abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 november 2014 @ 14:08:18 #51
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_146808058
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 14:04 schreef torbornon2 het volgende:

[..]

Ik heb al met haar gebeld zojuist maar ik kan niet met haar bellen als die doktor of die ouders daar met haar zijn.
Haar ouders weten niks van jullie relatie af ofzo?
  woensdag 19 november 2014 @ 14:08:27 #52
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_146808067
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 14:06 schreef zarGon het volgende:
Persoonlijk zou ik het niet kunnen laten om haar zo snel mogelijk te bezoeken, desnoods komend weekend. 270 euro voor een retourtje Stockholm en 130 euro voor 2 nachten in een hotel. En een eurotje of 100 voor overige kosten. 500 euro, moet te doen zijn.

Sterkte.
Klinkt niet alsof TS veel geld heeft :N
pi_146808173
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 13:47 schreef DonJames het volgende:

[..]

Want je bent bang dat je klasgenootjes je anders uitlachen? :')

Turbomoron en zweedse e-chick sitting in a tree
k-i-s-s-i-n-g

HAHAHA MEISJES ZIJN STOM!!

of zoiets
_O-
pi_146808208
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 13:53 schreef torbornon2 het volgende:
Voor de mensen die het wat boeit:

Ze is nu net klaar met wat onderzoekjes en ondervraging etc, alles gaat goed met haar maar moet ze weer een nacht in het ziekenhuis doorbrengen. :{
Misschien kan je haar 450 euro sturen met Western Union? 8}
pi_146808390
quote:
2s.gif Op woensdag 19 november 2014 14:08 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Eens hoor, maar TS moet dat dan ook eens even zelf in gaan zien. Ik heb het idee dat HIJ vooral veel in deze relatie ziet, en het oppijpt tot iets van enorme proporties, terwijl dat verder bij niemand leeft. Klinkt echt alsof ze op 2 dates geweest zijn, niet hebben gezoend, zij vervolgens naar het buitenland vertrok, en hij ondertussen z'n hele kamer met haar foto's heeft behangen, een gezamenlijke Facebook-account heeft geopend, en de matchende Gaastra jassen al heeft klaarliggen voor haar terugkeer.
Het komt van 2 kanten, ik ben wel een beetje geobsedeerd door haar maar niet zo erg.

quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 14:08 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben toch ook wel nieuwsgierig naar jullie leeftijden?
18 en 17.

quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 14:08 schreef CherryOnTop het volgende:

[..]

Haar ouders weten niks van jullie relatie af ofzo?
Haar ouders zijn het er niet bepaald mee eens dat ze een vriendje ergens ver vandaan heeft, omdat ze eerder een vriendje had die ongeveer een uur van haar af woonde en ze daar al problemen mee had, maar dat is met mij anders omdat we bijna alle vrije tijd die we hebben opmaken aan Skypen.

quote:
7s.gif Op woensdag 19 november 2014 14:08 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Klinkt niet alsof TS veel geld heeft :N
TS heeft 800 euro op zijn lopende rekening en een spaarrekening met behoorlijk wat centjes.
Maar ik denk dat ik behoorlijk ruzie met mijn ouders krijg aangezien als ik met de suggestie kom het antwoord waarschijnlijk toch nee is.
pi_146808459
ah die leeftijd verklaart een hoop, dan is bijna alle liefde obsesief O+
Maar hoe schattig het ook is, de kans dat dit gaat werken is natuurlijk minimaal. En hoe meer jullie met elkaar bezig zijn (elke dag skypen etc) hoe obsesiever het word

Leef je leven los van elkaar, zoek elkaar weer op over 14 maanden en kijk of er dan nog wat is tussen jullie?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  woensdag 19 november 2014 @ 14:17:42 #57
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_146808481
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 14:15 schreef torbornon2 het volgende:

Haar ouders zijn het er niet bepaald mee eens dat ze een vriendje ergens ver vandaan heeft, omdat ze eerder een vriendje had die ongeveer een uur van haar af woonde en ze daar al problemen mee had, maar dat is met mij anders omdat we bijna alle vrije tijd die we hebben opmaken aan Skypen.
Dat is ook niet helemaal gezond, dus ik kan haar ouders wat dat betreft wel begrijpen.
pi_146808527
quote:

[..]

Het komt van 2 kanten, ik ben wel een beetje geobsedeerd door haar maar niet zo erg.

[..]

18 en 17.

[..]

[..]

TS heeft 800 euro op zijn lopende rekening en een spaarrekening met behoorlijk wat centjes.
Maar ik denk dat ik behoorlijk ruzie met mijn ouders krijg aangezien als ik met de suggestie kom het antwoord waarschijnlijk toch nee is.
Serieus, puberstruggles. Laat dat arme meisje lekker gaan, dit wordt niks. Hoe lang hebben jullie wat gehad IN NEDERLAND?
  woensdag 19 november 2014 @ 14:23:11 #59
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_146808668
quote:
als ik met de suggestie kom het antwoord waarschijnlijk toch nee is.
Het is niet jouw geld, jouw leven? Je mam en pap bepalen alles nog wat wel en niet mag?

(en nee, ik zeg niet dat je dus die kant op moet reizen)
  woensdag 19 november 2014 @ 14:23:40 #60
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_146808683
quote:
omdat we bijna alle vrije tijd die we hebben opmaken aan Skypen.
Heb je zelf wel vrienden of dingen die je doet naast je stage/school?
pi_146808983
quote:
7s.gif Op woensdag 19 november 2014 14:23 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Heb je zelf wel vrienden of dingen die je doet naast je stage/school?
Niet bepaald, ik heb wel vrienden maar ik ben sowieso al heel erg op mijzelf.

quote:
7s.gif Op woensdag 19 november 2014 14:23 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Het is niet jouw geld, jouw leven? Je mam en pap bepalen alles nog wat wel en niet mag?

(en nee, ik zeg niet dat je dus die kant op moet reizen)
Nee maar ik denk wel dat k erg in de problemen kom als ik dat doe.
pi_146809070
quote:
2s.gif Op woensdag 19 november 2014 14:18 schreef Loveless85 het volgende:
Hoe lang hebben jullie wat gehad IN NEDERLAND?
pi_146809116
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 14:17 schreef rhubarbje het volgende:
ah die leeftijd verklaart een hoop, dan is bijna alle liefde obsesief O+
Maar hoe schattig het ook is, de kans dat dit gaat werken is natuurlijk minimaal. En hoe meer jullie met elkaar bezig zijn (elke dag skypen etc) hoe obsesiever het word

Leef je leven los van elkaar, zoek elkaar weer op over 14 maanden en kijk of er dan nog wat is tussen jullie?
Ik weet niet, als ik tegen haar zeg dat ik het even op pauze wil zetten dan gaat ze waarschijnlijk allemaal nare dingen doen, ze zegt elke dag tegen me dat ik alles voor haar ben en ze verder niets anders heeft wat haar nog wat uitmaakt en ze zich nooit comforable voelt behalve als ik met haar praat/cam/whatsapp als ze maar contact met me heeft.

Ik wil niet verantwoordelijk zijn als ze haarzelf iets aan doet, daarnaast ben ik ook echt heel erg gek op haar. (heel erg..)

quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 14:17 schreef CherryOnTop het volgende:

[..]

Dat is ook niet helemaal gezond, dus ik kan haar ouders wat dat betreft wel begrijpen.
Ja maar zoals het nu gaat, gaat het prima en dat vind ze zelf ook maar ze wil graag zo lang mogelijk met mij praten als ze maar kan.
pi_146809150
quote:
4s.gif Op woensdag 19 november 2014 14:35 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ze mag niet reizen, of niet haar land uit omdat ze dan niet meer verzekerd is i.v.b haar hartaanvallen etc.
Dus ik ben tot nu toe alleen nog maar bij haar geweest.
pi_146809213
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 14:37 schreef torbornon2 het volgende:

[..]

Ze mag niet reizen, of niet haar land uit omdat ze dan niet meer verzekerd is i.v.b haar hartaanvallen etc.
Hoe vaak hebben jullie irl gemeet dan? Is ze überhaupt wel NL, of heb je d'r online ergens opgeduikeld?
pi_146809217
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 14:36 schreef torbornon2 het volgende:

[..]

Ik weet niet, als ik tegen haar zeg dat ik het even op pauze wil zetten dan gaat ze waarschijnlijk allemaal nare dingen doen, ze zegt elke dag tegen me dat ik alles voor haar ben en ze verder niets anders heeft wat haar nog wat uitmaakt en ze zich nooit comforable voelt behalve als ik met haar praat/cam/whatsapp als ze maar contact met me heeft.

Ik wil niet verantwoordelijk zijn als ze haarzelf iets aan doet, daarnaast ben ik ook echt heel erg gek op haar. (heel erg..)

[..]

Ja maar zoals het nu gaat, gaat het prima en dat vind ze zelf ook maar ze wil graag zo lang mogelijk met mij praten als ze maar kan.
Het is natuurlijk inherent aan je leeftijd maar er is echt op geen enkele manier ook maar iets gezond aan deze relatie. En alleen al daardoor, dus los van de afstand, heeft ie geen enkele kans van slagen

Misschien moet iedereen eens zo'n verkering hebben gehad terwijl ze jong zijn, prima maar topics open op fok over 'wat te doen' is zinloos want er valt niets te doen. Dit is gedoemd om te mislukken. Maar uitmaken ga je het toch niet tot dat jij zelf ook ziet dat dit een ongezonde situatie is
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_146809238
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 14:37 schreef torbornon2 het volgende:

[..]

Ze is wel verzekerd (Zweedse verzekeringen hebben Europese dekking en zijn geldig in Nederland). Dat is uit eigen ervaring overigens.

Een vraag he. Je hebt het nu al best moeilijk zonder haar. Maar straks, als je daar in Zweden bent, heb je wel haar, maar moet je je andere vrienden en familie missen. Kun je dat denk je? Ik gok dat je ja zegt, maar uiteindelijk nee zal ervaren.
pi_146809321
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 14:39 schreef Inaithnir het volgende:

[..]

Ze is wel verzekerd (Zweedse verzekeringen hebben Europese dekking en zijn geldig in Nederland). Dat is uit eigen ervaring overigens.

Een vraag he. Je hebt het nu al best moeilijk zonder haar. Maar straks, als je daar in Zweden bent, heb je wel haar, maar moet je je andere vrienden en familie missen. Kun je dat denk je? Ik gok dat je ja zegt, maar uiteindelijk nee zal ervaren.
Ik gok dat dat niet het probleem gaat zijn maar dat ze helemaal op gaan in elkaar, al het anderen verzaken, er dan achter komen dat de ander misschien toch niet zo fantastisch is/de ander gaat op de zenuwen werken en dan gaat het uit en vallen ze allebei in een enorm diep, donker en zelf gegraven gat
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  woensdag 19 november 2014 @ 14:42:42 #69
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_146809322
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 14:33 schreef torbornon2 het volgende:

[..]

Niet bepaald, ik heb wel vrienden maar ik ben sowieso al heel erg op mijzelf.

Dan is dit het stomste wat je kunt doen, al je vrije tijd op Skype doorbrengen met haar. Als het uitgaat heb je helemaal niemand meer, en dan? Kijk dat je deze relatie wilt voortzetten snap ik wel want jij hebt nu het idee dat dit de ware is. Maar zorg er ook voor dat je in ieder geval nog mensen om je heen hebt voor als het wel fout gaat (want dat kan altijd gebeuren).
  woensdag 19 november 2014 @ 14:42:52 #70
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_146809328
quote:
en ze verder niets anders heeft wat haar nog wat uitmaakt en ze zich nooit comforable voelt behalve als ik met haar praat/cam/whatsapp als ze maar contact met me heeft.
Dit klinkt als een meid met issues. Die vooral jouw aandacht wil omdat ze verder niets heeft.....
pi_146809332
quote:
...Ja maar zoals het nu gaat, gaat het prima ...
Vind je? Als ik even iets van je vorige topics doorlees, zou ik de situatie nou niet direct als "prima" omschrijven..
  woensdag 19 november 2014 @ 14:43:01 #72
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_146809335
quote:
7s.gif Op woensdag 19 november 2014 14:42 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dit klinkt als een meid met issues. Die vooral jouw aandacht wil omdat ze verder niets heeft.....
En dit ja. Laat je er niet in meesleuren TS.
pi_146809356
quote:
1s.gif Op woensdag 19 november 2014 14:38 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Hoe vaak hebben jullie irl gemeet dan? Is ze überhaupt wel NL, of heb je d'r online ergens opgeduikeld?
Nee ze is geadopteerd uit China, lees anders eventjes wat reacties hierboven dan begrijp je de context wat beter.

quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 14:38 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Het is natuurlijk inherent aan je leeftijd maar er is echt op geen enkele manier ook maar iets gezond aan deze relatie. En alleen al daardoor, dus los van de afstand, heeft ie geen enkele kans van slagen

Misschien moet iedereen eens zo'n verkering hebben gehad terwijl ze jong zijn, prima maar topics open op fok over 'wat te doen' is zinloos want er valt niets te doen. Dit is gedoemd om te mislukken. Maar uitmaken ga je het toch niet tot dat jij zelf ook ziet dat dit een ongezonde situatie is
Maar ik word echt heel erg blij van haar, de relatie tussen ons is echt heel erg goed en we passen ook erg goed bij elkaar, tenminste dat vinden wij allebei.

Ik zit gewoon met erg veel zorgen om haar.

quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 14:39 schreef Inaithnir het volgende:

[..]

Dit verteld zij mij, ik ga overigens ook liever naar haar toe dan dat ze naar mij komt, puur om het feit dat ze dan gewoon rustig in een stoel kan zitten wachten tot ik kom hoef ik me daar ook geen zorgen om te maken. :{
pi_146809375
Bijkomend voordeel; kan je gelijk een vriendin in de buurt zoeken waar je wel bij mag logeren.
pi_146809404
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 14:42 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ik gok dat dat niet het probleem gaat zijn maar dat ze helemaal op gaan in elkaar, al het anderen verzaken, er dan achter komen dat de ander misschien toch niet zo fantastisch is/de ander gaat op de zenuwen werken en dan gaat het uit en vallen ze allebei in een enorm diep, donker en zelf gegraven gat
Ik gok allebei een beetje. Heb het zelf meegemaakt met een ex (overigens ook Zweedse, maar zij kwam hier ipv andersom). Het wegzijn van familie + haar 'oververliefdheid' naar mij heeft haar uiteindelijk bijna kapotgemaakt ('gelukkig' dumpte ze me voor een ander voordat ze eraan onder ging :') )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')