Waarheid is subjectief in dezen.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:27 schreef fightclubTyler het volgende:
ja wees maar blind voor de waarheid
Ik herken het nog van vroeger, de joystick kalibrerenquote:Op woensdag 19 november 2014 23:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ten eerste; kap met dat Engels, want het lijkt nergens op
Next:
cal-i-brate
[kal-uh-breyt] Spell Syllables
Examples
Word Origin
verb (used with object), calibrated, calibrating.
1.
to determine, check, or rectify the graduation of (any instrument giving quantitative measurements).
2.
to divide or mark with gradations, graduations, or other indexes of degree, quantity, etc., as on a thermometer, measuring cup, or the like.
3.
to determine the correct range for (an artillery gun, mortar, etc.) by observing where the fired projectile hits.
4.
to plan or devise (something) carefully so as to have a precise use, application, appeal, etc.:
"a sales strategy calibrated to rich investors."
Zo gaaf, er zit een hartje in het middenquote:
Ik geef toe, ik ben een softie soms, maar leuk!quote:Op woensdag 19 november 2014 23:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo gaaf, er zit een hartje in het midden.
Zou zonde zijn toch?quote:Op woensdag 19 november 2014 23:33 schreef aeque het volgende:
Ik ga me bed in voordat ik mijzelf letterlijk dood lach om die gozer.
Welterusten!quote:Op woensdag 19 november 2014 23:33 schreef aeque het volgende:
Trustequote:Op woensdag 19 november 2014 23:33 schreef aeque het volgende:
Leukquote:Op woensdag 19 november 2014 23:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo gaaf, er zit een hartje in het midden.
Het klinkt vast ook als hoogmood dat ik regelmatig dames aan de haak sla die model-looking zijn. Terwijl ik zelf niet overdreven knap, rijk of beroemd ben?quote:Op woensdag 19 november 2014 23:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ten eerste; kap met dat Engels, want het lijkt nergens op
Next:
cal-i-brate
[kal-uh-breyt] Spell Syllables
Examples
Word Origin
verb (used with object), calibrated, calibrating.
1.
to determine, check, or rectify the graduation of (any instrument giving quantitative measurements).
2.
to divide or mark with gradations, graduations, or other indexes of degree, quantity, etc., as on a thermometer, measuring cup, or the like.
3.
to determine the correct range for (an artillery gun, mortar, etc.) by observing where the fired projectile hits.
4.
to plan or devise (something) carefully so as to have a precise use, application, appeal, etc.:
"a sales strategy calibrated to rich investors."
Je zit er dus naast. En hoe denk jij precies aan te voelen wat iemand wilt? Waarschijnlijk omdat je alleen ziet wat je wilt zien, maar daar kan ik natuurlijk naast zitten. Echter, de menselijke geest is te moeilijk om zomaar even vast te stellen dat jij of ik hierin gelijk hebt. Ik claim niet dat ik dat kan, jij wel. Klinkt als blinde hoogmoed. Geen leuke en aantrekkelijke eigenschap.
Dat verklaart de recente toename in tienermoeders. Bedankt he.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:36 schreef fightclubTyler het volgende:
[..]
Het klinkt vast ook als hoogmood dat ik regelmatig dames aan de haak sla die model-looking zijn. Terwijl ik zelf niet overdreven knap, rijk of beroemd ben?
Dat is het 'm juist. Ik heb skill.
quote:Op woensdag 19 november 2014 23:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jullie zijn gewoon allemaal jaloers dat hij zoveel vrouwtjes neukt, geef maar toe.
Het is wel duidelijk dat het pua gebeuren dus om het zoveel mogelijk neuken van vrouwen draait. En dan denken dat er geen manipulatie in het spel is.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jullie zijn gewoon allemaal jaloers dat hij zoveel vrouwtjes neukt, geef maar toe.
Just keep telling yourself that.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:39 schreef fightclubTyler het volgende:
Neuken is niet eens het grootste waar het om draait. Ben eerder blij met de social skills die ik meekrijg en de keuze die ik heb in vrouwen. 50% van de huwelijk scheidt. Rara hoe komt dat, omdat ze de eerste de beste chick nemen. Ain't me.
Wat heeft dat met softie te makenquote:Op woensdag 19 november 2014 23:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik geef toe, ik ben een softie soms, maar leuk!
Ja, echt supermooi. En handgemaakt.quote:
Je mag van mij aan de haak slaan wie je aan de haak kunt slaan. Maar als jij de definities van de termen die je zelf gebruikt al niet eens fatsoenlijk kunt interpreteren is je hele "Ik weet waar ik mee bezig ben"-verhaal behoorlijk ongeloofwaardig. Daarnaast bijzonder vrouwonvriendelijk. Vooral dat laatste is waar men over valt en dat wil je gewoonweg niet zien. Nu is blind zijn een keuze in dit soort situaties natuurlijk, dus doe waar je zin in hebt. Maar probeer nu niet de apostel uit te hangen die het licht heeft gezien, want dat ben je niet.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:36 schreef fightclubTyler het volgende:
[..]
Het klinkt vast ook als hoogmood dat ik regelmatig dames aan de haak sla die model-looking zijn. Terwijl ik zelf niet overdreven knap, rijk of beroemd ben?
Dat is het 'm juist. Ik heb skill.
DUDE dat is de WWAAARHEID. Wat snap je er niet van, dat als je uit veeel meer chicks kiest. Dat je een kiest die beter bij je past.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Just keep telling yourself that.
Huwelijken scheiden niet, die stranden. Mensen scheiden. Toegegeven, sommige mensen stranden ookquote:Op woensdag 19 november 2014 23:39 schreef fightclubTyler het volgende:
Neuken is niet eens het grootste waar het om draait. Ben eerder blij met de social skills die ik meekrijg en de keuze die ik heb in vrouwen. 50% van de huwelijk scheidt. Rara hoe komt dat, omdat ze de eerste de beste chick nemen. Ain't me.
Nee.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |