SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Viola aanbidden;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult "SMLENO" niet gebruiken zonder goedkeuring van MrvanTrapZ (copyright pending)
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Praat niet over FUT (met chicks) maar wel over chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
[ Bericht 0% gewijzigd door MrvanTrapZ op 19-11-2014 15:14:54 ]Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Zhano, ik zei toch dat ik het niet zou vergeten. gr grRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nee bij een bouwbedrijf.quote:Op woensdag 19 november 2014 09:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ohh jij werkt gewoon bij een wooncoöperatie ofzo?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik ben er alleen maar om dingen recht te zetten. En jij kan er ook aardig wat van (als je iets over PSV zegt)quote:Op woensdag 19 november 2014 09:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Daar issie weer Beertje Happington![]()
Trapz
Hebben we eindelijk een kwaliteitsgesprek over de uitrusting van Sjon en een mobiele helpdeskerd op en schip....nu moeten we dus eerst weer 30 posts fittie tussen jou en DS2 gaan zitten bekijken![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
DS2 en ik zijn matties. Wij mogen dat van elkaar zeggen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Laten we even de proef op de som nemen.quote:Op woensdag 19 november 2014 09:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
DS2 en ik zijn matties. Wij mogen dat van elkaar zeggen.
DS2, noem Trapz even een vieze rukker...NAC Breda
Rèsbaarge![]()
De laatste keer dat ik hier een discussie over PSV oid heb gehad moet in de vorige eeuw zijn geweestquote:Op woensdag 19 november 2014 09:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ben er alleen maar om dingen recht te zetten. En jij kan er ook aardig wat van (als je iets over PSV zegt)Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Op zeker. Ik dacht zelfs dat jij vanaf dat moment de switch had gemaakt naar FC Eindhoven.quote:Op woensdag 19 november 2014 09:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik hier een discussie over PSV oid heb gehad moet in de vorige eeuw zijn geweestNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Niet over beginnen jonguh of je bent nog niet jarigquote:Op woensdag 19 november 2014 09:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Op zeker. Ik dacht zelfs dat jij vanaf dat moment de switch had gemaakt naar FC Eindhoven.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Wat ik mij altijd afvraag he, waarom smeren negerinnen altijd kokos in hun haar?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
OM-TR gemachtquote:Op woensdag 19 november 2014 09:51 schreef over_hedge het volgende:
Wat ik mij altijd afvraag he, waarom smeren negerinnen altijd kokos in hun haar?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Omdat ze allemaal op een Bounty willen lijken?quote:Op woensdag 19 november 2014 09:51 schreef over_hedge het volgende:
Wat ik mij altijd afvraag he, waarom smeren negerinnen altijd kokos in hun haar?
Inb4: TR gemacht
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Omdat zwarte piet dat ook doet hi ha hoquote:Op woensdag 19 november 2014 09:51 schreef over_hedge het volgende:
Wat ik mij altijd afvraag he, waarom smeren negerinnen altijd kokos in hun haar?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Omdat ze dan ekte bounty's zijnquote:Op woensdag 19 november 2014 09:51 schreef over_hedge het volgende:
Wat ik mij altijd afvraag he, waarom smeren negerinnen altijd kokos in hun haar?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
nicequote:Op woensdag 19 november 2014 09:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Omdat ze allemaal op een Bounty willen lijken?
Inb4: TR gemachtquote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
De zwarten pieten discussie heeft dit land kapot gemaakt
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik zeg, alle zwarte pieten het land uit.quote:Op woensdag 19 november 2014 09:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
De zwarten pieten discussie heeft dit land kapot gemaaktPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik zeg een verbod op de zwarte pieten discussiequote:Op woensdag 19 november 2014 09:54 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ik zeg, alle zwarte pieten het land uit.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Nou ik vraag het me serieus af.Sta bijna elke ochtend in de metro, en vanochtend weer 1tje die dan vlak naast je gaat staan. En dan is het net of je naast een bak met kokus staat of zo.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
so close, so manny risk, wow such danger.quote:Op woensdag 19 november 2014 09:54 schreef over_hedge het volgende:
Nou ik vraag het me serieus af.Sta bijna elke ochtend in de metro, en vanochtend weer 1tje die dan vlak naast je gaat staan. En dan is het net of je naast een bak met kokus staat of zo.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Zelfde als vrouwen zoveel parfum op doen dat je het 5 min later nog kan ruiken waar ze gelopen hebben.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik heb even een intensief onderzoek gedaan op het internet:quote:Op woensdag 19 november 2014 09:54 schreef over_hedge het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
bohhh kinky, je zou ze toch willen....quote:Op woensdag 19 november 2014 09:57 schreef over_hedge het volgende:
Zelfde als vrouwen zoveel parfum op doen dat je het 5 min later nog kan ruiken waar ze gelopen hebben.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
Forum Opties Forumhop: Hop naar: