SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Bord voor jouw kop ja.quote:Op donderdag 20 november 2014 01:07 schreef zarGon het volgende:
En omdat je zoveel van eten houdt; Bordish. Met 'bord' en 'dish', snap je. Haha. Ha. Met je hoofd.
Nooo. Had je wel geslapen dan?quote:Op donderdag 20 november 2014 01:11 schreef Bortecinem het volgende:
Over drie uurtjes moet ik weer op. Ik haat mijn leven.
Borterline als ze raar doetquote:Op donderdag 20 november 2014 01:10 schreef zarGon het volgende:
Oeh, je kunt je eigen gerechten leuke namen geven.
Bortellini voor je pasta. Borteschetta voor je ciabatta met beleg. Börtek voor je eigen börek, jwz. Keuzes te over.
Hahahaha herkenbaar. Want ik haat jouw leven ookquote:Op donderdag 20 november 2014 01:11 schreef Bortecinem het volgende:
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."quote:Op donderdag 20 november 2014 01:13 schreef Julis het volgende:
De mannen zijn de bitches in deze reeks.
wow zo hard zomaar uit het niets omgquote:Op donderdag 20 november 2014 01:12 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hahahaha herkenbaar. Want ik haat jouw leven ook
Jij bent Butters. Ik ben jouw bottom bitch.quote:Op donderdag 20 november 2014 01:13 schreef Julis het volgende:
De mannen zijn de bitches in deze reeks.
That's fucked op, B. Succes straks met de struggle.quote:Op donderdag 20 november 2014 01:11 schreef Bortecinem het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |