Ik zou het bakken als ik jou was.quote:Op woensdag 19 november 2014 17:14 schreef Etsu het volgende:
Ik ga shoarma koken.Tot straks schatjes.
groetjes aan shoarmaquote:Op woensdag 19 november 2014 17:14 schreef Etsu het volgende:
Ik ga shoarma koken.Tot straks schatjes.
Paxcon zet pic in s&g als Brad slaagt hequote:Op woensdag 19 november 2014 17:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wil je dit in KLB bespreken? GRTD is niet de juiste plaats voor dit soort onbenullige zaken.
Alvast bedankt.
quote:Op woensdag 19 november 2014 17:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja en nee. We hebben wel afgesproken dat ik een housewarming ga organiseren en als het een succes is, ik dan een positieve note krijg inclusief een eervolle vermelding over gisteravond.
Dus zeg maar twee avonden in een positieve note.
En waar ligt De Koffer precies?
Toch jammer zijn klachten waren de enige die nog een beetje de moeite waard waren om te checken in KLBquote:
OMGquote:Op woensdag 19 november 2014 17:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Paxcon zet pic in s&g als Brad slaagt he
Kunnen we lang wachtenquote:Op woensdag 19 november 2014 17:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Sorry, maar ik wil je niet leren kennen. Ik heb gehoord dat je goudvissen vermoordt.quote:Op woensdag 19 november 2014 17:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een zeer goede vriend van johannes_vermeer en Paxcon.
Eén maar.quote:Op woensdag 19 november 2014 17:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Sorry, maar ik wil je niet leren kennen. Ik heb gehoord dat je goudvissen vermoordt.
De Pintelier ligt helemaal niet daar in de buurt.quote:Op woensdag 19 november 2014 17:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vlakbij de pintelier die je niet te ver vond.
quote:Op woensdag 19 november 2014 17:13 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Zelden zo gelachen met die vent ging die een unieke en speciale auto halen om met enige regelmaat van Hilversum naar Duitsland te rijden kocht die uiteindelijk een goudkleurige Daewoo Matiz.
Zonder rijbewijs ook nog eens maar gewoon omdat het kon
Dit hoeft niet aan de grote klok aubquote:Op woensdag 19 november 2014 17:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |