Hoiquote:Op woensdag 19 november 2014 17:26 schreef xcachet het volgende:
Stiekem mis ik jullie af en toe wel.
Een heel klein beetje dan.
Nee. Volkswagen was kapotquote:Op woensdag 19 november 2014 17:25 schreef Elan het volgende:
[..]
hoe issie
nog in bijzondere auto's gereden?
Ja goed.quote:
Doe dat eensquote:Op woensdag 19 november 2014 17:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoi
En dan kan ik me voorstellen.
De kans is heel groot dat je GGMM niet bent tegen gekomen.quote:Op woensdag 19 november 2014 17:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja goed.
En met jou?
Ik was maandag nog bij Pathe
[..]
Doe dat eens
Nee. Die woont nog steeds in Paramaribo.quote:Op woensdag 19 november 2014 17:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De kans is heel groot dat je GGMM niet bent tegen gekomen.
FITIIEEEEEequote:Op woensdag 19 november 2014 17:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Maar mocht je maandag iets met GGMM bij Pathé hebben afgesproken is de kans nog groter dat je hem niet tegen kwam
In Amersfoort?quote:Op woensdag 19 november 2014 17:27 schreef xcachet het volgende:
Ja goed.
En met jou?
Ik was maandag nog bij Pathe
Die mis ik niet.quote:Op woensdag 19 november 2014 17:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Knut heeft een permban (zichzelf opgelegd)
xcachet, wat vind je daarvan?
Een keer niet?quote:Op woensdag 19 november 2014 17:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
In Amersfoort?
Daar ben ik ook wel eens geweest.
En ook een keer niet.
Ik had met een vriend afgesproken maar door een zeer vervelend misverstand ben ik niet gegaan en die vriend wel.quote:
Ik ben superblij dat hij een perm heeft.quote:Op woensdag 19 november 2014 17:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Knut heeft een permban (zichzelf opgelegd)
xcachet, wat vind je daarvan?
Vergeet niet dat die vriend na afloop stond te pronken met een reep Bros, jouw lievelingschocolade.quote:Op woensdag 19 november 2014 17:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had met een vriend afgesproken maar door een zeer vervelend misverstand ben ik niet gegaan en die vriend wel.
Stond hij daar in z'n eentje.
Ik voel me er nog lullig over als ik het zo weer vertel.
Jullie zijn toch allebei Japan liefhebbers?quote:Op woensdag 19 november 2014 17:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben superblij dat hij een perm heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |