Dat laatste waag ik te betwijfelen gezien de manier waarop ze met jou/jullie relatie omgaat. Je bent zelfs bang dat ze zichzelf wat aandoet als je niet de hele tijd met haar op Skype zit.quote:Op woensdag 19 november 2014 15:02 schreef torbornon2 het volgende:
[..]
Meerdere, met haar erbij, zonder haar erbij zelfs een keer dat haar moeder bij het bed zat, ze faked ze echt niet hoor.
Waarom zou ze ze faken als ik zelf het litteken van haar pacemaker ook nog gezien heb toen ik haar was, ze is echt niet op zoek naar aandacht hoor.
DAt wel, want anders zou ze niet zeggen dat ze niet zonder je kan, en je ALTIJD wil spreken. Dat is echt niet enkel omdat ze je zo leuk vindt.quote:Op woensdag 19 november 2014 15:02 schreef torbornon2 het volgende:
ze is echt niet op zoek naar aandacht hoor.
quote:Op woensdag 19 november 2014 15:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
DAt wel, want anders zou ze niet zeggen dat ze niet zonder je kan, en je ALTIJD wil spreken. Dat is echt niet enkel omdat ze je zo leuk vindt.
Ook omdat ze zich verveeld, gewend is aan je aandacht en dit wil blijven behouden.
Maar ik vind het overigens zelf net zo fijn om contact met haar te hebben als dat zij het graag met mij wilt hebben.quote:Op woensdag 19 november 2014 15:03 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Dat laatste waag ik te betwijfelen gezien de manier waarop ze met jou/jullie relatie omgaat. Je bent zelfs bang dat ze zichzelf wat aandoet als je niet de hele tijd met haar op Skype zit.
Ja weet je, dan moet je vooral zo doorgaan. Maar niet op FOK! komen huilen als je straks keihard in je enorme zelfgegraven gat valt.quote:Op woensdag 19 november 2014 15:04 schreef torbornon2 het volgende:
[..]
[..]
Maar ik vind het overigens zelf net zo fijn om contact met haar te hebben als dat zij het graag met mij wilt hebben.
Catfish is zelf in scene gezet tochquote:Op woensdag 19 november 2014 15:00 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Met haar erbij op de foto of alleen een foto van het infuus?
(ik kijk te vaak naar catfish)
Omdat jij geniet van haar aandacht en dat je haar kan helpen, precies wat Rhubarbje aangaf. Trust me, ik heb het zelf meegemaakt: dit wil je niet. En daar kom je vanzelf wel achter als je je miserabel en zonder energie voelt, omdat je alles in haar moet steken.quote:Op woensdag 19 november 2014 15:04 schreef torbornon2 het volgende:
[..]
[..]
Maar ik vind het overigens zelf net zo fijn om contact met haar te hebben als dat zij het graag met mij wilt hebben.
Wat moet ik tegen haar zeggen dan? Ik doe dat dan overigens ook met tegenzin want ik wil onze relatie niet beëindigen, kan ik niet op een subtiele manier zeggen dat ik minder contact wil? of iets dergelijks?quote:Op woensdag 19 november 2014 15:07 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Omdat jij geniet van haar aandacht en dat je haar kan helpen, precies wat Rhubarbje aangaf. Trust me, ik heb het zelf meegemaakt: dit wil je niet. En daar kom je vanzelf wel achter als je je miserabel en zonder energie voelt, omdat je alles in haar moet steken.
Ik kom hier toch meer voor hulp omdat ik zelf neit met de situatie om kan gaan en het erg lastig vind.quote:Op woensdag 19 november 2014 15:07 schreef CherryOnTop het volgende:
Moet je trouwens kijken wat je nu doet. Je kunt even niet met je vriendin praten en gelijk open je een topic op FOK!, blijkbaar kun je niet bij vrienden terecht dus kom je hier voor aandacht en aanspraak.
Overdreven. Hij schrijft gewoon even van zich af.quote:Op woensdag 19 november 2014 15:07 schreef CherryOnTop het volgende:
Moet je trouwens kijken wat je nu doet. Je kunt even niet met je vriendin praten en gelijk open je een topic op FOK!, blijkbaar kun je niet bij vrienden terecht dus kom je hier voor aandacht en aanspraak. Met dit soort dingen zou je bij vrienden terecht moeten kunnen.
Is ze waarschijnlijk wel, maar jij ook, getuige het feit dat zij eigenlijk de enige is die je hebt, naast je familie. Dus ja... wat dat betreft verdienen jullie elkaar ongetwijfeld.quote:Op woensdag 19 november 2014 15:02 schreef torbornon2 het volgende:
[..]
Meerdere, met haar erbij, zonder haar erbij zelfs een keer dat haar moeder bij het bed zat, ze faked ze echt niet hoor.
Waarom zou ze ze faken als ik zelf het litteken van haar pacemaker ook nog gezien heb toen ik haar was, ze is echt niet op zoek naar aandacht hoor.
Niet zeggen, doen. Spreek eens met je echte vrienden af. Zeg eens: Ik heb vanavond niet zo'n zin, ik ga een boekje lezen. Zeg haar dat ze hetzelfde moet doen.quote:Op woensdag 19 november 2014 15:12 schreef torbornon2 het volgende:
[..]
Wat moet ik tegen haar zeggen dan? Ik doe dat dan overigens ook met tegenzin want ik wil onze relatie niet beëindigen, kan ik niet op een subtiele manier zeggen dat ik minder contact wil? of iets dergelijks?
Dit. Jullie zijn verliefd op het beeld en de mogelijkheid van elkaar (en de aandacht en het drama) Maar jullie kennen elkaar totaal nietquote:Op woensdag 19 november 2014 15:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Is ze waarschijnlijk wel, maar jij ook, getuige het feit dat zij eigenlijk de enige is die je hebt, naast je familie. Dus ja... wat dat betreft verdienen jullie elkaar ongetwijfeld.
Maar zie nou eens in dat dit niet iets is wat gaat werken, met de afstand, met jullie leeftijd, met ouders die tegenwerken (of in ieder geval niet meewerken). Je kent haar amper IRL, je hebt elkaar een ruime week 'gezien', verder is het een beetje online viespeuken.
Ze zijn verliefd op elkaar en hebben elkaar gewoon gezien hoor. Als hij dat zegt en zij ook, dan is dat toch gewoon zo.quote:Op woensdag 19 november 2014 15:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dit. Jullie zijn verliefd op het beeld en de mogelijkheid van elkaar (en de aandacht en het drama) Maar jullie kennen elkaar totaal niet
Heb je het zelf meegemaakt? Het is echt totaal wat anders.quote:Op woensdag 19 november 2014 15:20 schreef Roooske het volgende:
[..]
Ze zijn verliefd op elkaar en hebben elkaar gewoon gezien hoor. Als hij dat zegt en zij ook, dan is dat toch gewoon zo.Ze vinden elkaar online en in real leuk, maar ik neem aan dat ze online niet anders tegen elkaar doen ofzo. Dus dan ken je elkaar gewoon lijkt mij.
Jij hebt ook nog nooit een serieuze relatie gehad of wel? En je bent 17?quote:Op woensdag 19 november 2014 15:20 schreef Roooske het volgende:
[..]
Ze zijn verliefd op elkaar en hebben elkaar gewoon gezien hoor. Als hij dat zegt en zij ook, dan is dat toch gewoon zo.Ze vinden elkaar online en in real leuk, maar ik neem aan dat ze online niet anders tegen elkaar doen ofzo. Dus dan ken je elkaar gewoon lijkt mij.
quote:Op woensdag 19 november 2014 15:21 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Heb je het zelf meegemaakt? Het is echt totaal wat anders.
quote:Op woensdag 19 november 2014 15:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dit. Jullie zijn verliefd op het beeld en de mogelijkheid van elkaar (en de aandacht en het drama) Maar jullie kennen elkaar totaal niet
Ik weet niet, we praten via Skype net als we met elkaar praten IRL, webcam aan, je ziet elkaar praten, het is natuurlijk nooit hetzelfde zoals het is in het echt maar ik ken haar wel daadwerkelijk zoals ik iemand ken als mijn collega die tegenover mij zit.quote:Op woensdag 19 november 2014 15:20 schreef Roooske het volgende:
[..]
Puber gespot.quote:Op woensdag 19 november 2014 15:20 schreef Roooske het volgende:
[..]
Ik voelde me in IRL toch wel echt op mijn gemak en merkte geen verschil met het Skypenquote:Op woensdag 19 november 2014 15:23 schreef DonJames het volgende:
[..]
Puber gespot.
En nee schat, je kent iemand zeer zeker niet als je die persoon alleen maar online "spreekt".
Ja, totdat je een paar maand samenbent (écht samenbent) en je elkaars minder leuke eigenschappen leert kennen. Om nog maar niet te spreken van samenwonen.quote:Op woensdag 19 november 2014 15:25 schreef torbornon2 het volgende:
[..]
Ik voelde me in IRL toch wel echt op mijn gemak en merkte geen verschil met het Skypennaast dat je elkaar vast kunt pakken etc, en het wel een stuk leuker is
![]()
Maargoed dat is bij elke relatie natuurlijk zo.quote:Op woensdag 19 november 2014 15:26 schreef Inaithnir het volgende:
Ja, totdat je een paar maand samenbent (écht samenbent) en je elkaars minder leuke eigenschappen leert kennen. Om nog maar niet te spreken van samenwonen.
Vind je?quote:Op woensdag 19 november 2014 15:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maargoed dat is bij elke relatie natuurlijk zo.
Niet gezegd dat elkaar 1x in de 4 maanden ofzo zien in het begin van een relatie niet echt een relatie te noemen is
Maar je collega ken je ook niet echt, je kent alleen het gedrag dat hij op zijn werk laat zien.quote:Op woensdag 19 november 2014 15:23 schreef torbornon2 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik weet niet, we praten via Skype net als we met elkaar praten IRL, webcam aan, je ziet elkaar praten, het is natuurlijk nooit hetzelfde zoals het is in het echt maar ik ken haar wel daadwerkelijk zoals ik iemand ken als mijn collega die tegenover mij zit.
Op z'n minst dat gevoel heb ik wel.
Daarom noemen volwassenen 2 dates ook geen relatie maar gaat daar echt wel wat meer over heenquote:Op woensdag 19 november 2014 15:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet gezegd dat elkaar 1x in de 4 maanden ofzo zien in het begin van een relatie niet echt een relatie te noemen is
Dat is ook mijn punt uiteindelijk, dit is geen relatie, ook al vindt TS nog zo van wel.quote:Op woensdag 19 november 2014 15:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Yup. Van mij hoef je elkaar echt niet wekelijks te zien. Maar elkaar online spreken en zo weinig zien, vind ik meer dating dan relatie.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |