populatie: voederbietelquote:Op woensdag 19 november 2014 20:12 schreef voederbietel het volgende:
Eerste trekkers met powershift trouwens, voor de geïnteresseerden onder ons.
John-hert vindt dit leuk.quote:Op woensdag 19 november 2014 20:12 schreef voederbietel het volgende:
Eerste trekkers met powershift trouwens, voor de geïnteresseerden onder ons.
Nee, zijn geen John Deere'squote:Op woensdag 19 november 2014 20:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
John-hert vindt dit leuk.
Even mijn postcount masturberen.quote:Op woensdag 19 november 2014 20:17 schreef mega-worstje het volgende:
inb4: ja zo krijg je een topic wel vol.
Wil je dat we doorgaan met random dingen posten, of stel je liever een nieuwe vraag?quote:
Ik hoop niet dat 68 jouw geboortejaar is, mijn hemel zegquote:
quote:Op woensdag 19 november 2014 20:19 schreef voederbietel het volgende:
Niemand die Latijn spreekt hier?
jouwe wel?quote:Op woensdag 19 november 2014 20:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat 68 jouw geboortejaar is, mijn hemel zeg
quote:Het begon met kogellagers[bewerken]
In 1907 werd door Sven Wingquist de AB Svenska Kullager Fabriken, oftewel SKF opgericht, dat zou uitgroeien tot de grootste kogellagerfabrikant ter wereld. Zeven jaar na de oprichting werd Björn Prytz van SKF naar de Verenigde Staten gestuurd om te onderzoeken of een goedkope kogellager onder de naam Volvo een levenskans bezat. Dat bleek blijkbaar zo te zijn, want op 11 mei 1915 liet SKF Volvo als merknaam registreren. Volvo is Latijn voor ik rol en komt van het werkwoord volvere. De registratie voor het Latijnse "ik rol" gold niet alleen voor kogellagers, maar onder andere ook voor automobielen en andere transportmiddelen.
In 1914 werd op het eiland Hisingen Hisingen Nordiska Kullagerfabriken i Göteborg (NKA) opgericht om met SKF te kunnen concurreren. Dat lukte niet, mede omdat SKF de prijs van de Volvolagers verlaagde. SKF nam NKA over en kreeg daardoor ook de beschikking over de fabriekslokalen op Hisingen. Na deze overname werd Volvo in 1919 op de plank gelegd en ging verder door het leven als een papieren bedrijf. Het openbreken van de Amerikaanse markt met behulp van Volvolagers bleek namelijk niet haalbaar te zijn.
Omdat het kan.quote:Op woensdag 19 november 2014 20:23 schreef Klaploper het volgende:
Bij de intro van de simpsons wordt maggie bij de kassa gescand. Welk bedrag geeft de kassa aan? De hoogte hoef ik niet te weten, maar waarom dat bedrag.
Som van de prijzen van de boodschappen.quote:Op woensdag 19 november 2014 20:23 schreef Klaploper het volgende:
Bij de intro van de simpsons wordt maggie bij de kassa gescand. Welk bedrag geeft de kassa aan? De hoogte hoef ik niet te weten, maar waarom dat bedrag.
Ja, origineel.quote:
zo duur kost 2 gram suffraan ook, weet iemand waarom saffraan zo duur is?quote:
Heel veel werk om het te telen.quote:Op woensdag 19 november 2014 20:27 schreef raptorix het volgende:
[..]
zo duur kost 2 gram suffraan ook, weet iemand waarom saffraan zo duur is?
Dat is de vraag niet hè.quote:Op woensdag 19 november 2014 20:27 schreef mega-worstje het volgende:
Nouja dan gaan we maar raden he:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
lees de vraag. Tot nu tof nog niet goed antwoord gezien.quote:Op woensdag 19 november 2014 20:27 schreef mega-worstje het volgende:
Nouja dan gaan we maar raden he:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
Ik weiger!quote:Op woensdag 19 november 2014 20:28 schreef Klaploper het volgende:
[..]
lees de vraag. Tot nu tof nog niet goed antwoord gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |