Niet bepaald, ik heb wel vrienden maar ik ben sowieso al heel erg op mijzelf.quote:Op woensdag 19 november 2014 14:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb je zelf wel vrienden of dingen die je doet naast je stage/school?
Nee maar ik denk wel dat k erg in de problemen kom als ik dat doe.quote:Op woensdag 19 november 2014 14:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is niet jouw geld, jouw leven? Je mam en pap bepalen alles nog wat wel en niet mag?
(en nee, ik zeg niet dat je dus die kant op moet reizen)
quote:Op woensdag 19 november 2014 14:18 schreef Loveless85 het volgende:
Hoe lang hebben jullie wat gehad IN NEDERLAND?
Ik weet niet, als ik tegen haar zeg dat ik het even op pauze wil zetten dan gaat ze waarschijnlijk allemaal nare dingen doen, ze zegt elke dag tegen me dat ik alles voor haar ben en ze verder niets anders heeft wat haar nog wat uitmaakt en ze zich nooit comforable voelt behalve als ik met haar praat/cam/whatsapp als ze maar contact met me heeft.quote:Op woensdag 19 november 2014 14:17 schreef rhubarbje het volgende:
ah die leeftijd verklaart een hoop, dan is bijna alle liefde obsesief
Maar hoe schattig het ook is, de kans dat dit gaat werken is natuurlijk minimaal. En hoe meer jullie met elkaar bezig zijn (elke dag skypen etc) hoe obsesiever het word
Leef je leven los van elkaar, zoek elkaar weer op over 14 maanden en kijk of er dan nog wat is tussen jullie?
Ja maar zoals het nu gaat, gaat het prima en dat vind ze zelf ook maar ze wil graag zo lang mogelijk met mij praten als ze maar kan.quote:Op woensdag 19 november 2014 14:17 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Dat is ook niet helemaal gezond, dus ik kan haar ouders wat dat betreft wel begrijpen.
Ze mag niet reizen, of niet haar land uit omdat ze dan niet meer verzekerd is i.v.b haar hartaanvallen etc.quote:
Hoe vaak hebben jullie irl gemeet dan? Is ze überhaupt wel NL, of heb je d'r online ergens opgeduikeld?quote:Op woensdag 19 november 2014 14:37 schreef torbornon2 het volgende:
[..]
Ze mag niet reizen, of niet haar land uit omdat ze dan niet meer verzekerd is i.v.b haar hartaanvallen etc.
Dus ik ben tot nu toe alleen nog maar bij haar geweest.
Het is natuurlijk inherent aan je leeftijd maar er is echt op geen enkele manier ook maar iets gezond aan deze relatie. En alleen al daardoor, dus los van de afstand, heeft ie geen enkele kans van slagenquote:Op woensdag 19 november 2014 14:36 schreef torbornon2 het volgende:
[..]
Ik weet niet, als ik tegen haar zeg dat ik het even op pauze wil zetten dan gaat ze waarschijnlijk allemaal nare dingen doen, ze zegt elke dag tegen me dat ik alles voor haar ben en ze verder niets anders heeft wat haar nog wat uitmaakt en ze zich nooit comforable voelt behalve als ik met haar praat/cam/whatsapp als ze maar contact met me heeft.
Ik wil niet verantwoordelijk zijn als ze haarzelf iets aan doet, daarnaast ben ik ook echt heel erg gek op haar. (heel erg..)
[..]
Ja maar zoals het nu gaat, gaat het prima en dat vind ze zelf ook maar ze wil graag zo lang mogelijk met mij praten als ze maar kan.
Ze is wel verzekerd (Zweedse verzekeringen hebben Europese dekking en zijn geldig in Nederland). Dat is uit eigen ervaring overigens.quote:Op woensdag 19 november 2014 14:37 schreef torbornon2 het volgende:
[..]
Ze mag niet reizen, of niet haar land uit omdat ze dan niet meer verzekerd is i.v.b haar hartaanvallen etc.
Dus ik ben tot nu toe alleen nog maar bij haar geweest.
Ik gok dat dat niet het probleem gaat zijn maar dat ze helemaal op gaan in elkaar, al het anderen verzaken, er dan achter komen dat de ander misschien toch niet zo fantastisch is/de ander gaat op de zenuwen werken en dan gaat het uit en vallen ze allebei in een enorm diep, donker en zelf gegraven gatquote:Op woensdag 19 november 2014 14:39 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Ze is wel verzekerd (Zweedse verzekeringen hebben Europese dekking en zijn geldig in Nederland). Dat is uit eigen ervaring overigens.
Een vraag he. Je hebt het nu al best moeilijk zonder haar. Maar straks, als je daar in Zweden bent, heb je wel haar, maar moet je je andere vrienden en familie missen. Kun je dat denk je? Ik gok dat je ja zegt, maar uiteindelijk nee zal ervaren.
Dan is dit het stomste wat je kunt doen, al je vrije tijd op Skype doorbrengen met haar. Als het uitgaat heb je helemaal niemand meer, en dan? Kijk dat je deze relatie wilt voortzetten snap ik wel want jij hebt nu het idee dat dit de ware is. Maar zorg er ook voor dat je in ieder geval nog mensen om je heen hebt voor als het wel fout gaat (want dat kan altijd gebeuren).quote:Op woensdag 19 november 2014 14:33 schreef torbornon2 het volgende:
[..]
Niet bepaald, ik heb wel vrienden maar ik ben sowieso al heel erg op mijzelf.
Dit klinkt als een meid met issues. Die vooral jouw aandacht wil omdat ze verder niets heeft.....quote:Op woensdag 19 november 2014 14:36 schreef torbornon2 het volgende:
en ze verder niets anders heeft wat haar nog wat uitmaakt en ze zich nooit comforable voelt behalve als ik met haar praat/cam/whatsapp als ze maar contact met me heeft.
Vind je? Als ik even iets van je vorige topics doorlees, zou ik de situatie nou niet direct als "prima" omschrijven..quote:Op woensdag 19 november 2014 14:36 schreef torbornon2 het volgende:
...Ja maar zoals het nu gaat, gaat het prima ...
En dit ja. Laat je er niet in meesleuren TS.quote:Op woensdag 19 november 2014 14:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dit klinkt als een meid met issues. Die vooral jouw aandacht wil omdat ze verder niets heeft.....
Nee ze is geadopteerd uit China, lees anders eventjes wat reacties hierboven dan begrijp je de context wat beter.quote:Op woensdag 19 november 2014 14:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoe vaak hebben jullie irl gemeet dan? Is ze überhaupt wel NL, of heb je d'r online ergens opgeduikeld?
Maar ik word echt heel erg blij van haar, de relatie tussen ons is echt heel erg goed en we passen ook erg goed bij elkaar, tenminste dat vinden wij allebei.quote:Op woensdag 19 november 2014 14:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Het is natuurlijk inherent aan je leeftijd maar er is echt op geen enkele manier ook maar iets gezond aan deze relatie. En alleen al daardoor, dus los van de afstand, heeft ie geen enkele kans van slagen
Misschien moet iedereen eens zo'n verkering hebben gehad terwijl ze jong zijn, prima maar topics open op fok over 'wat te doen' is zinloos want er valt niets te doen. Dit is gedoemd om te mislukken. Maar uitmaken ga je het toch niet tot dat jij zelf ook ziet dat dit een ongezonde situatie is
Dit verteld zij mij, ik ga overigens ook liever naar haar toe dan dat ze naar mij komt, puur om het feit dat ze dan gewoon rustig in een stoel kan zitten wachten tot ik kom hoef ik me daar ook geen zorgen om te maken.quote:Op woensdag 19 november 2014 14:39 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Ze is wel verzekerd (Zweedse verzekeringen hebben Europese dekking en zijn geldig in Nederland). Dat is uit eigen ervaring overigens.
Een vraag he. Je hebt het nu al best moeilijk zonder haar. Maar straks, als je daar in Zweden bent, heb je wel haar, maar moet je je andere vrienden en familie missen. Kun je dat denk je? Ik gok dat je ja zegt, maar uiteindelijk nee zal ervaren.
Ik gok allebei een beetje. Heb het zelf meegemaakt met een ex (overigens ook Zweedse, maar zij kwam hier ipv andersom). Het wegzijn van familie + haar 'oververliefdheid' naar mij heeft haar uiteindelijk bijna kapotgemaakt ('gelukkig' dumpte ze me voor een ander voordat ze eraan onder gingquote:Op woensdag 19 november 2014 14:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik gok dat dat niet het probleem gaat zijn maar dat ze helemaal op gaan in elkaar, al het anderen verzaken, er dan achter komen dat de ander misschien toch niet zo fantastisch is/de ander gaat op de zenuwen werken en dan gaat het uit en vallen ze allebei in een enorm diep, donker en zelf gegraven gat
Je lijkt wel een soort hulpverlener op afstand, in plaats van haar partner.quote:Op woensdag 19 november 2014 14:43 schreef torbornon2 het volgende:
[..]
Nee ze is geadopteerd uit China, lees anders eventjes wat reacties hierboven dan begrijp je de context wat beter.
[..]
Maar ik word echt heel erg blij van haar, de relatie tussen ons is echt heel erg goed en we passen ook erg goed bij elkaar, tenminste dat vinden wij allebei.
Ik zit gewoon met erg veel zorgen om haar.
[..]
Dit verteld zij mij, ik ga overigens ook liever naar haar toe dan dat ze naar mij komt, puur om het feit dat ze dan gewoon rustig in een stoel kan zitten wachten tot ik kom hoef ik me daar ook geen zorgen om te maken.
Luister nou maar naar oma rhu... Natuurlijk denk je nu dat je heel gelukkig van haar word ondanks alle shit (niet functioneren op je stage, je zo jong al zorgen moeten maken om haar gezondheid, allebei ouders hebben die er op tegen zijn etc, klinkt heel gelukkig inderdaad) maar er zijn genoeg meisjes waarbij je dit gevoel nog gaat hebben in de toekomst en elke keer met wat minder dramaquote:Op woensdag 19 november 2014 14:43 schreef torbornon2 het volgende:
[..]
Nee ze is geadopteerd uit China, lees anders eventjes wat reacties hierboven dan begrijp je de context wat beter.
[..]
Maar ik word echt heel erg blij van haar, de relatie tussen ons is echt heel erg goed en we passen ook erg goed bij elkaar, tenminste dat vinden wij allebei.
Ik zit gewoon met erg veel zorgen om haar.
[..]
Dit verteld zij mij, ik ga overigens ook liever naar haar toe dan dat ze naar mij komt, puur om het feit dat ze dan gewoon rustig in een stoel kan zitten wachten tot ik kom hoef ik me daar ook geen zorgen om te maken.
Wat is de korte samenvatting dan? Hoe kennen jullie elkaar? Heb je uberhaupt een IRL relatie gehad of is het altijd 'online' geweest. Verder is het sowieso qua leeftijd lastig om zoiets te onderhouden. Dat is het al als je volwassen bent en het geld hebt regelmatig heen en weer te reizen, laat staan wanneer je eigenlijk het geld niet hebt (zonder je spaarrekening te kannibaliseren), en ik snap je ouders ook wel dat ze niet staan te springen om zoiets.quote:Op woensdag 19 november 2014 14:43 schreef torbornon2 het volgende:
[..]
Ze hebben elkaar, zo begrijp ik, via een online spel leren kennen en hij is 2x daar geweest. Dat was het.quote:Op woensdag 19 november 2014 14:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat is de korte samenvatting dan? Hoe kennen jullie elkaar? Heb je uberhaupt een IRL relatie gehad of is het altijd 'online' geweest. Verder is het sowieso qua leeftijd lastig om zoiets te onderhouden. Dat is het al als je volwassen bent en het geld hebt regelmatig heen en weer te reizen, laat staan wanneer je eigenlijk het geld niet hebt (zonder je spaarrekening te kannibaliseren), en ik snap je ouders ook wel dat ze niet staan te springen om zoiets.
quote:Op woensdag 19 november 2014 14:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat is de korte samenvatting dan? Hoe kennen jullie elkaar? Heb je uberhaupt een IRL relatie gehad of is het altijd 'online' geweest. Verder is het sowieso qua leeftijd lastig om zoiets te onderhouden. Dat is het al als je volwassen bent en het geld hebt regelmatig heen en weer te reizen, laat staan wanneer je eigenlijk het geld niet hebt (zonder je spaarrekening te kannibaliseren), en ik snap je ouders ook wel dat ze niet staan te springen om zoiets.
quote:Op woensdag 19 november 2014 13:12 schreef torbornon2 het volgende:
Ik heb haar ontmoet via een spel dat wij overigens nog dagelijks met elkaar spelen.
Ik ben er nu 2 keer geweest en we hebben elke dag contact, en.. elke nacht omdat we s' nachts vaak in een skype call blijven en we beiden vaak in slaap vallen.
Kent via spel, 2 keer gezien, wil niet vertellen wat ze gedaan hebben aan zoenen/seks, spenderen iedere middag/avond/nacht via skype.quote:Op woensdag 19 november 2014 14:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
We hebben elkaar ontmoet op een spelletje, speelden dat met elkaar en vonden elkaar wel aardig, tijdje daarna met voicechat gedaan en toen cammen.quote:Op woensdag 19 november 2014 14:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, ze gebeuren daadwerkelijk echt, ik krijg foto's etc en heb bij 1 van haar hartaanvallen (terwijl we aan het skypen waren) de ambulance horen aankomen :/quote:Op woensdag 19 november 2014 14:52 schreef Inaithnir het volgende:
Plottwist: vriendin heeft geen hartaanvallen, maar verzint ze voor aandacht.
quote:Op woensdag 19 november 2014 14:50 schreef torbornon2 het volgende:
[..]
We hebben elkaar ontmoet op een spelletje, speelden dat met elkaar en vonden elkaar wel aardig, tijdje daarna met voicechat gedaan en toen cammen.
We vonden elkaar wel leuk na een tijdje besloten om elkaar maar eens te ontmoeten, (deze zomer) en ben ik daar naartoe gegaan en hebben we samen 5 daagjes doorgebracht, ik sliep wel ergens anders en die ouders zijn er dan wel op tegen maar lieten dit wel toe.
Afgelopen oktober ook weer heen geweest.
Dat is het wel ongeveer in het kort dan, naast de 3 hartaanvallen die ze gehad heeft.
Ze heeft een aandoening die goed gemonitord word. Ze heeft een pacemaker die de aanvallen opvangt en dit komt vaker voor.quote:Op woensdag 19 november 2014 14:51 schreef Roooske het volgende:
Een hartaanval is wel heeeeel erg ernstig. Ik zou als ik jou was dan toch langs willen gaan. Je bent 18 toch, dus dan kan je dat helemaal zelf beslissen lijkt mij. Sterkte ermee.
Het probleem is een beetje als ik daar over begin dat ik dan aan 1 stuk door ga typen, dan is het verhaaltje ineens niet zo kort meer.quote:
Verstandig dat je het niet doet, want opzich de details daarvan lijken me niet heel relevant voor het topic.quote:Op woensdag 19 november 2014 14:53 schreef torbornon2 het volgende:
[..]
Het probleem is een beetje als ik daar over begin dat ik dan aan 1 stuk door ga typen, dan is het verhaaltje ineens niet zo kort meer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |