Ik heb gewoon de op laten staan zoals die er stondquote:Op donderdag 20 november 2014 01:12 schreef Targaryen het volgende:
Maga-worstje, je hebt de verkeerde lijst gepakt
Ja nee dat zei je nietquote:Op donderdag 20 november 2014 01:11 schreef mega-worstje het volgende:
Ik zei dus dat Janeiro januari is dus Rivier van Januari ofzo
Januaririvier noemen we dat in het Nederlands maar ik reken het goedquote:
SPOILER: puntjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 november 2014 01:13 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja nee dat zei je niet
[..]
Januaririvier noemen we dat in het Nederlands maar ik reken het goedNee zo bedoelde ik t niet pikkoSPOILER: puntjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De een zegt rivier van nogwat en jij vraagt of Janeiro januari betekentquote:Op donderdag 20 november 2014 01:14 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Nee zo bedoelde ik t niet pikko
Als 'rivier van...' al goedgekeurd was had ik je gelijk gegeven. Nu niet.quote:Op donderdag 20 november 2014 01:14 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Nee zo bedoelde ik t niet pikko
Ja dat zei ik toch ookquote:Op donderdag 20 november 2014 01:14 schreef hugecooll het volgende:
[..]
De een zegt rivier van nogwat en jij vraagt of Janeiro januari betekent
Duidelijkheid
Andre Van duin toch met iemand?quote:Op donderdag 20 november 2014 01:15 schreef Targaryen het volgende:
Wie deden altijd de Dik voormekaar show op de radio?
Ik pleit niet voor het punt, de post in dit topic maakte ik voor ik die van Targa had gezienquote:Op donderdag 20 november 2014 01:15 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Als 'rivier van...' al goedgekeurd was had ik je gelijk gegeven. Nu niet.
Dick Jol en Cock Jol.quote:Op donderdag 20 november 2014 01:15 schreef Targaryen het volgende:
Wie deden altijd de Dik voormekaar show op de radio?
Ze zijn weer teruggekomen op de tv ermee, vrij recentquote:Op donderdag 20 november 2014 01:24 schreef Klaploper het volgende:
Wel een grappenmaker? Ben er te jong voor denk ik.
Ja ik ging de comments lezen. Speel ik nu vals of niet?quote:
Heb het al opgezocht nu. Had het niet kunnen raden. Maar ook op de radio minder oud dan ik dacht dus. Maar die van Duin vind ik vreselijk, dus weet er ook nauwelijks wat van.quote:Op donderdag 20 november 2014 01:25 schreef Targaryen het volgende:
[..]
Ze zijn weer teruggekomen op de tv ermee, vrij recent
Nou aangezien niemand hem weet en jij als eerste André van Duin goed had krijg jij het punt.quote:Op donderdag 20 november 2014 01:26 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja ik ging de comments lezen. Speel ik nu vals of niet?
Oh, is het ook weer in NL? Totaal gemist.quote:Op donderdag 20 november 2014 01:32 schreef d4v1d het volgende:
In welk ander EU land is nognmeer vogelgriep uitgebroken, en welke plaats is dit precies?
quote:Op donderdag 20 november 2014 01:35 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Oh, is het ook weer in NL? Totaal gemist.
Ja Utrecht was datquote:Op donderdag 20 november 2014 01:35 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Oh, is het ook weer in NL? Totaal gemist.
Provincie dan. Net op t randjequote:Op donderdag 20 november 2014 01:35 schreef Targaryen het volgende:
[..]
Ja Utrecht was dathet heerst he
Het is toch echt hekendorp vriendquote:Op donderdag 20 november 2014 01:39 schreef Fok-it het volgende:
In Nederland was het Oudewater, woon er vlakbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |