brbquote:Op woensdag 19 november 2014 16:58 schreef IsaacCuenca het volgende:
http://members.chello.nl/r.veen3/boek1.html
Tadaaa.quote:Op woensdag 19 november 2014 16:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
FR: Bob et Bobette
EN: Spike and Suzy
gestopt met lezen bij het eerste plaatjequote:Op woensdag 19 november 2014 16:58 schreef IsaacCuenca het volgende:
Dit is geen antwoord op mijn vraagquote:Op woensdag 19 november 2014 16:58 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
Suske
Wiske ontmoette Suske op het eiland Amoras. Suske was toen zeer impulsief en onbedachtzaam. Geleidelijk echter ruilde hij zijn driestheid en durf in voor voorzichtigheid en bezonnenheid. Suske is een toonvoorbeeld van trouw. Hij beredeneert een probleem en denkt na voor hij handelt. Hij laat zich in tegenstelling tot Wiske minder op sleeptouw nemen door zijn emoties. Hij neemt het zonder aarzelen op voor de verdrukten en de zwakken. Zijn moed is spreekwoordelijk.
Wiske
Reeds vanaf het eerste avontuur was het duidelijk dat Wiske nieuwsgierig was met eigenwijze ideeën. In het begin kon ze met haar kromme beentjes en lappenpopje niet ouder zijn dan een jaar of zes, in de loop der jaren kreeg ze een iets oudere look. De relatie met haar popje Schanulleke blijft echter steeds heel intens. Maar ook met Suske heeft ze een hechte band. Wanneer Suske toevallig eens een ander meisje ontmoet wordt Wiske jaloers en gaat ze resoluut in de aanval. Wiske gehoorzaamt aan haar gevoelens en impulsen. Ze is een meisje van het hart en niet van het hoofd. Wiske is zeer enthousiast en buitensporig nieuwsgierig. Ze is ook erg koppig. Deze koppigheid geeft haar vleugels en doet haar haar angst vergeten. Verder is Wiske, net zoals Suske een grote dierenvriend.
Cumshot gemist.quote:Op woensdag 19 november 2014 16:59 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
gestopt met lezen bij het eerste plaatje
heee da's plezant housesoftheholyquote:Op woensdag 19 november 2014 16:59 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
gestopt met lezen bij het eerste plaatje
gvdquote:Op woensdag 19 november 2014 16:58 schreef IsaacCuenca het volgende:
Je weet niet wat je mist johquote:Op woensdag 19 november 2014 17:00 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik heb sowieso niet veel met cumshots
pokemonquote:Op woensdag 19 november 2014 17:00 schreef TARDIS. het volgende:
Over welk onderwerp zal ik nu een vraag stellen?
Is dit de vraag? Suske en Wiske.quote:Op woensdag 19 november 2014 17:00 schreef TARDIS. het volgende:
quote:Op woensdag 19 november 2014 17:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Is dit de vraag? Suske en Wiske.
Punt voor mij.
Shit.quote:
Alles behalve Doctor Whoquote:Op woensdag 19 november 2014 17:00 schreef TARDIS. het volgende:
het is doctorquote:
Ik had het al verbeterd omdat ik deze opmerking zag aankomenquote:Op woensdag 19 november 2014 17:01 schreef TARDIS. het volgende:
nee raptorix was eerst, het wordt suske en wiske natuurlijk
[..]
het is doctor
russische wiskequote:Op woensdag 19 november 2014 17:04 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wiske hoort een wipneusje te hebben
Michiel Huisman Carice van Houtenquote:Op woensdag 19 november 2014 17:04 schreef TARDIS. het volgende:
Volgend jaar begint het nieuwe Game of Thrones seizoen, en voegt zich een nieuwe Nederlander bji de cast (niet te verwarren met 'Nieuwe Nederlander'), wie zijn de bestaande twee Nederlanders in de cast van Game of Thrones?
Extra puntje als je de naam van de nieuwe ook weet.
quote:Op woensdag 19 november 2014 17:04 schreef TARDIS. het volgende:
Volgend jaar begint het nieuwe Game of Thrones seizoen, en voegt zich een nieuwe Nederlander bji de cast (niet te verwarren met 'Nieuwe Nederlander'), wie zijn de bestaande twee Nederlanders in de cast van Game of Thrones?
Extra puntje als je de naam van de nieuwe ook weet.
1: Toto69: 87quote:Op woensdag 19 november 2014 17:05 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Michiel Huisman Carice van Houten
je vraag is trouwens fout. Effe opgezocht en er zijn er 3.quote:Op woensdag 19 november 2014 17:05 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Michiel Huisman Carice van Houten
Lees nog eens.quote:Op woensdag 19 november 2014 17:06 schreef Holy_Goat het volgende:
j
[..]
je vraag is trouwens fout. Effe opgezocht en er zijn er 3.
Mishaël Abia Lopes Cardozo is er ook eentje
nieuwe nederlander = geen nederlanderquote:Op woensdag 19 november 2014 17:06 schreef Holy_Goat het volgende:
j
[..]
je vraag is trouwens fout. Effe opgezocht en er zijn er 3.
Mishaël Abia Lopes Cardozo is er ook eentje
Ja, je vroeg er nog om, moet je wel op blijven letten.quote:Op woensdag 19 november 2014 17:06 schreef Targaryen het volgende:
Carice van Houten en michiel huismanik wist deze gvd
true thatquote:Op woensdag 19 november 2014 17:07 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja, je vroeg er nog om, moet je wel op blijven letten.
Nou vooruit dan snoes. Even denken.quote:Op woensdag 19 november 2014 17:07 schreef raptorix het volgende:
Kan er nu een game of Thrones vraag komen?
Tong op je mond dan.quote:Op woensdag 19 november 2014 17:07 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nou vooruit dan snoes. Even denken.
Ja heb ik net een GoT vraag bedachtquote:Op woensdag 19 november 2014 17:10 schreef raptorix het volgende:
Ik gaat naar huis, was weer een vruchtzaam dagje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |