Heb je nou niet eens gelezen waar het om ging? Een meisje van 19....quote:Op woensdag 19 november 2014 20:26 schreef SuperFood het volgende:
zijn dit moslims die daar ook gezellig hebben lopen onthoofden? ik zeg - voor het oorlogstribunaal brengen en de doodstraf eisen wegens oorlogsmisdaden.
wat heeft ze daar gedaan dan? bloemetjes geplukt?quote:Op woensdag 19 november 2014 20:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heb je nou niet eens gelezen waar het om ging? Een meisje van 19....
Waarschijnlijk als neukmatras en potentiele werpzeug gefunctioneerd.quote:Op woensdag 19 november 2014 20:28 schreef SuperFood het volgende:
[..]
wat heeft ze daar gedaan dan? bloemetjes geplukt?
er is een moslim leger waar vrouwen ook gewoon meevechten (tegen ISIS danquote:Op woensdag 19 november 2014 20:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarschijnlijk als neukmatras en potentiele werpzeug gefunctioneerd.
Volgens mij zijn ze daar nog niet zo feministisch dat vrouwen ook onthoofden.
quote:Op woensdag 19 november 2014 20:07 schreef richard1122 het volgende:
[..]
Mensen met zulke gedachtes/opvattingen moeten we toch niet in Nederland willen hier? Zulke mensen terug laten komen is gewoon vragen om problemen, tuurlijk is kwaad met kwaad bestrijden eigenlijk geen optie maar voor zulke zieke geesten moeten we toch echt een uitzondering maken. Celstraf en/of TBS helpt niet bij deze debielen, dus ja vandaar mijn ideetje. Vind het zelf eigenlijk niet zo gek.
quote:Op woensdag 19 november 2014 21:14 schreef richard1122 het volgende:
Haha wat een reacties weer, wat ik even wil duidelijk maken is dat het toch veel te makkelijk is om zulke mensen weer terug te laten komen. Of het het nou een meisje van 19 is of een man van 40, 18+ is nog altijd volwassen.
Als zulke zieke geesten eenmaal van die rare gedachtes hebben en zelfs daadwerkelijk naar Syrie afreizen is het toch een bedreiging vooor Nederland om zulke mensen terug te laten komen?
Zullen ik jou even onthoofden anders.quote:Op woensdag 19 november 2014 19:43 schreef richard1122 het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)-nederland~a3792906/
Zullen we (wij Nederlanders) deze 'vrouw' live op televisie onthoofden, gewoon om even een statement te maken?
Ik stem voor.
quote:Op donderdag 20 november 2014 09:47 schreef Elfletterig het volgende:
Goed idee, laten we de barbaarse methoden van ISIS overnemen.
Deze meid heeft hulp nodig. Ze heeft uit zichzelf spijt getoond en hulp gezocht om terug te keren. Het is van belang dat ze haar verhaal uit de doeken doet, zodat andere meisjes kunnen worden gewaarschuwd voor de praktijken van ronselaars.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |