Eigenlijk wel gezien dat hier aanvankelijk om vrijwel precies dezelfde reden werd gedaan maar dan in de kleur zwart.quote:Op woensdag 19 november 2014 10:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Goeie vergelijking
Echt waar
Is je interesse oprecht?quote:Op woensdag 16 november 2016 09:18 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Ik had ineens weer interesse in de Surinaamse Winti-cultuur.
Prachtig. Die culturele uiting waarbij donkere mensen tijdelijk zichzelf een wit gezicht aanmeten.
Opdat deze cultuur maar lang mag bestaan!
Waarom weer zo negatief?quote:Op zaterdag 26 november 2016 18:12 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Is je interesse oprecht?
Of is dit topic een politiek statement tegen zp-kritiek?
Het riekt toch naar een zp-stellingname... met deze tekst van jje:quote:Op zondag 27 november 2016 08:08 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Waarom weer zo negatief?
Als ik ergens interesse in heb, moet ik dan eerst checken of er een maatschappelijke discussie gaande is, die wellicht de interesse op een negatieve dubbele agenda zou kunnen duiden. Niet te krampachtig gaarne.
Tegenwoordig wordt overal wat achter gezocht. Mijn hemel!!
Verkapte stellingname dus ?quote:Prachtig zo'n cultuur, waarbij gezichten tijdelijk een ander kleurtje krijgen.
Laten we hopen dat deze traditie nog lang mag blijven bestaan…..
Ik hou wél van een positieve "side kick".quote:Op zondag 27 november 2016 10:32 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Het riekt toch naar een zp-stellingname... met deze tekst van jje:
[..]
Verkapte stellingname dus ?
Wat is je stellingname over zp precies met dit topic. ?quote:Op zondag 27 november 2016 15:35 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Ik hou wél van een positieve "side kick".
Een positief element invoegen dat op zichzelf staat en dat strikt genomen geen stellingname inhoudt.
Ik ben dan ook een groot fan van de "Nieuwe Sint" Patrick Mathurin.
http://www.metronieuws.nl(...)nt-goed-idee-of-niet
Je houdt in principe alles heel. Je veroordeelt geen enkel standpunt. Je neemt niet deel aan die verschrikkelijke dreigende extreme standpunten en je voegt een beetje humor en relativering toe.
Iets wat in de huidige discussie ontbreekt.
Nul. Het lost zich vanzelf op met positieve verrassende zienswijzen.quote:Op zondag 27 november 2016 18:23 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Wat is je stellingname over zp precies met dit topic. ?
Dat lijkt best wel op een statement in het zp-debat.quote:Op zondag 27 november 2016 20:07 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Belangrijk is om niet te verstarren maar open te zijn voor andere kleuren en andere interpretaties van kleuren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |