quote:Op woensdag 19 november 2014 21:25 schreef VeerEli het volgende:
BTIk had een hele vent verwacht na al die babbels, maar hoe oud ben je joh, 16? Hahahahah
Maar echt tochquote:
quote:Op woensdag 19 november 2014 21:50 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Maar echt tochValt nu al helemaal niet meer serieus te nemen.
Link? Bron? Popcorn?quote:Op woensdag 19 november 2014 21:50 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Maar echt tochValt nu al helemaal niet meer serieus te nemen.
Jij was toch #TeamBT?quote:Op woensdag 19 november 2014 21:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Link? Bron? Popcorn?
9:00 tot 21:00 geschrobd, alles gemist.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
quote:
BT = breathtakingżquote:Op woensdag 19 november 2014 22:00 schreef Chloroform het volgende:
BT ziet er gewoon uit als een leuk knulletje. Menig 16-jarig sletje dat haar benen daarvoor zou spreiden.
Haha gvd, played your cards rightquote:
quote:Zou wel met 'm kunnen rollen hoor, hij ziet er niet slecht uit ofzo (no homoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.).
Sowieso altijd loyal aan #TeamVeer JA![]()
.
Neequote:
Voor z'n leeftijd ziet hij er niet zeer beroerd uit, nee. Als ik nog 13 was zou ik er misschien op gevallen zijnquote:Op woensdag 19 november 2014 22:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha gvd, played your cards right.
[..]
Zou wel met 'm kunnen rollen hoor, hij ziet er niet slecht uit ofzo (no homo).
Sowieso altijd loyal aan #TeamVeer JA![]()
.
Echt wel. :$quote:
Ksstquote:Op woensdag 19 november 2014 22:03 schreef wickedmen het volgende:
Lol Veer nog steeds boos probeert ze weer te stoken maar zelf eruit zien als een tienerhuppelkutje.
I really cant.
Echt he? Zet 2 heerlijke homo's bij elkaar en ik klaag niet hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |