Correct.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 10:25 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dus het kost je niks om de zitting af te wachten?
Dan zou ik de rechtzaak afwachten. Ik kan me niet voorstellen dat de rechter een lagere correctiefactor zou uitspreken.quote:
Gezien de werkgever alsnog een poging deed er zonder tussenkomst van een rechter uit te komen met wederom een laatste eindbod, denk ik dat ook. Tis pure blufpoker dus laat m voor de rechter maar een en ander aantonen dan en uitleggen waarom die correctiefactor zo (laag) moet zijn. De rechter zal zijn verhaal ook aanhoren en dan met alle stukken een oordeel vormen. En als er vrij weinig is.. kan ik me niet voorstellen dat een rechter de lat laag legt.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 10:26 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dan zou ik de rechtzaak afwachten. Ik kan me niet voorstellen dat de rechter een lagere correctiefactor zou uitspreken.
Die vraag die je me nu stelt kun je bij elke vraag stellen :/quote:Op zaterdag 10 januari 2015 10:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waarom die vraag? Je snapt zo ook wel dat ik er dus anders tegenaan kijk dan jij.
Gewoon het simpele feit dat hij bij zijn laatste beoordeling goed was (incl. salarisverhoging) zou al genoeg moeten zijn.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 10:33 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Gezien de werkgever alsnog een poging deed er zonder tussenkomst van een rechter uit te komen met wederom een laatste eindbod, denk ik dat ook. Tis pure blufpoker dus laat m voor de rechter maar een en ander aantonen dan en uitleggen waarom die correctiefactor zo (laag) moet zijn. De rechter zal zijn verhaal ook aanhoren en dan met alle stukken een oordeel vormen. En als er vrij weinig is.. kan ik me niet voorstellen dat een rechter de lat laag legt.
Ja, en andersom ook. Als die nu schikt zal die waarschijnlijk altijd een nare nasmaak eraan overhouden en altijd denken, "had ik er niet meer uit kunnen halen?". Alleen al om dat te voorkomen zou ik de rechtsgang maken, weet je in ieder geval dat er door een onafhankelijke partij naar gekeken isquote:Op zaterdag 10 januari 2015 09:54 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Er is altijd de kans dat je er met een rechtszaak niet beter uit komt dan het aanbod dat ze nu hebben gedaan toch? Plus de stress...
Is ook absoluut zo hoor.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 14:36 schreef Blik het volgende:
[..]
Ja, en andersom ook. Als die nu schikt zal die waarschijnlijk altijd een nare nasmaak eraan overhouden en altijd denken, "had ik er niet meer uit kunnen halen?". Alleen al om dat te voorkomen zou ik de rechtsgang maken, weet je in ieder geval dat er door een onafhankelijke partij naar gekeken is
van die handdruk gaat wel 52% af, dat kun je beter in een beleggingsprodukt stoppen(voor later)quote:Op donderdag 20 november 2014 12:47 schreef totalatool het volgende:
Ik zou idd even de OP moeten aanpassen, maar op een mobieltje is dat echt een gedoe.
De opzegtermijn loopt nog niet, en de ontslagvergoeding is nog niet vastgesteld maar zal zeker niet nul zijn.
Na betaling daarvan en betaling van resterende vakantiedagen etc gaat mijn WW als het goed is lopen, en dat is zeker meer dan een jaar. Voorlopig ben ik dus safe qua inkomen, en mijn vrouw heeft nog steeds een goede fulltime baan. Ik ga eens goed kijken of ik niet iets voor mezelf kan beginnen voordat ik weer ga solliciteren, maar op dit moment neem ik even een paar weken welverdiende "sabbatical".
In de vaststellingsovereenkomst die men mij voorlegde staat trouwens een punt opgenomen dat ik op moment van tekenen nog geen concreet vooruitzicht heb op een nieuwe baan. Ik vraag me af wat daar het idee achter is.
Dat is dan duidelijk. We gaan duimenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:48 schreef totalatool het volgende:
Ergens zie ik het zo:
Als ik naar de rechter ga, dan is er een kans dat ik buikpijn krijg van zijn uitspraak.
Als ik hun voorstel accepteer, dan weet ik zeker dat ik buikpijn heb.
Ik kan dit niet puur zakelijk en financieel bekijken.
Moet je ook niet doen hoor, we horen het wel als de uitspraak is geweest.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:13 schreef totalatool het volgende:
Ik doe om de een of andere reden liever geen uitspraak over wanneer de zitting exact is...
Op dit moment zit ik met de vraag in hoeverre het in het nadeel van mijn werkgever spreekt dat er totaal geen verbetertraject is gestart, en er na mijn promotie en extra salarisverhoging geen functioneringsgesprek heeft plaatsgevonden waarin mijn disfunctioneren is besproken.
Ik kan me niet voorstellen dat dat níet in hun nadeel werkt.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:13 schreef totalatool het volgende:
Ik doe om de een of andere reden liever geen uitspraak over wanneer de zitting exact is...
Op dit moment zit ik met de vraag in hoeverre het in het nadeel van mijn werkgever spreekt dat er totaal geen verbetertraject is gestart, en er na mijn promotie en extra salarisverhoging geen functioneringsgesprek heeft plaatsgevonden waarin mijn disfunctioneren is besproken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |