En ik wilde even melden dat mijn broertje
voor 30 euro een NES met 14 spellen voor me heeft weten te regelen. Welke spellen dat zijn weet ik nog niet, maar hij neemt het zaterdag mee voor me. Dus ik hoor er weer helemaal bij.
.
quote:Ik ben jaloers
Op donderdag 31 oktober 2002 13:57 schreef I.R.Baboon het volgende:
Zo, de search werkt niet, dus maar hopen dat ie nog niet bestaat. Als spinoff van het grote Gamecube topic, waar het regelmatig over de NES gaat.En ik wilde even melden dat mijn
broertje
voor 30 euro een NES met 14 spellen voor me heeft weten te regelen. Welke spellen dat zijn weet ik nog niet, maar hij neemt het zaterdag mee voor me. Dus ik hoor er weer helemaal bij.
.
Ik wil weer een NES, dat was echt goed en eigenlijk wil ik ook weer een superNES
quote:Ik heb ze allebei nog..
Op donderdag 31 oktober 2002 14:00 schreef erikh het volgende:[..]
Ik ben jaloers
![]()
Ik wil weer een NES, dat was echt goed en eigenlijk wil ik ook weer een superNES
quote:Ja, ik ook. Maar dat komt nog wel, ik ben nou blij met mijn nes.
Op donderdag 31 oktober 2002 14:00 schreef erikh het volgende:[..]
Ik ben jaloers
![]()
quote:Speel je er nog op?
Op donderdag 31 oktober 2002 14:04 schreef daburnd88 het volgende:
Ik heb mijn nes nog steeds onder mijn tv staan
quote:Die heb ik vroeger nooit gehad, want mijn eerste spel wat SMB3. Die combocartridge SMB1/DuckHunt heb ik wel eens geleend, maar meer ook niet.
Op donderdag 31 oktober 2002 14:08 schreef Ketel_1 het volgende:
lucky bastard. Ik wacht nog steeds op koninginnedag. Ik hoop wel voor je dat Duck Hunt erbij zit, want die is essentieel.
Maar goed, als ik eenmaal een NES heb kan ik daarna rustig op zoek gaan naar een Zapper en zo.
quote:Ja, toen ik mijn NES in '99 verkocht was Zelda 1 ook al aan het dementeren geslagen. Die had ik dan ook weer eerst overgekocht van iemand anders die er heel veel mee gespeeld had.
Op donderdag 31 oktober 2002 14:12 schreef Ketel_1 het volgende:
Als er een Zelda bij zit is die save-game batterij dan niet eens langzaam aan op aan het raken.
dat word dope
Lone Gunmen en Duckhunt: heerlijk knallen met de zapper: vieze ownage heet dat
en SMB3 natuurlijk.. supergames stuk voor stuk..
ik heb ook nog een Sega Mega Drive, overigens ook zeer dope
quote:Ik hoop idd dat het niet van die 13-in-een-dozijn-platformers zijn die op een bepaald moment allemaal uitkwamen. Maar ik hoop dat de persoon van wie ik hem nou koop een beetje smaak had.
Op donderdag 31 oktober 2002 14:11 schreef Chiwakka het volgende:
Ik hoop voor jou dat er een Zelda en zeker een Mario tussenzit
Van de NES vind ik vooral Duck Hunt (met dat pistooltje) en Paper Boy leuk
quote:Af en toe
Op donderdag 31 oktober 2002 14:06 schreef erikh het volgende:[..]
Speel je er nog op?
quote:Yoshi kwam toch pas voor het eerst kijken op de SNES, dacht ik.
Op donderdag 31 oktober 2002 14:15 schreef Erosjuhhh het volgende:
Alles met Yoshi rulez!!!
vooral dat je allemaal verschillende Yoshi's kan.. die blauwe rulez (kan vliegen) ohh ik wil ook weer zoon NES!!!
[Dit bericht is gewijzigd door Ketel_1 op 31-10-2002 14:18]
quote:whehe klopt.. super mario world heette die.
Yoshi kwam toch pas voor het eerste kijken op de SNES, dacht ik.
quote:Hoewel Yoshi voor het eerst kwam kijken op de SNES (Super Mario World) zijn er wel NES-spellen met hem verschenen. Zo had ik bijvoorbeeld het zeer leuke Mario & Yoshi.
Op donderdag 31 oktober 2002 14:17 schreef Ketel_1 het volgende:[..]
Yoshi kwam toch pas voor het eerste kijken op de SNES, dacht ik.
quote:Zelda 3 is toch link's awakening (en die was toch op de snes?)
Op donderdag 31 oktober 2002 14:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ay, Den goede oude NES.
Zelda 1, 2 en 3, Metroid, Duckhunt e.v.a...
Mooi was die tijd..
link to the past, die gouden, was 2 dacht ik
*zucht* nes staat nog in de kast, maar al mn spelletjes heb ik uitgeleend nu
vriend van mij werkt daar, dus ik kan het weten
quote:Ik vind het een beetje overdreven om met een gigantische bazooka op je schouder voor de TV te gaan zitten om schietspelletjes te doen
Op donderdag 31 oktober 2002 14:19 schreef I.R.Baboon het volgende:
En ik wil eigenlijk een SNES met Scope. Ik ken iemand die er een had en de scope was echt cool. Hoewel geflopt. Schijnen best zeldzaam te zijn nu.
quote:ik vind het super dope juist
Ik vind het een beetje overdreven om met een gigantische bazooka op je schouder voor de TV te gaan zitten om schietspelletjes te doen
net als de menacer voor de sega: enorme vizieren bovenop waar je geen aars aan hebt. das toch prachtig
quote:Link to the past was de derde, en die was voor de SNES. Link's awakening was voor de GB. Er zijn 2 zelda's voor de NES uitgekomen.
Op donderdag 31 oktober 2002 14:19 schreef ToMaSZ het volgende:[..]
Zelda 3 is toch link's awakening (en die was toch op de snes?)
quote:Hoe duur zijn die dingen eigenlijk? Want ze zijn wel ultiem cool.
Op donderdag 31 oktober 2002 14:20 schreef Henkmanz het volgende:
Gameshop Twente in hengelo heeft nog 2 scopes liggen...vriend van mij werkt daar, dus ik kan het weten
quote:weet zo niet uit mn hoofd: weet wel dat ik vanavond een NES koop (er is koopavond in hengelo) dus ik kan wel ff voor je kijken... dan post ik later hier wel hoe duur ie is.
Hoe duur zijn die dingen eigenlijk? Want ze zijn wel ultiem cool.
quote:Zijn die dingen nog gewoon in de winkel te koop daar? Gewoon nieuw met doos en al?
Op donderdag 31 oktober 2002 14:24 schreef Henkmanz het volgende:[..]
weet zo niet uit mn hoofd: weet wel dat ik vanavond een NES koop (er is koopavond in hengelo) dus ik kan wel ff voor je kijken... dan post ik later hier wel hoe duur ie is.
quote:oeww die bazooka! (is dat een 'Scope'?) was echt koel!
Op donderdag 31 oktober 2002 14:21 schreef Ketel_1 het volgende:[..]
Ik vind het een beetje overdreven om met een gigantische bazooka op je schouder voor de TV te gaan zitten om schietspelletjes te doen
.
quote:Jah, bedankt. En kijk dan ook maar meteen effe hoe duur de SNES en eventuele andere NES-dingen zijn.
Op donderdag 31 oktober 2002 14:24 schreef Henkmanz het volgende:[..]
weet zo niet uit mn hoofd: weet wel dat ik vanavond een NES koop (er is koopavond in hengelo) dus ik kan wel ff voor je kijken... dan post ik later hier wel hoe duur ie is.
quote:neej, was dat maar zo
Zijn die dingen nog gewoon in de winkel te koop daar? Gewoon nieuw met doos en al?
quote:Doe ik wel ff. ik zal deze pagina ff bookmarken.
Jah, bedankt. En kijk dan ook maar meteen effe hoe duur de SNES en eventuele andere NES-dingen zijn.
Als ik m nog heb, geinteresseerden?
mijn neefje heeft op de dreamcast een emulator met iets van 250 NES spellen ofzo
quote:moetje voor de gein eens op eBay.nl kijken hoeveel je kan vragen voor een scope
Volgens mij heb ik ook nog een scope liggen.... mijn snes is een paar jaar terug jammerlijk doorgefikt
quote:hmmz...
Op donderdag 31 oktober 2002 14:29 schreef Henkmanz het volgende:[..]
moetje voor de gein eens op eBay.nl kijken hoeveel je kan vragen voor een scope
zul je nog versteld staan hoeveel mensen daarop bieden
quote:emulator is aardig, maar ik heb toch veel liever de originele NES. Ik mis die kleine vierkantje, totaal niet comfortabele controllertjes toch wel eigenljk
Op donderdag 31 oktober 2002 14:28 schreef ramsesii het volgende:
NES RULES !!!mijn neefje heeft op de dreamcast een emulator met iets van 250 NES spellen ofzo
quote:Ik heb ook genoeg NESspellen op m'n PC. Maar dat is nep.
Op donderdag 31 oktober 2002 14:28 schreef ramsesii het volgende:
NES RULES !!!mijn neefje heeft op de dreamcast een emulator met iets van 250 NES spellen ofzo
quote:Yep. Hoewel ik dan eigenlijk nog wel een SNES moet hebben.
Op donderdag 31 oktober 2002 14:27 schreef ToMaSZ het volgende:
Volgens mij heb ik ook nog een scope liggen.... mijn snes is een paar jaar terug jammerlijk doorgefiktAls ik m nog heb, geinteresseerden?
quote:Hou je mond. Hoewel ik de preciese prijs ook niet weet.
Op donderdag 31 oktober 2002 14:29 schreef Henkmanz het volgende:[..]
moetje voor de gein eens op eBay.nl kijken hoeveel je kan vragen voor een scope
zul je nog versteld staan hoeveel mensen daarop bieden
quote:whaha chill man..
Op donderdag 31 oktober 2002 14:31 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Hou je mond. Hoewel ik de preciese prijs ook niet weet.
quote:je moet wat als een NES nog maar schaars verkrijgbaar zijn... en weet je hoeveel geld je ermee uitspaart
Op donderdag 31 oktober 2002 14:31 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Ik heb ook genoeg NESspellen op m'n PC. Maar dat is nep.
quote:Oooooooooh. Dat valt idd mee.
Op donderdag 31 oktober 2002 14:33 schreef ToMaSZ het volgende:
hmm valt tegen hoor:
SNES Super Nintendo Super Scope 6 COMPLETE!!! $9.99 - 9d 14h 08m
quote:Whaha je was al bang dat je vies veel moest neerleggen? Als je zoiets 2e hand zonder doos koopt zit je vaak onder de 50 euro voor zoiets.
Op donderdag 31 oktober 2002 14:34 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Oooooooooh. Dat valt idd mee.
quote:Minder zelfs. http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=1392716237 staat nog op 10 cent.
Op donderdag 31 oktober 2002 14:33 schreef ToMaSZ het volgende:
hmm valt tegen hoor:
SNES Super Nintendo Super Scope 6 COMPLETE!!! $9.99 - 9d 14h 08m
Dus een SNES incl. scope moet ook mogelijk zijn.
Nu nog een Virtual Boy. Dat wordt toch iets lastiger, vermoed ik. Heb er ooit wel eens op gespeeld. .
das nie duur als ie werkt tenminste
quote:Haha, das echt een collectors item denk ik... volgens mij is dat op de atari jaguar na de meest geflopte console
Op donderdag 31 oktober 2002 14:36 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Minder zelfs. http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=1392716237 staat nog op 10 cent.
Dus een SNES incl. scope moet ook mogelijk zijn.
Nu nog een Virtual Boy. Dat wordt toch iets lastiger, vermoed ik. Heb er ooit wel eens op gespeeld.
.
quote:Idd. Maar zonder Duck Hunt (of een van de andere spellen die met de Zapper werkte) heb je er behoorlijk niks aan.
Op donderdag 31 oktober 2002 14:37 schreef Henkmanz het volgende:
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=1392794532] zapper op ebaydas nie duur
als ie werkt tenminste
quote:dat is dus een kwestie van rondvragen aan bekenden met een Nintendo
Op donderdag 31 oktober 2002 14:40 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Idd. Maar zonder Duck Hunt (of een van de andere spellen die met de Zapper werkte) heb je er behoorlijk niks aan.
quote:Het had toch iets te maken met nekklachten of hoofdpijn of zo? Ik heb er in '95 of '96 op de Nintendo Power Dagen of hoe dat ook heette mee gespeeld. Dat was wel keicool, 3d flipperen.
Op donderdag 31 oktober 2002 14:39 schreef ToMaSZ het volgende:[..]
Haha, das echt een collectors item denk ik... volgens mij is dat op de atari jaguar na de meest geflopte console
quote:*hnkmnz herinnert zich nog hoe hij voor het eerst las over de VirtualBoy in zn power unlimited (die toen nog HEEL cheap was
Op donderdag 31 oktober 2002 14:41 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Het had toch iets te maken met nekklachten of hoofdpijn of zo? Ik heb er in '95 of '96 op de Nintendo Power Dagen of hoe dat ook heette mee gespeeld. Dat was wel keicool, 3d flipperen.
kwijlen was dat!
quote:Was idd supergaaf apparaatje, maar had vlgns mij idd te maken met de niet geheel ergonomische speelhouding...
Op donderdag 31 oktober 2002 14:43 schreef Henkmanz het volgende:[..]
*hnkmnz herinnert zich nog hoe hij voor het eerst las over de VirtualBoy in zn power unlimited (die toen nog HEEL cheap was
)
kwijlen was dat!
quote:Link's Awakening is deel 1 (dacht ik)
Op donderdag 31 oktober 2002 14:19 schreef ToMaSZ het volgende:[..]
Zelda 3 is toch link's awakening (en die was toch op de snes?)
quote:D'r zijn er maar 2 op de NES uitgekomen. Link's awakening heeft geen nummer, maar dat zou #4 zijn. En die was voor de GB.
Op donderdag 31 oktober 2002 15:39 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Link's Awakening is deel 1 (dacht ik)
Maar 1, 2 en 3 waren op de NES..
Voor de NES:
Zelda I (Moet ik echt nog eens aanschaffen)
Zelda II: The Adventure Of Link (Die heb ik nog..gouden cartridge )
Snes :
Zelda : A Link To The Past (Ook kopen)
GB & GBC :
Zelda : Link's Awakening (DX)... (ik heb beide versie's)
Ik heb zelf thuis nog een NES, N64, oude Gameboy & een Gameboy color liggen. Ben op zoek naar een aantrekkelijke aanbieding wat een SNES betreft. Die HCC dagen...waar zijn die eigenlijk?
quote:Je vergeet de zelda's op CD-I.
Op donderdag 31 oktober 2002 16:19 schreef StarGazer het volgende:
Zelda versies:
Voor de NES:Zelda I (Moet ik echt nog eens aanschaffen)
Zelda II: The Adventure Of Link (Die heb ik nog..gouden cartridge)
Snes :
Zelda : A Link To The Past (Ook kopen)
GB & GBC :
Zelda : Link's Awakening (DX)... (ik heb beide versie's)
Ik heb zelf thuis nog een NES, N64, oude Gameboy & een Gameboy color liggen. Ben op zoek naar een aantrekkelijke aanbieding wat een SNES betreft. Die HCC dagen...waar zijn die eigenlijk?
quote:Utrecht
Op donderdag 31 oktober 2002 16:19 schreef StarGazer het volgende:
Die HCC dagen...waar zijn die eigenlijk?
quote:Ik zag op de rommelmarkt ook nog yoshi's cookie voor de NES liggen
Op donderdag 31 oktober 2002 14:17 schreef Ketel_1 het volgende:[..]
Yoshi kwam toch pas voor het eerst kijken op de SNES, dacht ik.
ik heb nog wel een adresje
Ik kan me nog herinneren SMB3 voor mijn verjaardag te hebben gekregen. Hij was toen splinternieuw en kostte fl150,-
Memories. Is er btw nog iemand de spy vs.spy heeft gespeeld?
Ik ben gister in hengelo bij de gamesshop geweest, heb mezelf inderdaad een NES gekocht + 2 controllers + Super Mario Bros/Duckhunt. De zapper krijg ik dinsdag, die moest eerst nog opgehaald worden van het magazijn. Prijzen:
- NES (+ 1 controller, adapter, coax-aansluiting) varierend van ¤25 tot ¤40, ligt aan de staat.
- Controller, ¤7,50
- Games variërend van ¤5 euro voor de lame games tot ¤20 voor de mooie games met doos en handleiding (kan wel beetje geragd zijn)
- Zapper, ¤7,50
Verder ook nog knetterveel acessoires such as joysticks enzo, knetterleip
Ik kreeg ook nog 1 week garantie op de kabels, en 3 maanden garantie op de NES zelf
Ik heb er ook een scope gezien voor de SNES: die kostte maar 12,50... kale scope dus, zonder doos enzo.
FF voor de modjes en admins: ik maak geen reclame hier, want het is niet mijn winkel ofzo en ik werk er ook nie, tis dus gewoon info voor de mensen die willen weten hoeveel je ongeveer moet betalen voor een NES... dus niet bannen please
Ahh, ik weet nog dat mijn moeder Super Mario 3 had gekocht voor kerstmis. En toen moesten mijn broer en ik een week wachten. Ik ben iedere dag een paar minuten naar de doos gaan kijken . Oh wat was ik blij toe we eindelijk mochten spelen..
quote:Hehe ik weet nog dat ik toen punch out voor de nes kreeg, het is me helaas nooit gelukt om die uit te spelen
Op vrijdag 1 november 2002 09:31 schreef Lexie het volgende:
Zo streng zijn ze nou ook weer niet hoor.
Ahh, ik weet nog dat mijn moeder Super Mario 3 had gekocht voor kerstmis. En toen moesten mijn broer en ik een week wachten. Ik ben iedere dag een paar minuten naar de doos gaan kijken
. Oh wat was ik blij toe we eindelijk mochten spelen..
quote:op de europese markt (en de nederlandse) zijn er maar een stuk of 3 uitgekomen:
Op vrijdag 1 november 2002 10:27 schreef Lexie het volgende:
Welke schietspellen zijn er eigenlijk allemaal voor de zapper? Duck hunt gaat toch een beetje vervelen na een tijdje...
- Duck hunt (wie kent hem niet)
- Wild Gunmen (wachten tot de timer op 0 staat en dan hopen dat de cowboy tegenover je langzamer is met zn gun pakken dan jij)
- Operation Wolf (ook een klassieker, legermannetjes en bootjes afschieten)
Verder zijn er nog diverse "101 spellen op 1 cartridge"-cartrigdes op de markt geweest die spellen bevatte voor de zapper, maar geen van die spellen kon tippen aan de kwaliteit van de bovengenoemde 3 games...
*henkmanz gaat lekker eenden schieten maandag, ownz!
quote:Kun je beter marktplaats afstruimen
Op vrijdag 1 november 2002 10:32 schreef Lexie het volgende:
Ik ga eens even ebay afstruinen
http://www.thepong.com/Sites/Left/Nintendo/NPeri.htm
[Dit bericht is gewijzigd door Lexie op 01-11-2002 10:43]
quote:Is dat voor paperboy ofzo??
Op vrijdag 1 november 2002 10:40 schreef Lexie het volgende:
En wie kent deze nog
Die is wel heeel über:
[afbeelding]
Ik weet nog dat ene spel dat je op die mat stond om je mannetje te besturen. Werd ook nog gespeeld door BNers bij Show Masters.
ik heb nachten gedroomd van dat ding !! serieus!!
super mooi :P:P
waar heb je die gevonden en hoeveel lap je voor zo'n kreng?
quote:Iemand verkoopt hem op marktplaats.nl
Op vrijdag 1 november 2002 10:42 schreef Henkmanz het volgende:
omfgggg de powerglove!!!ik heb nachten gedroomd van dat ding !! serieus!!
super mooi
:P:P
waar heb je die gevonden en hoeveel lap je voor zo'n kreng?
Herstel, iemand zoekt hem..
quote:*hnkmnz heeft ooit zon ding, i fucking promise
Op vrijdag 1 november 2002 10:46 schreef Lexie het volgende:[..]
Iemand verkoopt hem op marktplaats.nl
Maar hij kostte nieuw al iets van 100 euro, en hij zal nu wel helemaal prijzig zijnHerstel, iemand zoekt hem..
ik ga gewoon zoeken tot ik er bij neerval!
Dus dat wordt snel op zoek naar:
-Megaman
-Mario
-Misschien zelda
quote:Mario hebben ze wel bij Gamesshops in Nederland.. megaman 2 hadden ze ook bij gameshop twente, ben verder niet echt op de hoogte van andere shops..
Op vrijdag 1 november 2002 13:10 schreef I.R.Baboon het volgende:
Helaas geen mario of zelda bij de spellenselectie die ik krijg. Wel Ducktales 2 (zucht), 2 voetbalspellen (hoewel World Cup altijd wel heel stoer was vroeger), een ijshockeyspel, en de rest ben ik alweer vergeten.Dus dat wordt snel op zoek naar:
-Megaman
-Mario
-Misschien zelda
Heb zelf nog een NES met Zapper en 2 controllers uiteraard. Uit m'n hoofd de spellen:
- Zelda I (bijna compleet, geen map *huil* maar doos + boekje)
- Zelda II
- Mario 1/DH, 2 en 3
- RC Pro Am
- Blades of Steel
- World Cup
- Konami Hyper Soccer
- Een gesuckte 67 in 1 o.i.d.
En nog 2 anderen waarvan ik niet op de naam kan komen.
SNES met als meest trotse bezit Zelda III, COMPLEET in uitstekende staat Nog een stuk of 10 andere games ook. Ik speel er eigenlijk zelden op...
quote:Ook leuk. Nederland in een paar shirt.
Op zaterdag 2 november 2002 13:04 schreef twi het volgende:
- Konami Hyper Soccer
quote:LOL inderdaad. Heb aan World Cup multiplayer meer plezier gehad, hoewel ik me nog kan herinneren als klein jochie zo uit te kijken naar Hyper Soccer...Die viel toen behoorlijk tegen
Op zaterdag 2 november 2002 13:47 schreef MeneerTim het volgende:[..]
Ook leuk. Nederland in een paar shirt.
quote:Punch Out! Geweldig spel was dat, en helemaal uitgespeeld, elke keer andere combinatie's.. grappige mannetjes ook
Op vrijdag 1 november 2002 10:09 schreef erikh het volgende:[..]
Hehe ik weet nog dat ik toen punch out voor de nes kreeg, het is me helaas nooit gelukt om die uit te spelen
quote:Worldcup Soccer is toch dat spel waarin je mensen kan doodschoppen?
Op zaterdag 2 november 2002 15:12 schreef twi het volgende:[..]
LOL inderdaad. Heb aan World Cup multiplayer meer plezier gehad, hoewel ik me nog kan herinneren als klein jochie zo uit te kijken naar Hyper Soccer...Die viel toen behoorlijk tegen
quote:
Op zaterdag 2 november 2002 17:37 schreef MeneerTim het volgende:[..]
Worldcup Soccer is toch dat spel waarin je mensen kan doodschoppen?
quote:Inderdaad
Op zaterdag 2 november 2002 18:44 schreef twi het volgende:Yep. Erg leuk met 4 spelers.
quote:Wat werkt daarmee (heb ik geleerd bij de gamesshop) is de cartridge IETSJE naar je toetrekken, dat die dus niet helemaal knetterhard achterin zit... dat werkt hier wel namelijk
Op zaterdag 2 november 2002 23:39 schreef I.R.Baboon het volgende:
Boehoe, snik. Vanmiddag kreeg ik mijn NES. Sluit ik hem aan via de AV, krijg ik dat witte scherm (wat je vroeger ook wel eens kreeg als er iets niet klopte). Dus ander spel proberen. Weer wit scherm. Dan maar via Antenne proberen. Idem Dito. Nog een ander spel, in de NES blazen (werkte vroeger altijd), weer wit scherm. Heel even deed ie het op een bepaald moment. Dus ik ander spel proberen, weer wit scherm. Zelfde spel nog eens proberen, wit scherm. Dus ik heb na 1,5 uur alles drievoudig checken de hoop opgegeven en de NES teruggegeven. En nou maar hopen dat ik ergens anders wel een goede nes kan vinden..
Je hebt hem dan binnen 3 dagen in huis. Credit card noodzakelijk...Dit is de enige permanente oplossing (althans, voor de komende vijf tot tien jaar, i.s.m. een cleaningkit).
Als je heel slim bent bestel je er direct 2. Dan heb je altijd een reserveconnector op voorraad voor als 'ie het weer begeeft. Maximaal 22 € eraan besteden, anders heb je kans dat je extra belasting moet betalen.
quote:Ik ook trouwens
Op donderdag 31 oktober 2002 14:41 schreef I.R.Baboon het volgende:
Het had toch iets te maken met nekklachten of hoofdpijn of zo? Ik heb er in '95 of '96 op de Nintendo Power Dagen of hoe dat ook heette mee gespeeld. Dat was wel keicool, 3d flipperen.
quote:Het waren de power series van 94 zie ik (score: 66410 punten op Choco Island, Super Mario World
Op zondag 3 november 2002 13:29 schreef speknek het volgende:
Ik ook trouwens. Ik had nog meegedaan aan de voorrondes, maar werd toen tweede. Die bastard boven me had gecheat, dat kon niet anders.
quote:Daar heb je het echte console-gevoel niet mee
Op zondag 3 november 2002 16:44 schreef Radost_FX het volgende:
niemand die een NES emulator met romz gebruikt voor op de PC?
quote:Best duur...
[quote]Vanmiddag voor 50 euro een tweedehandse NES met controller en 4 spellen
Ik heb trouwens nog een originele grijze zapper met duckhunt apart, dus niet de mario/duckhunt combi. Ik herinner me dat na een paar maanden alleen nog maar de oranje zapper te verkrijgen was en iedereen die ik kende had altijd dat oranje ding. Zijn er fokkers die ook de trotse bezitter zijn van een grijze zapper?
ps Captain N roeleert!
quote:Jaaa, Captain N roeleert zwaar
Op zondag 3 november 2002 23:09 schreef IsaacD het volgende:
Als opa het hier zich nog goed herinnert was er ook nog een ander zapper spel, nl. balloon kid of zoiets. Dat hield in dat een mannetje over je scherm liep en dat allerlei vijanden hem aanvielen die jij dan kapot moest schieten.Ik heb trouwens nog een originele grijze zapper met duckhunt apart, dus niet de mario/duckhunt combi. Ik herinner me dat na een paar maanden alleen nog maar de oranje zapper te verkrijgen was en iedereen die ik kende had altijd dat oranje ding. Zijn er fokkers die ook de trotse bezitter zijn van een grijze zapper?
ps Captain N roeleert!
quote:Vriend van me is toen wel door die ronde heen gekomen, en die moest toen tegen de beste 199 anderen van nederland.
Op zondag 3 november 2002 17:06 schreef speknek het volgende:[..]
Het waren de power series van 94 zie ik (score: 66410 punten op Choco Island, Super Mario World
).
Maar het jaar daarna ben ik naar die powerdagen geweest, gewoon als publiek.
quote:Ja, bij mij hetzelfde..
Op maandag 4 november 2002 01:17 schreef Henno het volgende:
Ik heb de NES en Super NES beide nog staan, ze werken nog goed, en ga ze zeker ook niet wegdoen. Heb ook die Zapper en Duck Huntda's lache! Alelen begint de NES een beetje het 'knipper'-probleem te krijgen dat r iets gebogen is ofzo en dat je dan heel lang moet klooien voordat ie n spel eindelijk start i.p.v. knippert. Schijnt heel vaak voor te komen.
Mario Bross
Megaman
w8 eens ik heb hem nog in de kast staan stof
NES 4-EVER
quote:Maar natuurlijk niet zo koel als Motherbrain [The Big Mamma!], Eggplant Wizard [Sjezus wat een koele stem zeg!], King Hippo en Dr. Willy [je weet wel die sadistische Duitser!]
Op maandag 4 november 2002 10:27 schreef speknek het volgende:
Captain N was een mietje.
Simon "Have no Fear, Simon Belmont is here" Belmont daarentegen...
Simon "Let ME help you, princess" Belmont is natuurlijk ook niet te overtreffen!
Zucht.... waar blijven de tijden...
Ik heb weleens in een documantaire zo'n Nintendo hulplijn gezien... dat was echt tof! Al die Randstad gasten stoned achter een nintendo 8-bit computer met zo'n pre-historische headset op en een kopje warme "choco" al die wanhopige kids uit de brand helpen. Ze lieten ook zo'n draaiboek zien van zelda 2 op de nes... Tolkien zou wit wegtrekken en Greenpeace zou gelijk een inval doen... sjeezz wat een pak papier!
Die goede oude tijd dat je nog geen internet had en in zo'n nintendo blad op de cheats van de spelletjes moest wachten komen ook nooit meer terug... snik snotter
[IsaacD kruipt weer gelijk achter zijn old skool Nes met 20 spellen + one hell of a mighty zapper... ]
quote:*vinger opsteekt*
Op maandag 4 november 2002 18:59 schreef IsaacD het volgende:
Heeft er iemand nog weleens naar Club Nintendo gebeld? Dat was namelijk een telefoonnummer dat je vroeger gratis [??!!!] kon bellen als je ergens niet uitkwam met een spel... na een anderhalf uur in de wacht te hebben gestaan, kreeg je daarna een Nintendo medewerker aan de lijn die net een beetje te veel coke had genomen! Daarna legde je je probleem uit en ging hij met van die enorme boeken kijken of jouw probleem ook ergens vermeld stond!Ik heb weleens in een documantaire zo'n Nintendo hulplijn gezien... dat was echt tof! Al die Randstad gasten stoned achter een nintendo 8-bit computer met zo'n pre-historische headset op en een kopje warme "choco" al die wanhopige kids uit de brand helpen. Ze lieten ook zo'n draaiboek zien van zelda 2 op de nes... Tolkien zou wit wegtrekken en Greenpeace zou gelijk een inval doen... sjeezz wat een pak papier!
Die goede oude tijd dat je nog geen internet had en in zo'n nintendo blad op de cheats van de spelletjes moest wachten komen ook nooit meer terug... snik snotter
[IsaacD kruipt weer gelijk achter zijn old skool Nes met 20 spellen + one hell of a mighty zapper...
]
Ik kwam niet verder bij mario 2. Volgens mij was dat in wereld vier. Daar was zo'n heel brede "rivier". En dan moest je op de eieren van die dinosaurus (hoe heet hij/zij ook alweer, het was wel een travestiet ) springen en dan naar de overkant zweven.
Dat was weer 5 gulden, en niet gratis.
ik heb gisternacht nog tot zéér laat super mario gespeeld en ben nu zo brak dat ik vanavond om 9 uur maar ga slapen
quote:Hij doet het niet
Op donderdag 7 november 2002 09:07 schreef speknek het volgende:
Hier staat een Captain N episode.
http://xferla3.fileplanet.com/^699462817/classicgaming/castlevania/avi/capn-ep1.zip
quote:Okay dan!
Op maandag 4 november 2002 21:53 schreef speknek het volgende:
Ik weet nog dat ik op een gegeven moment niet verder kwam met Mission Impossible en ze toen weigerden meer dan een tip te geven. Toen heb ik dus heel vaak achter elkaar een valse naam en een ander accent opgezet om ze het toch te ontfutselen. Okee op een gegeven moment raakten ze wel achterdochtig.
*IsaacD vond al dat de mensen hem vandaag allemaal zo raar aankeken....
en wat is duckhunt toch een héérlijk spel ;P
nu nog Wild Gunmen en henk is blij
Was 1/3 schietspel, 1/3 racegame en 1/3 knokken a la Double Dragon. Erg grappig, maar in mijn herinnering iets te makkelijk uit te spelen...
Het meest wazige spel dat ik op de NES had, was er een waar je een ruimte held speelde, die steeds delen van z'n schip/computer op verschillende planeten moest terugvinden, geloof ik. En tussendoor had je dan wazige dialogen in je ruimteschip...
Grappige graphics (niet zo pixelig, was vooruitstrevend voor die tijd), geen idee meer hoe 't heette...
quote:Spel heet "Rad Gravity" geloof ik. Was inderdaad wel geinig ja.
Op woensdag 13 november 2002 15:22 schreef stijlachterover het volgende:Het meest wazige spel dat ik op de NES had, was er een waar je een ruimte held speelde, die steeds delen van z'n schip/computer op verschillende planeten moest terugvinden, geloof ik. En tussendoor had je dan wazige dialogen in je ruimteschip...
Grappige graphics (niet zo pixelig, was vooruitstrevend voor die tijd), geen idee meer hoe 't heette...
quote:Fuck die klotewinkel Gameshop Twente. Ze hebben vandaag op de HCC-dagen een vriend van me gebeukt omdat ze dachten dat hij aan et jatten was. Daarna hebben ze ook nog zn nintendo64+spel afgepakt, wat ie eerder op de dag had gekocht. En ja, hij had de BON nog WEL...
Op donderdag 31 oktober 2002 14:14 schreef Henkmanz het volgende:
*hnkmnz gaat ook een NES kopen... 35 pleuro bij de gameshop in hengelo..dat word dope
Lone Gunmen en Duckhunt: heerlijk knallen met de zapper: vieze ownage heet dat
en SMB3 natuurlijk.. supergames stuk voor stuk..ik heb ook nog een Sega Mega Drive, overigens ook zeer dope
Als ze geluk hebben staan ze volgend jaar weer op de HCC, maar als het aan mij ligt niet meer...
Klootzakken, we gaan morgen aangifte doen
Da kunnen ze toch niet zomaar maken?
quote:
Op zondag 24 november 2002 21:53 schreef MeAndMyself het volgende:[..]
Fuck die klotewinkel Gameshop Twente. Ze hebben vandaag op de HCC-dagen een vriend van me gebeukt omdat ze dachten dat hij aan et jatten was. Daarna hebben ze ook nog zn nintendo64+spel afgepakt, wat ie eerder op de dag had gekocht. En ja, hij had de BON nog WEL...
Als ze geluk hebben staan ze volgend jaar weer op de HCC, maar als het aan mij ligt niet meer...
quote:heb ik ook wel eens last van.
Op maandag 4 november 2002 01:17 schreef Henno het volgende:
Ik heb de NES en Super NES beide nog staan, ze werken nog goed, en ga ze zeker ook niet wegdoen. Heb ook die Zapper en Duck Huntda's lache! Alelen begint de NES een beetje het 'knipper'-probleem te krijgen dat r iets gebogen is ofzo en dat je dan heel lang moet klooien voordat ie n spel eindelijk start i.p.v. knippert. Schijnt heel vaak voor te komen.
*weet dat daar een NES, SNES, N64, GameCube en GBA in staan*
*heeft ook nog een hele zooi spellen, waaronder alle Zelda's, Metroids, Mega Man's (of is het Mega Men??) en Mario's*
*is zo dom geweest z'n hele ouwe GB eens een keer weg te geven*
Eventjes nog over de Zelda's... er zijn nog 2 Zelda's uitgebracht op de GB Color: Oracle of Seasons en Oracle of Time. Beide spellen best tof en niet al te makelijk *vooral een frustrerend dansstukje in Seasons...*
En natuurlijk de 2 Zelda's op de N64, roelen best wel!
*is blij dat hij van de 'oude' 8-bit generatie is*
Ging daar voornamelijk om de gameplay ipv hoe het spel eruitziet...
*kent genoeg ouwe spellen die tig keer leuker en moeilijker zijn dan veel van de moderne spelletjes*
*zucht in nostalgie*
quote:Ga maar aangifte doen
Op zondag 24 november 2002 21:53 schreef MeAndMyself het volgende:[..]
Fuck die klotewinkel Gameshop Twente. Ze hebben vandaag op de HCC-dagen een vriend van me gebeukt omdat ze dachten dat hij aan et jatten was. Daarna hebben ze ook nog zn nintendo64+spel afgepakt, wat ie eerder op de dag had gekocht. En ja, hij had de BON nog WEL...
* Henkmanz heeft mario 2 in box gekocht voor 17,50¤
probeer die nog maar eens ergens te vinden
Ik heb het dit weekend weer gespeeld, en wist alle munt blokjes en extra levens og gewoon te vinden
quote:ik heb hem... bout spel
Op woensdag 11 december 2002 15:27 schreef Henkmanz het volgende:
w00000000000000000000000t* Henkmanz heeft mario 2 in box gekocht voor 17,50¤
![]()
quote:nee man is uberleip
Op donderdag 12 december 2002 07:48 schreef donald_dick het volgende:[..]
ik heb hem... bout spel
Op m'n kamer aangesloten op m'n TV, waar geen AV-ding op zit, dus heb ik hem via de antenne/kabel/hoe dat ook heet aangesloten. Frequentie gevonden zowel wanneer het knopje achterop op 3 als dat het op 4 staat. Maar goed, als ik het spel er in doe geeft ie of een wit scherm, of het goede scherm maar vervormd, of heel even het goede scherm en een paar bliepjes, voordat ie vastloopt of zo.
Valt dit schoon te maken, of moet er wat vervangen worden? En zo ja, kan ik dat zelf (ik kan niks zelf), en zo niet, wie kan dat wel? en hoe veel kost dat?
* Je kabels kunnen een breuk hebben
* Je cardridges kunnen vuil zijn: de contacten schoonmaken (schoonblazen, aceton (VOORZICHTIG))
* Er kan een fout binnenin de NES zitten
De eerste 2 kan je zelf controleren/doen
Als die niet helpen met je gewoon ff langsgaan bij Replay of een mailtje sturen naar Nintendo voor info. Misschien weten zij wel waar je ze kan laten repareren
quote:Hmm, okee. Ik zal het morgen eens proberen allemaal. Maar ik vermoed dat het binnenin de NES zit. Ouderdom lijkt me best goed mogelijk.
Op woensdag 18 december 2002 00:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
kan aanv erschillende dingen liggen* Je kabels kunnen een breuk hebben
* Je cardridges kunnen vuil zijn: de contacten schoonmaken (schoonblazen, aceton (VOORZICHTIG))
* Er kan een fout binnenin de NES zittenDe eerste 2 kan je zelf controleren/doen
Als die niet helpen met je gewoon ff langsgaan bij Replay of een mailtje sturen naar Nintendo voor info. Misschien weten zij wel waar je ze kan laten repareren
quote:Wisten jullie dat... Mario 2 gewoon een mod van een ander spelletje is dat voor de Japanse markt bestemd was? Dat verklaart ook waarom het spelconcept zo afwijkt van mario1. Wel goedkoop scoren van nintendo; gewoon mario figuurtjes invoegen en cashen maar. Maar het blijft een briljant spel.
Op woensdag 11 december 2002 15:27 schreef Henkmanz het volgende:
w00000000000000000000000t* Henkmanz heeft mario 2 in box gekocht voor 17,50¤
![]()
Owh.. Cassette die je niet goed ziet op het 2de plaatje is Solstice..
Nare flits deed iets te veel zijn best
En ja, ik weet dat er dubbele tussen zitten, maar ik koop zo nu en dan een nintendo van iemand en dan krijg je dat!
Gelukkig zijn het wel leuke spellen die ik dubbel heb
quote:Baboon, ik denk wel dat ik je kan helpen. Waarschijnlijk is óf je RF switch kapot (dat kastje met 3 kabeltjes wat op je kabel, je nes en je tv gaat) óf je modulator (die in de NES zit) is kaduuk.
Op dinsdag 17 december 2002 22:12 schreef I.R.Baboon het volgende:
Mensen, ik heb wat hulp nodig bij m'n NES.Op m'n kamer aangesloten op m'n TV, waar geen AV-ding op zit, dus heb ik hem via de antenne/kabel/hoe dat ook heet aangesloten. Frequentie gevonden zowel wanneer het knopje achterop op 3 als dat het op 4 staat. Maar goed, als ik het spel er in doe geeft ie of een wit scherm, of het goede scherm maar vervormd, of heel even het goede scherm en een paar bliepjes, voordat ie vastloopt of zo.
Valt dit schoon te maken, of moet er wat vervangen worden? En zo ja, kan ik dat zelf (ik kan niks zelf), en zo niet, wie kan dat wel? en hoe veel kost dat?
Probeer een andere rf switch (of ZONDER rf switch kan ook). Lukt dat niet, dan ligt het probleem in je NES. Ik wil hem wel voor je repareren, kost niet zo duur als bij zo'n winkel. bas.oort(apenstaart)hccnet.nl
quote:heb nog niet genoeg games om dat te doen
Op woensdag 1 januari 2003 20:46 schreef FilmFanaat het volgende:
Who's next?
Heb alleen Megaman 2, Mario 1/Duckhunt en Mario 2...
quote:Ik als je mij Zelda 2 wil verkopen
Who's next?
quote:Nou ja, probleem is dat hij het nou soms wel doet, maar meestal toch niet. Kan het dan toch een van die 2 dingen zijn?
Op woensdag 1 januari 2003 21:05 schreef Khadgar het volgende:[..]
Baboon, ik denk wel dat ik je kan helpen. Waarschijnlijk is óf je RF switch kapot (dat kastje met 3 kabeltjes wat op je kabel, je nes en je tv gaat) óf je modulator (die in de NES zit) is kaduuk.
Probeer een andere rf switch (of ZONDER rf switch kan ook). Lukt dat niet, dan ligt het probleem in je NES. Ik wil hem wel voor je repareren, kost niet zo duur als bij zo'n winkel. bas.oort(apenstaart)hccnet.nl
En moet je zonder de rf switch de av-kabeltjes gebruiken? Die heb ik al eens op een andere TV geprobeerd en die werkten ook niet. Dus ik denk dat het idd die modulator is (als het dan tenminste kan zijn dat ie soms wel werkt en soms niet). Hoe veel zou dat ongeveer kosten?
quote:Het zijn voornamelijk kutspellen, omdat de oorspronkelijke bezitter blijkbaar een enorm slechte smaak had. Maar jah, die betere spellen (Megaman en zo) koop ik dan ergens anders wel eens.
Who's next?
Ik heb
World Cup (die roeleert)
Duck Tales 2
Disney's adventures in the magic kingdom
Rollergames
Turtles 2
Star Wars
Goal
En nog een stuk of 6 spellen met weinig aansprekende titels.
[Dit bericht is gewijzigd door I.R.Baboon op 02-01-2003 00:36]
quote:C64, m'n allereerste comp was een C64, lievelings spel was met een mannetje genaamd "Bierflash" ofzo
Op woensdag 1 januari 2003 23:25 schreef X-Ray het volgende:
Ik zou wel een C64 compleet werkend met 100 spellen willen of zo.
Ik heb nog 1 werkende comp, maar zonder diskdrive en spellen en zo..
En het beste spel wat ik had was Snake's Revenge (Metal Gear 2)...
quote:Als hij het met AV kabeltjes ook niet doet, dan ben je redelijk zuur.Dan zit het niet in je modulator of in je switch. (AV wordt afgetapt voordat het signaal de modulator in gaat). Als je de NES openschoeft en de metalen kap verwijderd moet je even naar 'ontplofte elko's' zoeken. Dit zijn blauwe of zwarte tonnetjes met 2 draadjes, en dan staat de bovenkant bol, of hij is opengescheurd (te vergelijken met andere elko's op je print). Mocht dit je te gek worden kun je het beste gaan zoeken naar een nieuwe NES. De oude niet weggooien! Ik zoek voor mijn NES naar nieuwe kappen (de mijne zijn LELIJK en met een permanente marker ont-heiligt...)
Op woensdag 1 januari 2003 23:21 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Nou ja, probleem is dat hij het nou soms wel doet, maar meestal toch niet. Kan het dan toch een van die 2 dingen zijn?
En moet je zonder de rf switch de av-kabeltjes gebruiken? Die heb ik al eens op een andere TV geprobeerd en die werkten ook niet. Dus ik denk dat het idd die modulator is (als het dan tenminste kan zijn dat ie soms wel werkt en soms niet). Hoe veel zou dat ongeveer kosten?
Damn wat een heerschend spel blijft dat toch.
Nou nog:
double dragon 1,2
turtles 1,2
metroid
zelda 1
quote:Heheheheh World Cup roeleert inderdaad de pan uit! Man! Dat introotje! Die Kameroen gasten die je binnen twee keer onderuit schopt! Vooral leuk is die multi-player mode waar je op ijs kan voetballen
Op woensdag 1 januari 2003 23:24 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Ik heb
World Cup (die roeleert)
Duck Tales 2
Disney's adventures in the magic kingdom
Rollergames
Turtles 2
Star Wars
...
Voor de rest zijn Rollergames en Turtles 2 nog best wel gekke spellen, dacht ik zo. Alleen je eigen Disney's adventures in the magic kingdom hebben, dat gaat mij toch net iets te ver...
Samen met deze spellen
Mario 1+2+3
Zelda 1+2
Topgun
Turtles 1
Goonies 2
Snake Ratlle & Roll
Kid Icarus
Rad Racer
Maar gelukkig was daar ook nog de nostalgische videotheek bij ons in het dorp waar je voor maar liefst 5 gulden de gehele week een spelletje kon lenen! Standaard leningen waren dan natuurlijk
Megaman 2 [Classic Soundtrack]
Battle of Olympus
WorldCup
Rollergames
Double Dragon 1 & 2 [och wat een top spellen zijn dat toch...]
MetalGear 1
Wizards & Warriors 3
BattleToads 1
Ducktales
Zucht.......
Mijn favo spellen:
- Zelda 1 & 2
- Megaman 1 & 2 *** (3 t/m 6 helaas nooit gespeeld )
- Mario 1,2 & 3
- Battletoads
- Turtles 1 & 2 (Lees net ergens dat er ook een deel 3 & 4 waren )
- Battle Of Olympus
- Tetris
- Bionic Commando
- Double Dragon 1, 2 & 3 ***
- Punch Out
- Super Spike V'Ball
- Super Off Road ***
- Goal ***
- World Cup ***
- Paperboy ***
- Castlevania (alle delen) ***
- Dr. Mario
- Duck Tales 1 & 2
Dat was het wel zo'n beetje...
Damn.. Wat heb ik hier een plezier aan gehad!
Leuke spellen
(Spellen met een *** heb ik [nog] niet, maar mocht iemand ze hebben liggen..... )
Enkele Game&Watch spelletjes
1x Gameboy (orgineel)
1x Gameboy Pocket
6x Gameboy Color (in alle kleuren)
2x Gameboy Color Special Edition (Pokemon)
1x NES + zapper + ROB + FourScore dinges + Nes Advantage
1x SNES + SuperGameboy + Super Scope
1x VirtualBoy + controller
1x Nintendo64 + N64 Transfer Pak + N64 Muis + N64 VRU + N64 A/V Cart
1x Nintendo 64DD + N64 Modem + N64 Mic + N64 Keyboard
1x Gameboy Advance
1x Nintendo GameCube
Plus een aantal 64DD spelletjes nog steeds in fabrieksverpakking (zeldzaam) , 64DD + keyboard enzo heeft me zo'n 600 euro gekost.
Magoed... zo'n beetje alle consoles dus (ja ook die Pikachu dingetjes). Ook bezig met een website op te zetten, www.tendollection.com. Dus als iemand net zo'n Nintendo freak is als mij en interesse heeft... mail
Ohw paar plaatjes:
[Dit bericht is gewijzigd door Redah op 02-01-2003 20:36]
quote:WHAAAAAAAAAA !!
Op donderdag 2 januari 2003 20:16 schreef Redah het volgende:
Ik heb zelf:Enkele Game&Watch spelletjes
1x Gameboy (orgineel)
1x Gameboy Pocket
1x Gameboy Advance
1x Nintendo GameCubePlus een aantal 64DD spelletjes nog steeds in fabrieksverpakking (zeldzaam)
, 64DD + keyboard enzo heeft me zo'n 600 euro gekost.
Magoed... zo'n beetje alle consoles dus (ja ook die Pikachu dingetjes). Ook bezig met een website op te zetten, www.tendollection.com. Dus als iemand net zo'n Nintendo freak is als mij en interesse heeft... mail
quote:OH
1x Gameboy (orgineel)
1x Gameboy Pocket
1x Gameboy Advance
1x Nintendo GameCubePlus een aantal 64DD spelletjes nog steeds in fabrieksverpakking (zeldzaam)
MY
GOD
Waar woon je? Dan kom ik ff langs in je museum !
quote:Hoe de fuck heb je dat ooit bij elkaar gekregen en betaald?
Ik heb zelf een heel museum
quote:Uhm, lang verzamelen, en risico's nemen he. NES en SNES kun je hier heel makkelijk nog vinden, VirtualBoy zijn er genoeg van op www.ebay.com (zoek even iemand die naar Nederland wil verschepen en onder de 100 Euro ben je klaar).
Op donderdag 2 januari 2003 20:50 schreef Khadgar het volgende:Hoe de fuck heb je dat ooit bij elkaar gekregen en betaald?
De 64DD en accessoires was even spannend, meer dan $600 naar een slecht Engels sprekende Japanner sturen is niet zomaar ff wat, maar toen het pakket toen door UPS werd afgeleverd... pff
En daar staan heel veel spellen op die ik wil hebben !!
Maar degene die ze aanbieden, verkopen ze niet aan mensen buiten Amerika
Iemand met een kennis in Amerika?
quote:Respect! Dat zou ik dus nooit doen...
Op donderdag 2 januari 2003 21:05 schreef Redah het volgende:[..]
Uhm, lang verzamelen, en risico's nemen he. NES en SNES kun je hier heel makkelijk nog vinden, VirtualBoy zijn er genoeg van op www.ebay.com (zoek even iemand die naar Nederland wil verschepen en onder de 100 Euro ben je klaar).
De 64DD en accessoires was even spannend, meer dan $600 naar een slecht Engels sprekende Japanner sturen is niet zomaar ff wat, maar toen het pakket toen door UPS werd afgeleverd... pff
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 20:16 schreef Redah het volgende:hoop spul
Ik ben wel Nintendo freak, echter 1 met een beperkt budget dus dat walhalla van jou .... omfg .... oooooooit als ik groot ben
Maar misschien wat voor jou, ik zie nog wel is nieuwe Super Advantage's langskomen op eBay voor 10 euro (heb er zelf ook 1).
Heb ongeveer 't zelde als jouw alleen dan geen 64DD, maar wel een GB Light en een Famicom
quote:Ok, paar vraagjes..
Op donderdag 2 januari 2003 21:05 schreef Redah het volgende:[..]
Uhm, lang verzamelen, en risico's nemen he. NES en SNES kun je hier heel makkelijk nog vinden, VirtualBoy zijn er genoeg van op www.ebay.com (zoek even iemand die naar Nederland wil verschepen en onder de 100 Euro ben je klaar).
- Heb je ook spellen?
- Hoe regel je de betaling bij ebay.com ?
quote:Spellen ook genoeg, meeste nog met handleiding en doosje (daar gaat het me eigenlijk om, spelen doe ik niet vaak, vroeger genoeg gedaan
Op donderdag 2 januari 2003 22:01 schreef FilmFanaat het volgende:Ok, paar vraagjes..
- Heb je ook spellen?
- Hoe regel je de betaling bij ebay.com ?
Betalen gaat gewoon via PayPal he (credit card dus, maar kan ook met bank tegenwoordig geloof ik) of je kunt een Western Union dinges doen op het postkantoor maar dat kost 7 euro ofzo.
quote:En waar zie jij die staan?
Op donderdag 2 januari 2003 22:04 schreef TAG-Speedy het volgende:
Voor de echte freaks, er staat nog een Nintendo M82 op ebay.nl ... damn als ik toch nog ergens wat geld had zou ik em zo willen hebben, maar goed gamecube gaat ff voor
Ps: Iemand hier die wel naar "mijn Ebay" kan gaan?
Hij had em ook nog boxed, maar die is al weg.
Maar goed, die houdt dus even zo'n apparaatje (boxed) voor me apart totdat ik weer genoeg geld bij mekaar heb
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=11028&item=1948338074
Zonder games heb je er niet vel aan toch?
quote:Dat is wat ik eigenlijk ook wel is zou willen weten, heb je wat aan R.O.B. zonder games en accessoires? Kan je em laten bewegen bv met je controller zonder dat er een R.O.B. game in je systeem zit? Het apparaat zie je heel af en toe nog wel, de games enzo echt bijna niet.
Op donderdag 2 januari 2003 23:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er staat ook zo'n NES robot jetser zonder games:http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=11028&item=1948338074
Zonder games heb je er niet vel aan toch?
quote:Heb jij al een eigen sekte? Zo nee, dan wil ik er wel een opstarten
1x Gameboy (orgineel)
1x Gameboy Pocket
1x Gameboy Advance
Game and Watch apparaatjes bijvoorbeeld. De meeste aanbieders weten alleen jammer genoeg dat die dingen veel geld waard zijn
Dit bijvoorbeeld: http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=2541&item=3104237047
quote:R.O.B. (Robot Operating Buddy ofzoiets) was bedoeld voor zielige kindertjes die geen vrienden hadden om mee te spelen, zo kon hij dus spelletjes meedoen (ook die niet per se voor R.O.B. gemaakt waren) al liep dat niet echt lekker doordat de motoriek nogal traag was he, eer dat ie een knop had ingedrukt... sja.
Op donderdag 2 januari 2003 23:18 schreef TAG-Speedy het volgende:Dat is wat ik eigenlijk ook wel is zou willen weten, heb je wat aan R.O.B. zonder games en accessoires? Kan je em laten bewegen bv met je controller zonder dat er een R.O.B. game in je systeem zit? Het apparaat zie je heel af en toe nog wel, de games enzo echt bijna niet.
En dan had je nog de 'stack' spelletjes, en die werken idd niet bepaald zonder accessoires. Erg zeldzaam dus om een complete R.O.B. te vinden aangezien veel mensen de schijfjes e.d. kwijt zijn.
Check ebay.de en ebay.com maar helemaal niet dan, je wordt echt hebberig van dat dat spul, prachtige dingen voor weinig geld vaak. Ik moet van het zomer echt een creditcard dat weet ik wel! Ik ga proberen om serieus door te gaan met die console's en dan het liefst de nintendo dingen, das toch wat mij het meest aanspreekt. Voor weinig andere merken is natuurlijk altijd leuk
Dus R.O.B. kan wel wat zonder zo'n stackpack (ebay.com zag ik er nog wel een paar) hmmm toch is een keer over denken (heb geen vrienden he )
quote:Jah, Tendollection he
Op donderdag 2 januari 2003 23:18 schreef Lexie het volgende:Heb jij al een eigen sekte? Zo nee, dan wil ik er wel een opstarten
quote:http://my.execpc.com/~krieg/VidGames.htm
Op donderdag 2 januari 2003 23:32 schreef Redah het volgende:[..]
Jah, Tendollection he
(www.tendollection.com) 'Tendo' of 'Ninty' zijn koosnaampjes voor Nintendo... en een betere naam dan Tendollection kon ik van Tendo en Collection niet maken
Maar goed het wordt een site met zoveel mogelijk info over Nintendo/games die er maar te krijgen is. Dus ik ga jullie hulp binnenkort inschakelen om de games DB aan te vullen
dat helpt vast al een heel stuk (weet niet of ze het allemaal zijn, maar wel VEEL
quote:Game lists e.d. heb ik al, da's op zich nog maar een klein onderdeel
Op donderdag 2 januari 2003 23:33 schreef TAG-Speedy het volgende:http://my.execpc.com/~krieg/VidGames.htm
dat helpt vast al een heel stuk (weet niet of ze het allemaal zijn, maar wel VEEL
www.tendollection.com/templates/gamefacts.php
uit te zien. En bezoekers kunnen dan eenvoudig gegevens aanvullen (die ik eerst controleer uiteraard). Verder heb ik nog bergen met hi-res afbeeldingen liggen van spelfiguren e.d. Die komen daar ook op dus, leuk voor later, probeer nu bijvoorbeeld nog maar eens goed SNES materiaal te vinden
Wat baal ik toch dat ik op dit moment geen Amerikaan ben
Alle 3 de double dragon spellen:
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=3608&item=1948592925
quote:Die zijn dus gewoon Final Fantasy voor de NES vergeten he!
Op donderdag 2 januari 2003 23:33 schreef TAG-Speedy het volgende:[..]
http://my.execpc.com/~krieg/VidGames.htm
quote:Je kan altijd even kijken op www.gamegenie.com
Op donderdag 2 januari 2003 23:32 schreef Redah het volgende:[..]
Jah, Tendollection he
(www.tendollection.com) 'Tendo' of 'Ninty' zijn koosnaampjes voor Nintendo... en een betere naam dan Tendollection kon ik van Tendo en Collection niet maken
Maar goed het wordt een site met zoveel mogelijk info over Nintendo/games die er maar te krijgen is. Dus ik ga jullie hulp binnenkort inschakelen om de games DB aan te vullen
quote:Dan moet je echt vaker op eBay.nl kijken want daar zijn ze afgelopen dagen alle 3 langs geweest voor een normaal bedrag
Op donderdag 2 januari 2003 23:39 schreef FilmFanaat het volgende:
AAAAAAAAAAHHHHHH !!Wat baal ik toch dat ik op dit moment geen Amerikaan ben
Alle 3 de double dragon spellen:
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=3608&item=1948592925
![]()
![]()
quote:Geen converter voor nodig, lockout chip veranderen, zie ook dit topic: [ANTIEK] FAQ Reparatietips oude consoles en scroll n stukkie omlaag
Op vrijdag 3 januari 2003 20:24 schreef Lexie het volgende:
Weet iemand of er een converter voor de NES bestaat? Als ik zie hoe goedkoop Zelda verkocht wordt bij ebay.com, dan zit ik te popelen om te bieden. Hij wordt daar inclusief doosje, boekje, kaart en de hele reutemeteut verkocht voor minder dan 10 dollar
.
quote:Oei, dat ziet er ingewikkeld uit
Op vrijdag 3 januari 2003 20:37 schreef Redah het volgende:[..]
Geen converter voor nodig, lockout chip veranderen, zie ook dit topic: [ANTIEK] FAQ Reparatietips oude consoles en scroll n stukkie omlaag
quote:Geloof me... je mist niets...
Op donderdag 2 januari 2003 20:03 schreef FilmFanaat het volgende:- Megaman 1 & 2 *** (3 t/m 6 helaas nooit gespeeld
)
-
quote:Je hebt misschien wel gelijk, maar megaman was zo'n beetje mijn favoriete spel destijds. Met Megaman 2 moest ik zelfs naar een vriendje toe om te laten zien hoe ik hem uitspeelde, omdat het hem niet lukte
Op vrijdag 3 januari 2003 23:09 schreef IsaacD het volgende:[..]
Geloof me... je mist niets...
allemaal aftreksel van de eerste 2 spellen. [van Leveldesigns tot de muziek]. Maar als je ze nog niet gespeeld hebt dan download je toch gewoon een Nes-emulator van het wereldwijdeweb? Zo gepiept.. uren plezier
Ps: Ik heb net een emulator met Nes roms gedownload..
Nou heb ik ineens 620 Nintendo spelletjes!
Wist geeneens dat er zo veel waren.. Zal wel even duren voordat ik mijn collectie compleet heb!
quote:Heb je enig idee waar ik zo'n converter kan vinden?
Op vrijdag 3 januari 2003 22:31 schreef TAG-Speedy het volgende:
Ja hoor, je koopt een converter voor 4,50 euro en je bent ook klaar.
quote:Ja, Megaman 2 was ook mijn favoriete spel! Helaas kon je hem na een tijdje binnen 2/3 uur uitspelen.
Op zaterdag 4 januari 2003 11:09 schreef FilmFanaat het volgende:[..]
Je hebt misschien wel gelijk, maar megaman was zo'n beetje mijn favoriete spel destijds. Met Megaman 2 moest ik zelfs naar een vriendje toe om te laten zien hoe ik hem uitspeelde, omdat het hem niet lukte
Ps: Ik heb net een emulator met Nes roms gedownload..
Nou heb ik ineens 620 Nintendo spelletjes!
Wist geeneens dat er zo veel waren.. Zal wel even duren voordat ik mijn collectie compleet heb!
Er zitten tussen die 620 spelletjes zeker ook een heleboel dubbele en crap spellen? Volgens mij zijn er maar een stuk of 25 goede spellen op de Nes uitgekomen [waarvan natuurlijk een overgroot deel jeugdsentiment is ]
quote:Bij zo'n gameshop die ook van die oude games verkoopt, daar heb ik ze zien liggen. Of met wat geluk op eBay, maar die waren een stuk duurder (10 euro).
Op zaterdag 4 januari 2003 12:40 schreef Lexie het volgende:[..]
Heb je enig idee waar ik zo'n converter kan vinden?
quote:*IsaacD heeft destijds ook z'n NES laten ombouwen bij de locale videotheek voor 15 guldentjes...
Op vrijdag 3 januari 2003 20:37 schreef Redah het volgende:[..]
Geen converter voor nodig, lockout chip veranderen, zie ook dit topic: [ANTIEK] FAQ Reparatietips oude consoles en scroll n stukkie omlaag
quote:Die 620 spellen zijn allemaal uitgebracht destijds voor de nintendo.
Op zaterdag 4 januari 2003 13:04 schreef IsaacD het volgende:[..]
Ja, Megaman 2 was ook mijn favoriete spel! Helaas kon je hem na een tijdje binnen 2/3 uur uitspelen.
![]()
Er zitten tussen die 620 spelletjes zeker ook een heleboel dubbele en crap spellen? Volgens mij zijn er maar een stuk of 25 goede spellen op de Nes uitgekomen [waarvan natuurlijk een overgroot deel jeugdsentiment is
]
En ga zo maar door.
Zo'n beetje alle spellen
Neemt "maar" 130 mb in beslag, dus weggooien doe ik het niet
Iemand heeft zijn Nes opgebouwd tot een pc
http://www.junkmachine.com/nintendo/
Ach ja, leuk om te doen als ie overleden is
quote:OMG Wat gaaf ! !
Op zaterdag 4 januari 2003 15:05 schreef FilmFanaat het volgende:
En trouwens nog wat leuks gezien!Iemand heeft zijn Nes opgebouwd tot een pc
http://www.junkmachine.com/nintendo/
Ach ja, leuk om te doen als ie overleden is
het gereedschap:
voor:
na:
-edit- weg plaatje
(Ik heb even 1 plaatje weg gehaald in dit topic, het gaat hier om het over hoe een product om te bouwen is.. En het lijkt me niet goed om dat op het internet uit naam van FOK! te verspreiden.
Dus als jullie willen ombouwen en plaatjes daar van maken, mail dan elkaar ofzo, maar plaats ze niet hier.)
[Dit bericht is gewijzigd door Bastard op 24-01-2003 13:25]
quote:Is al bekend hoe dit moet? Als het al bekend is, lijkt het me iets te moeilijk voor iemand met mijn skills
Op dinsdag 7 januari 2003 20:48 schreef Khadgar het volgende:
En hem nou nog op 60hz modden, dan speelt je spel wat sneller :p
quote:* Henkmanz kijkt naast zich
Op woensdag 8 januari 2003 11:11 schreef -F- het volgende:
Ik heb nooit een NES gehad ik was meer van de Sega kant. Maar ik kon het niet laten om dit plaatje te plaatsen, wat een uitstraling heeft dit ding. Het roept zelfs bij mij herinneringen op van de tijden dat ik vroeger met wat vrienden op de NES zat te spelen.
[afbeelding]
* Henkmanz kijkt rechtstreeks naar 2 van die controllers
* Henkmanz zucht en pinkt een traantje weg
ik hou van mn nintendo.
quote:Amen
Op zondag 12 januari 2003 13:55 schreef Henkmanz het volgende:[..]
* Henkmanz kijkt naast zich
* Henkmanz kijkt rechtstreeks naar 2 van die controllers
* Henkmanz zucht en pinkt een traantje weg
ik hou van mn nintendo.
*geeft z'n goude zelda II cartridge een knuffel*
Hij had daar een "know your roots"sweater aan, met een originele NES gamepad
Die trui wil ik dus ook!!
quote:welk deel? ik heb hem ongetwijfeld. heb de eerste 6 jaargangen compleet.
Op zondag 12 januari 2003 21:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heeft er iemand de Power Unlimited waar Jurjen met zijn Mettroid spellen instond (prime en fusion import)??Hij had daar een "know your roots"sweater aan, met een originele NES gamepad
Die trui wil ik dus ook!!
december 2002 ofzo?
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=3000788824&category=3617
Shit man.. Waarom zou iemand zo'n verzameling weg willen doen
quote:Die ´supermat´ is idd best wel vet. Het is de powerpad en werkt met ateletiek spellen enzo, je moet dan echt hardlopen enzo, er is zelfs een fitness spel voor. Dus wie zegt dat gamen slecht is voor je conditie
Op zondag 19 januari 2003 12:59 schreef IsaacD het volgende:
Die supermat die erbij zitDjeez de opening bid was 10 dollar
Ik heb 3 werkende NES'sen!
Met 6 controllers, 3 pistolen & 2 draadloze (Aklaim) controllers. En een complete GameGenie.
En aan spellen heb ik:
- Mario 1 / Duckhunt (2x)
- Mario 2
- Mario 3
- Donkey Kong
- Slalom
- Flipperkast
- Adams Family
- Power Blade
- Totally Rad
- Trojan
- Batman
- Zelde II
- Robocop
- Kirby
- Gauntlet 2 (4 Players)
- Lionking
- Operation Wolf
- Asterix
- Tale Spin
- Darkwin Duck
- Starwars
Beat that!
quote:3??? Waarom zoveel?
Op zondag 19 januari 2003 16:14 schreef MoJo het volgende:
W00t!Ik heb 3 werkende NES'sen!
Met 6 controllers, 3 pistolen & 2 draadloze (Aklaim) controllers. En een complete GameGenie.
En aan spellen heb ik:
- Mario 2
- Mario 3
- Donkey Kong
- Slalom
- Flipperkast
- Adams Family
- Power Blade
- Totally Rad
- Trojan
- Batman
- Zelde II
- Robocop
- Kirby
- Gauntlet 2 (4 Players)
- Lionking
- Operation Wolf
- Asterix
- Tale Spin
- Darkwin Duck
- Starwars
Beat that!
quote:Goede vraag..
Op zondag 19 januari 2003 16:25 schreef erikh het volgende:[..]
3??? Waarom zoveel?
Geen idee.
1 voor me vriendin, 1 voor mij, 1 reserver?
quote:Doe je die reserve weg toevallig?
Op zondag 19 januari 2003 16:26 schreef MoJo het volgende:[..]
Goede vraag..
Geen idee.
1 voor me vriendin, 1 voor mij, 1 reserver?
quote:Ja.. en sommige game's ook die ik stom vind.
Op zondag 19 januari 2003 16:29 schreef erikh het volgende:[..]
Doe je die reserve weg toevallig?
quote:Ik heb 3x een werkende Nintendo 8-bit, compleet met adapters en controllers. (1 nintendo is omgebouwd met schakelaar aan de zijkant)
Op zondag 19 januari 2003 16:14 schreef MoJo het volgende:
W00t!Ik heb 3 werkende NES'sen!
En aan spellen heb ik:
- Mario 2
- Mario 3
- Donkey Kong
- Slalom
- Flipperkast
- Adams Family
- Power Blade
- Totally Rad
- Trojan
- Batman
- Zelde II
- Robocop
- Kirby
- Gauntlet 2 (4 Players)
- Lionking
- Operation Wolf
- Asterix
- Tale Spin
- Darkwin Duck
- Starwars
Beat that!
- 2x een zapper (1 nieuw in doos.)
- 4x een Game Genie (1 nieuw in doos)
- NES Adavantage nieuw in doos
- NES converter Usa --> Pal
- Nes four player nieuw in doos
Spellen die ik heb:
1 - # 370 in 1 Cassette
2 - 3in1 - Mario 1/ Tetris/ Nintendo World Cup
3 - Airwolf
4 - Asterix
5 - Bad Dudes vs. Dragon Ninja
6 - Batman
7 - Battletoads
8 - Bionic Commando
9 - Boulderdash
10 - Defender Of The Crown
11 - Double Dragon 3
12 - Dr. Mario
13 - Dr. Mario
14 - Ducktales
15 - George Foreman's K.O. Boxing
16 - Goal
17 - Godzilla
18 - Gremlins 2
19 - Isolated Warrior
20 - Kirby's Adventures
21 - Marble Madness
22 - Marble Madness
23 - Mario Brothers 1/ Duckhunt
24 - Mario Brothers 2
25 - Mario Brothers 3
26 - Mega Man 2
27 - Mega Man 2
28 - Mega Man 3
29 - Mission Impossible
30 - Nintendo World Cup
31 - Operation Wolf
32 - Pac-Man
33 - Power Blade
34 - Punch-Out (Us)
35 - Road Fighter
36 - Robocop
37 - Shadow Warriors
38 - Skate Or Die
39 - Skate Or Die
40 - Snake Rattle 'n Roll
41 - Soccer
42 - Solar Jetman
43 - Solstice
44 - Star Wars
45 - StarTropics
46 - Stealth
47 - Super Spike V'ball (US)
48 - Tale Spin
49 - Teenage Mutant Ninja Turtles
50 - Teenage Mutant Ninja Turtles
51 - Teenage Mutant Ninja Turtles 2
52 - Teenage Mutant Ninja Turtles 2
53 - Tetris
54 - The Battle Of Olympus
55 - Top Gun
56 - Totally Rad
57 - Wizards and Warriors 3
58 - Zelda 1: The Legend Of Zelda
59 - Zelda 2: The Adventure Of Link
60 - Zelda 2: The Adventure Of Link
Ik weet het.. Sommige zijn dubbel, maar dat zijn ook leuke spellen. Als reserve zeg maar
Consoles onderweg:
- 2x nintendo 8-bit compleet.
Spellen die onderweg zijn:
- Mario Brothers 1 (cassette met alleen mario 1, geen duckhunt)
- Mario Brothers 2 (compleet)
- Mega Man 4 (compleet)
- Mario & Yoshi
En? Heb ik je collectie getopt?
[Dit bericht is gewijzigd door FilmFanaat op 19-01-2003 20:42]
quote:Heb je wat dubbel?
Op maandag 20 januari 2003 10:33 schreef Aero het volgende:
net ff een foto van mij collectie gemaakt
quote:
net ff een foto van mijn collectie gemaakt
quote:Zijn ze dat zeg mar ALLEMAAL?
quote:Wat de gek ervoor geeft .... er zijn gekken die 40 euro voor een kale nes betalen. Ik vond mijn NES in goede staat doos de 30 euro zeker wel waard (kaal systeem) duckhunt pack had ik een 10tje meer voor neergelegd. Hoorde dat ze bij de platenkoning in amsterdam nog 140 euro deden ... mkay
Op maandag 20 januari 2003 20:12 schreef MoJo het volgende:
Wat is een NES mét doos waard?
quote:Mag ik jouw vriend zijn?
quote:Dat moet ik ook eigenlijk doen, Kep nml. net m'n pakktje games binnen die ik op Marktplaats had besteld:
Op dinsdag 7 januari 2003 20:27 schreef Lexie het volgende:
Ik heb mijn NES ook "omgebouwd." Ik kan nu ook Amerikaanse en Japanse spellen spelen. Als ik nu vergeet een cartridge erin te doen, flikkert het beeld en het lampje niet meer. En nou snel Zelda bestellen in Americahet gereedschap:
voor:
[afbeelding]na:
[afbeelding]
Zelda 2 (gouden cartidge)
Castlevania 1
Tetris
Faxanadu
Startropics
Alleen is Castlevania volgens mij Amerikaans (ovaal Nintenod quality seal). Krijg dus het bekende knipperende beeld.
Weet je toevallig een site waar het heel precies staat uitgelegd?
redrum314@hotmail.com
thx
quote:trouwens... plaatje was niet van mij hoor... had ik ook ooit is van Ebay gehaald
zelf heb ik er maar 20 ofzo
quote:Ik heb geen goede pic meer van het hele "moederbord". Maar wel nog eentje van de precieze chip die je moet hebben.
Op vrijdag 24 januari 2003 15:23 schreef Molletje het volgende:
Hm kan iemand me plz de pics mailen van hoe je je NES moet modden voor JAP/US games?redrum314@hotmail.com
thx
Ik heb het pootje aangegeven dat je moet hebben.
Bij deze link vind je hoe je hem precies moet openschroeven, en staat de locatie nog een keertje uitgelegd:
Ik wil al die oude spellen weer spelen!
quote:Nope, Legaal is het pas na 75 jaar ofzo.. dus dan moet je nog eventjes..
Op zaterdag 25 januari 2003 12:11 schreef neliz123 het volgende:
Is ut nou al legaal om roms voor de NES te downloaden?Ik wil al die oude spellen weer spelen!
quote:Dat wil nog niet zegge dat ze gratis zijn nu. Pas als de maker van het spel zegt dat ze gratis gebruikt mogen worden mag het maar anders neit. Copyright jongen
Op zaterdag 25 januari 2003 15:08 schreef neliz123 het volgende:
Maar euh, de spellen worden toch niet meer gemaakt of verkocht?? m.a.w. De makers kunnen geen royalties meer krijgen door de verkoop van een spel...
quote:Dat regiovrij maken heeft alleen invloed op het gebruiken van je games. Maar ik denk dat je een Amerikaanse zapper sowieso op een PAL-NES kunt gebruiken. Ik denk niet dat een chip hebben ingebouwd om dit te voorkomen. Een zapper is nou niet echt iets wat je in America gaat kopen omdat hij daar goedkoper, of wel verkrijgbaar is.
Op donderdag 30 januari 2003 20:04 schreef Molletje het volgende:
Werkt een Amerikaanse NES-zapper ook met een ("regiovrij"-gemaakte) PAL NES?
Als ik een game in mijn NES bak doe .. dan krijg ik een grijs beeld .. ook na lang herstarten .. hoe komt dit?
thanks Lex
quote:Ik ben nog nooit van tevoren bedankt voor advies
Op zondag 2 februari 2003 22:01 schreef RaSZi het volgende:
Ik ben nieuw op dit forum dusse hiAls ik een game in mijn NES bak doe .. dan krijg ik een grijs beeld .. ook na lang herstarten .. hoe komt dit?
thanks Lex
quote:Kijk ook eens in het centrale topic over dit:
Op zondag 2 februari 2003 22:01 schreef RaSZi het volgende:
Ik ben nieuw op dit forum dusse hiAls ik een game in mijn NES bak doe .. dan krijg ik een grijs beeld .. ook na lang herstarten .. hoe komt dit?
thanks Lex
In welke richting moet ik die connectorpunten naar elkaar toebuigen? Horizontaal of verticaal?
quote:Verticaal, maar ze mogen elkaar NIET raken!!!!! En maak eerst je carts schoon, dat is makkelijker en veiliger!
Op maandag 3 februari 2003 00:53 schreef I.R.Baboon het volgende:
Bijna al m'n nesspellen doen het, als ik ze echt maar helemaal naar 'buiten' trek. Maar morgen ga ik hem toch maar even openschroeven.In welke richting moet ik die connectorpunten naar elkaar toebuigen? Horizontaal of verticaal?
quote:Gisteren opengeschroefd en even een beetje geduwd, en het maakt idd verschil. Maar nog niks schoongemaakt.
Op maandag 3 februari 2003 09:49 schreef Khadgar het volgende:[..]
Verticaal, maar ze mogen elkaar NIET raken!!!!! En maak eerst je carts schoon, dat is makkelijker en veiliger!
Ik heb nou nog maar een paar spellen die het echt niet doen (o.a. Star Wars) en de rest doet het met een beetje blazen en zo. Dus schoonmaken vind ik (nog) niet echt nodig omdat ik, mezelf kennende, dan vooral veel kans heb dat ik iets verniel.
quote:Moet ik daar nog iets op doen of niet?
Op dinsdag 4 februari 2003 18:10 schreef TAG-Speedy het volgende:
Wat je veilig kan doen is een wattenstaafje pakken en die over de contactjes halen van zowel console als game, je zult er nog raar van staan kijken hoeveel smeer zich er in 15 jaar op zoiets kan nestelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |