Waarom staat er bij jou +1?quote:Op woensdag 19 november 2014 20:34 schreef Mani89 het volgende:
Alleen HaJee en de vraagsteller weten dit, helaas.
Nee, het zijn de gemiddelde kosten die je maakt om...quote:Op woensdag 19 november 2014 20:33 schreef mega-worstje het volgende:
Het wordt elke aflevering 1 meer en is dus het aantal afleveringen
Ik zie het niet?quote:Op woensdag 19 november 2014 20:35 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Waarom staat er bij jou +1?
de prijs van een productquote:Op woensdag 19 november 2014 20:40 schreef raptorix het volgende:
Het antwoord is heel simpel, wat laat een kassa normaal zien als je iets scanned?
Nee, het is altijd hetzelfde bedrag. De gemiddelde kosten die je maakt om...quote:
De aflevering te makenquote:Op woensdag 19 november 2014 20:41 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Nee, het is altijd hetzelfde bedrag. De gemiddelde kosten die je maakt om...
Een simpson aflevering te maken.quote:Op woensdag 19 november 2014 20:41 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Nee, het is altijd hetzelfde bedrag. De gemiddelde kosten die je maakt om...
Aan kinderenquote:Op woensdag 19 november 2014 20:44 schreef Klaploper het volgende:
$847.63 is het bedrag. Dat geef je gemiddeld per maand uit aan iets.
aan een kindquote:Op woensdag 19 november 2014 20:44 schreef Klaploper het volgende:
Ik geef geen dollars uit.quote:Op woensdag 19 november 2014 20:44 schreef Klaploper het volgende:
BIJNA goed gespeldquote:Op woensdag 19 november 2014 20:46 schreef raptorix het volgende:
De kosten van het aanleggen van de Mississipii?
Neuuh.quote:
neequote:
nee.quote:Op woensdag 19 november 2014 20:48 schreef Boca_Raton het volgende:
Beatrix heeft helemaal nooit gestudeerd.
Weg met de monarchiequote:Op woensdag 19 november 2014 20:48 schreef Boca_Raton het volgende:
Beatrix heeft helemaal nooit gestudeerd.
quote:
SORRY AIVD GRAPJE GRAPJE IK BEN ONSCHULDIG NEE NEE ALSJEBLIEFT NIET NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
quote:
quote:Op woensdag 19 november 2014 20:48 schreef houdjemond het volgende:
Iets met zo'n omhoogevallen studentengroepje
In de richting inderdaad.quote:
Verder dan iets met korpsballen kom ik ook niet.quote:Op woensdag 19 november 2014 20:53 schreef AF_ het volgende:
Ik heb gegoogled. Hier zou ik nooit op gekomen zijn
Kom maar door met het goede antwoordquote:Op woensdag 19 november 2014 20:54 schreef raptorix het volgende:
Ik ook niet, maar had het wel eens gelezen
Ik hoef ook niet het hele verhaalquote:Op woensdag 19 november 2014 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geschiedenisvervalsing oid? Maar het precieze verhaal ken ik niet.
Ja ik weet dat het geschiedenisvervalsing is, dat ze jaren hadden opgeschoven oid, dat een studentenvereniging beweert ouder te zijn dan ie is dan?quote:Op woensdag 19 november 2014 20:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik hoef ook niet het hele verhaalAlleen de leugen zelf is genoeg.
Je hebt gelijk volgens mij, dat ze zichzelf langer lieten bestaan dan dat ze deden oid.quote:Op woensdag 19 november 2014 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geschiedenisvervalsing oid? Maar het precieze verhaal ken ik niet.
Dit vind ik al goed genoeg, Mex. Je krijgt de punten van me.quote:Op woensdag 19 november 2014 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik weet dat het geschiedenisvervalsing is, dat ze jaren hadden opgeschoven oid, dat een studentenvereniging beweert ouder te zijn dan ie is dan?
maar meer weet ik niet.
ah, dus in werkelijkheid hebben ze jaren gesmokkeld en zijn ze NIET de oudste?quote:Op woensdag 19 november 2014 20:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dit vind ik al goed genoeg, Mex. Je krijgt de punten van me.
Ze beweren de oudste studentenvereniging te zijn, maar dat is de zogenaamde Leidse leugen.
Jep. Of althans, zover ik weet.quote:Op woensdag 19 november 2014 20:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ah, dus in werkelijkheid hebben ze jaren gesmokkeld en zijn ze NIET de oudste?
quote:Op woensdag 19 november 2014 20:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ah, dus in werkelijkheid hebben ze jaren gesmokkeld en zijn ze NIET de oudste?
andorraquote:Op woensdag 19 november 2014 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is het kleinste land dat ooit een olympische gouden medaille haalde?
Liechtenstein.quote:Op woensdag 19 november 2014 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is het kleinste land dat ooit een olympische gouden medaille haalde?
Dit klopt, de skier Wenzel in 1980.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |