu vals of niet?
Oh, is het ook weer in NL? Totaal gemist.quote:Op donderdag 20 november 2014 01:32 schreef d4v1d het volgende:
In welk ander EU land is nognmeer vogelgriep uitgebroken, en welke plaats is dit precies?
quote:Op donderdag 20 november 2014 01:35 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Oh, is het ook weer in NL? Totaal gemist.
Ja Utrecht was datquote:Op donderdag 20 november 2014 01:35 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Oh, is het ook weer in NL? Totaal gemist.
Provincie dan. Net op t randjequote:Op donderdag 20 november 2014 01:35 schreef Targaryen het volgende:
[..]
Ja Utrecht was dathet heerst he
Het is toch echt hekendorp vriendquote:Op donderdag 20 november 2014 01:39 schreef Fok-it het volgende:
In Nederland was het Oudewater, woon er vlakbij
Doe maarquote:
Denk het, anders is het denk ik wachten tot morgen.quote:
Nee hij was Europees topscorer, da's genoeg.quote:Op donderdag 20 november 2014 01:59 schreef Fok-it het volgende:
Oh kut moet ik ook nog van de Europa League doen?
Snelquote:
1: Toto69: 87quote:
Levensstijl veranderenquote:Op donderdag 20 november 2014 02:17 schreef Klaploper het volgende:
[..]
1: Toto69: 87
2: Fok-it: 75
3: IsaacCuenca: 68
EttovanBelgie: 68
datismijnmening: 63
PowerLoungen: 58
deadprez: 57
lijstjemeisje : 44
Mani89: 37
Klaploper: 37
TARDIS.:30
hetzalallemaalwel 28
mega-worstje: 26
HPLC: 25
Aight1: 17
MrBanaan1: 17
HaJee 16
Targaryen: 16
ChevyCaprice: 15
jatochneetoch: 15
GlennQuagmire : 15
raptorix 15
Fera: 14
eliasbar: 14
dasorakel: 14
Mexicanobakker: 14
Guus_Geluk7: 13
Immerdebestebob 13
Kaneelstokje: 12
Johannes_v: 11
housesoftheholy: 11
Tanden68: 10
Etsu: 10
Insomnia_: 9
Holy_Goat:8
El_Matador: 8
Anosmos: 8
RingBewoner: 8
Tassendief: 8
DjeDje: 7
Baconbus: 7LompeHork 6
BlauweTijger: 6
Noodgang: 6
Boca_raton 6
Pandaplint: 6
Lt.Surge: 5
Rockiejj: 5
AF: 6
KitKatChunky : 4
richolio: 4
Fylax 4
ROADRUNN3R : 3
Paxje: 3
Moira: 3
Mooooortaxxje: 3
SebbeSwensje: 2
BazZz2b: 2
zerak: 2
Durmada:2
Dagoduck: 2
remlof: 2
Pussyslayer: 2
BarendWubboJagermansJansen:
2
Vigilant7: 2
D4v1D: 2
Vanillekwark: 1
appelen: 1
Gesloten: 1
Summer2bird: 1
Flippiee: 1
2Happy4U: 1
DrNick: 1
Quyxz_: 1
Hurin: 1
Ajacied422: 1
Voederbietel: 1
Hugecooll: 1
Medicijnen zijn op.![]()
Echt kut, heb er vaker nachten van wakker gelegen.![]()
En de kans dat je slokdarmkanker krijgt wordt er ook een stuk groter door, maar moet niet zeuren, want roken helpt er ook nou niet bepaald tegen.
Metronidazol de laatste keer meegekregen. Maar het wordt al steeds minder. Vroeger bijna elke nacht last van, nu komt het af en toe terug. Familiekwaaltje. Heb sinaasappelsap gedronken vanmiddag trouwens.quote:Op donderdag 20 november 2014 02:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Levensstijl veranderen![]()
Gezonder eten, stoppen met roken, bepaalde voeding vermijden die veel maagzuur geven.
Ik heb er ook veel last van, slik je omeprazol?
En ik heb 76 trouwens
Maar sinaasappelsap is ook een zuur drankje hequote:Op donderdag 20 november 2014 02:29 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Metronidazol de laatste keer meegekregen. Maar het wordt al steeds minder. Vroeger bijna elke nacht last van, nu komt het af en toe terug. Familiekwaaltje. Heb sinaasappelsap gedronken vanmiddag trouwens.
Weet ik, wat te twijfelen tussen dequote:Op donderdag 20 november 2014 02:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar sinaasappelsap is ook een zuur drankje he
Wel gezond natuurlijk.
Chocola, snoep, koolzuur zijn echte killers voor mij. Als ik een zakje snoep eet lig ik gegarandeerd de hele nacht pijn te lijden
Wc met schaamharen? De vleugels kan ik dan alleen niet plaatsen.quote:Op donderdag 20 november 2014 02:39 schreef Fok-it het volgende:
Het heeft een been maar kan niet lopen, het heeft vleugels maar kan niet vliegen, het draagt een bril maar kan niet zien, het heeft haar maar kan niet gekamd worden..
Rara, wie of wat zoek ik hier
Oh, draagt.quote:Op donderdag 20 november 2014 02:42 schreef Klaploper het volgende:
Neus? Maar dan snap ik de bril niet.
Scherpquote:Op donderdag 20 november 2014 02:42 schreef Klaploper het volgende:
Neus? Maar dan snap ik de bril niet.
Vleugels deed het hem.quote:
Nee, eerste letter klopt wel. Een bedrijf heeft nog een persbericht naar buiten gebracht om te zeggen dat het niet zo slim is.quote:
waxinequote:Op donderdag 20 november 2014 03:19 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Nee, eerste letter klopt wel. Een bedrijf heeft nog een persbericht naar buiten gebracht om te zeggen dat het niet zo slim is.
eerste twee letters zijn goed.quote:
waterquote:Op donderdag 20 november 2014 05:20 schreef Klaploper het volgende:
[..]
eerste twee letters zijn goed.
Stoppen met water koken iedereen!quote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | using System; namespace ConsoleApplication2 { class Program { static void Main(string[] args) { int i = 1; int j = 1; while(i <= 5) { j = (j *2) + i; i++; } Console.WriteLine(j); Console.ReadLine(); } } } |
Zonder code kennis moet dat toch wel te doen zijnquote:Op donderdag 20 november 2014 09:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nooit zoveel gesnapt van programmeren.
Kun je deze berekening dan even kort toelichten? :$quote:Op donderdag 20 november 2014 09:55 schreef raptorix het volgende:
[..]
Zonder code kennis moet dat toch wel te doen zijn
Dit. Snap er geen kut van.quote:Op donderdag 20 november 2014 09:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kun je deze berekening dan even kort toelichten? :$
i=1quote:Op donderdag 20 november 2014 09:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kun je deze berekening dan even kort toelichten? :$
Bijna. Maar nee.quote:Op donderdag 20 november 2014 12:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
Rondtrekkende boetedoeners die zichzelf kastijden
Kan inderdaad iets met blazen te maken hebben.quote:Op donderdag 20 november 2014 12:30 schreef Boca_Raton het volgende:
Raambeslag of iets dergelijks?
Edit: het is iets met blazen denk ik: 'fla'.
Ik gebruik ze dagelijks om mijn gitaren te stemmen. Daarmee hoor je perfect of twee tonen gelijk zijn. Je hoort dan 'zwoe zwoe zwoe' wat steeds sneller wordt en uiteindelijk verdwijnt wanneer de tonen gelijk worden.quote:
YESquote:Op donderdag 20 november 2014 13:44 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Ik gebruik ze dagelijks om mijn gitaren te stemmen. Daarmee hoor je perfect of twee tonen gelijk zijn. Je hoort dan 'zwoe zwoe zwoe' wat steeds sneller wordt en uiteindelijk verdwijnt wanneer de tonen gelijk worden.
Dat is zo'n beetje de meest oostelijke stad van het land.quote:
Jep.quote:
Correct!quote:
Neuh, da's een gehaktbal. Het heeft met een eigenschap van het deeg te maken.quote:
Bijna! Nee eigenlijk helemaal niet. Ik wacht nog even, dan geef ik de naam en wil ik de reden weten waarom die naam.quote:
Er is nog een frans woord. Heb het even opgezocht.quote:Op donderdag 20 november 2014 14:37 schreef Pandaplint het volgende:
Volgens mij is dat wel de Franse benaming![]()
Zou wel een hoerenvraag zijn dan.quote:Op donderdag 20 november 2014 14:36 schreef raptorix het volgende:
[..]
Als dat goed is zou ik dat chanant vinden.
Nee, of iig niet dat ik weet. Eigenschap van het deeg dus.quote:Op donderdag 20 november 2014 14:39 schreef Pandaplint het volgende:
Wel een verband met klein duimpje?
je bent er bijna. Heel logisch als je het weetquote:
Portemonnee met geld. Briefpapier -> bladerdeegquote:Op donderdag 20 november 2014 14:42 schreef Klaploper het volgende:
Nu wil ik dus de vertaling en even een korte uitleg waarom die naam.
Nah, maar het woord kan best gedeeltelijk dezelfde oorsprong hebben als ik zo even denk.quote:Op donderdag 20 november 2014 14:45 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Portemonnee met geld. Briefpapier -> bladerdeeg
Uiteraard! Blaadjes of velletjes had ik ook goed gevonden.quote:
Echt hequote:
Ah je wilt een moeilijke, kan er op verzoek nog wel 1 stellen hoor?quote:Op donderdag 20 november 2014 14:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt he
Krijgen we straks nog 1+1 vragen hier ofzo
Graagquote:Op donderdag 20 november 2014 14:59 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ah je wilt een moeilijke, kan er op verzoek nog wel 1 stellen hoor?
Regenboogforrel. KVWquote:
Oui oui, la vache qui rit!quote:
Godver, ik ook niet. Maar denk dat je gelijk hebt.quote:Op donderdag 20 november 2014 15:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat zal die vulkaan bij Hawaii zijn. Je begint namelijk met meten vanaf de bodem.
Ik weet alleen de naam niet.
Ik reken het goed. Het is Mauna Keaquote:Op donderdag 20 november 2014 15:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat zal die vulkaan bij Hawaii zijn. Je begint namelijk met meten vanaf de bodem.
Ik weet alleen de naam niet.
Op Mars inderdaadquote:Op donderdag 20 november 2014 15:26 schreef Fok-it het volgende:
Er schijnt toch een nog grotere berg op Mars te zijn ofzo?
Of een andere planeet
'Ter wereld'quote:Op donderdag 20 november 2014 15:26 schreef Fok-it het volgende:
Er schijnt toch een nog grotere berg op Mars te zijn ofzo?
Of een andere planeet
Dan is die van mij goed toch?quote:Op donderdag 20 november 2014 15:28 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik reken het goed. Het is Mauna Kea
[..]
Op Mars inderdaad
[ afbeelding ]
Ja maar het Universum hoort ook bij de wereldquote:
Correct.quote:
Te laat, maar www.bing.com/search?q=tits werkt vast welquote:Op donderdag 20 november 2014 15:34 schreef Klaploper het volgende:
En nu een vraag 'van wie zijn deze tieten' met een plaatje. Anders ga ik huilen.
Ken ik niet, wat betekent het?quote:
Die had ik zelf ook in m'n hoofd en heeft zelfs 8 klinkers!quote:
Reuzel, geen gerecht maar vet. Wel heel toevallig onder de omschrijving in de vraag te vinden op google. Maar ja, who cares.quote:
Ik wilde eigenlijk dat hij het zelf ging uitleggen. Aangezien hij eerst in zijn nu geëditte bericht het niet bestaande 'schrafty' zei. Als je dat invult op die website die ik bij de vraag gaf geeft hij gelijk als suggestie schmaltz met een definitie waarvan ik niet denk dat de gemiddelde Nederlander dat woord kent. Maar misschien ben ik een beetje achterdochtig...quote:
Hmm, nog een reden die het twijfelachtig maakt?quote:Op donderdag 20 november 2014 15:50 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Reuzel, geen gerecht maar vet. Wel heel toevallig onder de omschrijving in de vraag te vinden op google. Maar ja, who cares.
Punt voor Isaac en verder gaan, lijkt me het best.quote:Op donderdag 20 november 2014 15:52 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk dat hij het zelf ging uitleggen. Aangezien hij eerst in zijn nu geëditte bericht het niet bestaande 'schrafty' zei. Als je dat invult op die website die ik bij de vraag gaf geeft hij gelijk als suggestie schmaltz met een definitie waarvan ik niet denk dat de gemiddelde Nederlander dat woord kent. Maar misschien ben ik een beetje achterdochtig...
[..]
Hmm, nog een reden die het twijfelachtig maakt?
waar google jij op dan om dat te krijgen?quote:Op donderdag 20 november 2014 15:50 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Reuzel, geen gerecht maar vet. Wel heel toevallig onder de omschrijving in de vraag te vinden op google. Maar ja, who cares.
ja wat is het nou?quote:Op donderdag 20 november 2014 15:52 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk dat hij het zelf ging uitleggen. Aangezien hij eerst in zijn nu geëditte bericht het niet bestaande 'schrafty' zei. Als je dat invult op die website die ik bij de vraag gaf geeft hij gelijk als suggestie schmaltz met een definitie waarvan ik niet denk dat de gemiddelde Nederlander dat woord kent. Maar misschien ben ik een beetje achterdochtig...
[..]
Hmm, nog een reden die het twijfelachtig maakt?
Oh, ik ging er gewoon van uit dat dat zo was. Ik heb gelogen en verdien straf. -15?quote:Op donderdag 20 november 2014 16:14 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
waar google jij op dan om dat te krijgen?
quote:Op donderdag 20 november 2014 16:16 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Oh, ik ging er gewoon van uit dat dat zo was. Ik heb gelogen en verdien straf. -15?
Ik zei dat het op google te vinden was met die woorden. Maar heb het zelf nog niet geprobeerd, dus misschien is het niet eens waar. Ik heb jou beschuldigd van vals spel terwijl ik het niet zeker wist en schaam me daarvoor.quote:
kan gebeuren manquote:Op donderdag 20 november 2014 16:20 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Ik zei dat het op google te vinden was met die woorden. Maar heb het zelf nog niet geprobeerd, dus misschien is het niet eens waar. Ik heb jou beschuldigd van vals spel terwijl ik het niet zeker wist en schaam me daarvoor.
Moeten is natuurlijk een groot woord.quote:Op donderdag 20 november 2014 16:45 schreef raptorix het volgende:
Baconbus moet stand updaten en jij een nieuwe vraag stellen, als je de vraag stelt mag je niet zelf het antwoord geven.
Ja want anders????quote:Op donderdag 20 november 2014 16:46 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Moeten is natuurlijk een groot woord.
Chernenkoquote:Op donderdag 20 november 2014 16:51 schreef PowerLoungen het volgende:
Wie werd de opvolger van de Sovjetleider Joeri Adropov ?
Coulant!quote:Op donderdag 20 november 2014 17:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Niet helemaal goed gespeld maar ik keur het goed
Top op heden 6 achter elkaar. Hij zou de 7 kunnen gaan redden eventueel.quote:
ah dan moet het iemand uit de jaren 60/70 zijnquote:Op donderdag 20 november 2014 17:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Slechts 4 keer.
We waren er niet bij in 82, 84 en 86.
Naar mijn weten slechts in 74 en 76.quote:
Nee. We hebben ons slechts 1 keer voor 7 toernooien achter elkaar geplaatst.quote:Op donderdag 20 november 2014 17:43 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ah dan moet het iemand uit de jaren 60/70 zijn
Correct.quote:
ja 88 90 92 94 96 98 2000quote:Op donderdag 20 november 2014 17:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Naar mijn weten slechts in 74 en 76.
[..]
Nee. We hebben ons slechts 1 keer voor 7 toernooien achter elkaar geplaatst.
[..]
Correct.
Dat is die neger, ik weet wie het is maar kan niet op zijn naam komen. Verdomme.quote:Op donderdag 20 november 2014 17:51 schreef PowerLoungen het volgende:
Ajax, FC Groningen, RKC, Willem II, Leeds United, Huddersfield Town, Preston North End, Oldham Athletic, Beira Mar, Darlington FC, Macclesfield Town, Brentford FC
Welke speler
Ohja, dat is m denk ik, Clyde Wijnhard.quote:
Oh, met een d.quote:Op donderdag 20 november 2014 18:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ohja, dat is m denk ik, Clyde Wijnhard.
1: Toto69: 87quote:
Oja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |